Mmmm... ik vrees dat de JCS foto's de boosdoener zijn. Nooit geweten dat dit mogelijk was.
Zal met een paar dagen wel gebeurd zijn.
Project MR2 VZW20.
Moderator: Pieten
Dat is sneller dan verwacht, ze doen het weer.
Pas voor de zekerheid even de 4 gastester aan de koelvloeistof (vuldop) laten snuffelen op HC en gelukkig geen uitstoot. Koppakkingen zijn nog heel.

[IMG]http://i272.photobucket.com/albums/jj17 ... C09376.jpg[/IMG
Wel valt had ik afgelopen zondag weer last van een iets wispelturige koelvloeistoftemperatuurmeter.... weer ontluchten dus. Waar dat nu weer vandaan komt?
Inmiddels heeft zich nog iets gemeld: linker achterrem loopt aan (na terugkomst vanuit Oostenrijk in een stukje file op de A15 piepte er af en toe al iets achter elkaar, wat bij aankomst in Kapelle zondag weer het geval was).
Zondag na terugkomst voelde ik hem iets 'trekken' achter en het linker achterwiel was erg heet. Weer een onverwachts (en niet echt welkom) klusje.

[IMG]http://i272.photobucket.com/albums/jj17 ... C09376.jpg[/IMG
Wel valt had ik afgelopen zondag weer last van een iets wispelturige koelvloeistoftemperatuurmeter.... weer ontluchten dus. Waar dat nu weer vandaan komt?
Inmiddels heeft zich nog iets gemeld: linker achterrem loopt aan (na terugkomst vanuit Oostenrijk in een stukje file op de A15 piepte er af en toe al iets achter elkaar, wat bij aankomst in Kapelle zondag weer het geval was).
Zondag na terugkomst voelde ik hem iets 'trekken' achter en het linker achterwiel was erg heet. Weer een onverwachts (en niet echt welkom) klusje.
Na je swap heb je niet echt veel mazzel gehad ermee!
Zeer binnenkort bij Joshma brengen voor nog wat dingen die nog gedaan moeten worden, kunnen deze dingetjes gelijk mee.
Wat enkele mensen al wisten (min of meer), dat er een andere bolide gezocht werd (sinds afgelopen zomer op zoek geweest met het doel het komend voorjaar betrouwbaar buitenlandritjes te kunnen doen).
Voila....

De MR2 is nu met bijna 21 oud genoeg om een vriendje te krijgen (MR2 = zij).:Thumb:

Voila....

De MR2 is nu met bijna 21 oud genoeg om een vriendje te krijgen (MR2 = zij).:Thumb:

- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Mooie auto Marco.....en ik zie dat de mr2 al uit de garage verdreven is...
Kan bijna al marktplaats op...
- frankie-turbo
heej marco! ik dacht je vandaag al te herkennen, zag je rijden op de A16 bij de rotterdamse havens..
je voegde voor me in (heel netjes overgens) om de A29 op te gaan..
met je haar (wat je er nog van hebt) in de wind:P
ThomasK wrote:Damn ik ben jaloers...Mooie kleur ook:dux-blij_thumb-up:
Het was erg onverwachts, was meer op zoek naar een van de grijstinten.
darkEVO wrote:Zoals gezegd, goede keuze Marco. Ze rijden fantastisch!! Veel plezier er mee.
Deze zeker wel, er zit duidelijk verschil in hoe het baasje ermee om gaat, een aantal exemplaren vond ik duidelijk stukken minder fel dan de MR2.
Green Goblin wrote:Mooie auto Marco.....en ik zie dat de mr2 al uit de garage verdreven is...![]()
Ja, die staat (voorlopig even) in haar oude stalling, moet ik nog wat klusjes aan doen, wil toch de eindeseizoen APK gaan regelen (waarbij die APK ook in die regio gedaan zal worden).
Marktplaats heeft geen zin, de oude argumenten gelden nog en nu ook de extra investeringen van vorig jaar. Nu kunnen de kms weer mooi verdeeld worden (of in totaal wat meer worden, want we willen er meer op uit, zoals het tot een paar jaar geleden was).
frankie-turbo wrote:heej marco! ik dacht je vandaag al te herkennen, zag je rijden op de A16 bij de rotterdamse havens..
Ja dat kan zeker kloppen (was wel de A15), de rode niet gezien die niet zo ver achter me zat?
Surferdude wrote:Gefeliciteerd!
Thanks.
ROB-E wrote:Mooie wagen!
En die heeft een erg mooi kleurtje
Nu nog een keer goed detailen en poetsen, gaat het nog beter worden.:-)
Ricardos wrote:Inderdaad erg mooi hoor!!!
Wel het gefacelifte model zie ik
Ja, dat was ook het uitgangspunt (de modificaties, uiterlijk en betere techniek) en in dit geval ging de voorkeur uiteindelijk naar de 4e versie uit met VSA (=ESP), rolbeugelspeakers en andere verbeteringen, MY06 dus.
Om op de langere termijn gelijk klaar te zijn. Geeft wat meer zekerheid en veiligheid op onbekende bergwegen in het buitenland.
- Green Goblin
Ik voorspel je dat de mr2 volgend jaar voornamelijk stil gaat staan Marco.
Al heel simpel, je doet de garagedeur open en pakt de s2k.
Voor de mr2 moet je naar de oude stalling (dus eerst een stuk rijden), dan blijkt dat je de druppellader vergeten bent, je pakt hem en de rem zit weer vast, of je rijdt naar je stalling en bent de sleutel van de mr2 vergeten...
Het zal misschien even duren, maar uiteindelijk gaat hij er uit. We kijken over een jaar wel weer....
Al heel simpel, je doet de garagedeur open en pakt de s2k.
Voor de mr2 moet je naar de oude stalling (dus eerst een stuk rijden), dan blijkt dat je de druppellader vergeten bent, je pakt hem en de rem zit weer vast, of je rijdt naar je stalling en bent de sleutel van de mr2 vergeten...
Het zal misschien even duren, maar uiteindelijk gaat hij er uit. We kijken over een jaar wel weer....
- Surferdude
Ik voorspel een barnfind... 
- Green Goblin
Zet direct bij Joshma neer, kan hij die klusjes eens afmaken.
- frankie-turbo
MarcoTwo wrote:Ja dat kan zeker kloppen (was wel de A15), de rode niet gezien die niet zo ver achter me zat?
jah idd klopt.. a15.. hihi.. nee niet gezien die rode.. ik reed precies achter je voordat je de a29 op ging. dus denk dat die rode weer achter mij reed. ik zat in een witte scania met blauwe strepen.. en veel lampen.. ik wist het niet zeker anders had ik me even hoorbaar gemaakt..
-
Edje Turbo
- Ik lul al aardig mee !
hele mooie auto en een hele mooi kleur! Grijs S2000 is ook mooi maar een S2000 mag wat mij betreft een flits kleur hebben..blauw of geel.
Doe de MR2 niet te kort, even de puntjes op de I en hij is net zo betrouwbaar als de Honda. Dat je de Honda makkelijker rijdt en sneller zal pakken bij mooi weer lijkt me wel...nu nog een compressor erop en klaar.
Doe de MR2 niet te kort, even de puntjes op de I en hij is net zo betrouwbaar als de Honda. Dat je de Honda makkelijker rijdt en sneller zal pakken bij mooi weer lijkt me wel...nu nog een compressor erop en klaar.
- mr2PUNTfreak
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Marco.