Green Goblin wrote:Nu nog een stel nieuwe matten...
Haha, die matten lagen er al in toen ik hem kocht. die zijn zeker 10 jaar oud.......dus niks te zeggen over de kwaliteit
Moderator: Pieten
Green Goblin wrote:Nu nog een stel nieuwe matten...

Surferdude wrote:Mooi hoor, tijd voor een dynootje...
rsevo6 wrote:Ziet er verdraaid netjes uit![]()
Voor wat betreft de aarzeling: hoe is de lucht inlaat meting bij deze motor, luchthoeveelheidsmeter (mechanische flapperklep) of electronische luchtmeting LMM?
Indien met luchtmassameter dan zou het kunnen dat de motor nu bij eerste acceleratie iets te arm loopt en daardoor je die aarzeling bemerkt.
MX-5 1.8 met (electronische) LMM hadden deze aarzeling ook na installatie van een superchargerkit. Werd ondervangen door een weerstand in de temperatuurdraad van de LMM op te nemen, werd mengsel iets rijker door en aarzeling was weg.
decipherer wrote:Heb je snel gedaan! Ziet er goed uit zo, ben erg benieuwd naar het resultaat van de dyno
Pastte de v-snaar nu ook ineens? Dacht dat je bij een 3VZ ergens nog wat aan moest passen met zo'n supercharger.
Eeuwige twijfelaar wrote:Wow Gidon, cool
Filmpjes !! haha..
frankie-turbo wrote:is puur de afstelling die nu niet meer klopt, ik ben geen v6 guru dus ik ga er men mening niet over geven, maar aarzeling na ombouw n/a --> drukvulling = afstelling, een weerstand in de LMM is in mijn ogen een lapmiddel..
misschien ( weet het trouwens wel zeker) doe je er beter aan naar een stand alone systeem te gaan, je wint er nu met je charger nog een berg vermogen mee ook
MarcoTwo wrote:Gaaf! Gewoon plug en play geen zaagwerk (aanpassing) i.v.m. niet 3VZ geschikt naar men altijd zegt?

Gidon-V6 wrote:Da's goed.....Wanneer?????![]()
RiXke wrote:te gek gidon! Mooi werk... ben ook niks anders van je gewend!
MarcoTwo wrote:September zit er weer eentje aan te komen in Goes bij voldoende animo.
Rixke: je bent gespot trouwens!
Gidon-V6 wrote:Ik heb een Link G4 ecu gekocht, dus het zal wel april worden, 2x is ook niet erg natuurlijk.
Als de link erin zit mag je ook nog eens voor een hertaxatie langskomen Marco.
shenron wrote:Hey gozert, wat een monster die wagen, super mooi, en voor mij zeker de mooiste op de club..... (hopelijk geen boze gezichten):D