ga jij nou maar naast je schoenen lopen
1998mr2's straatrace 3 en 4 sept. Buitenpost
Moderator: Pieten
- frankie-turbo
- Type MR2: AW11
Timmo Wijker wrote:geeft niks hoor ro, het was wel legendarisch hoe je mijn geniale inhaal race in de regen verneukte door even gedag te komen zeggen in de pits!!ik moest er erg om lachen!!
zoals de rest van het hele kart-circus die aanwezig waren
gelukkig is roderick gewend om voor lul te staan
- Timmo Wijker
- Zere vingers van het typen..
ons Team had wel poleposition!!! en daar was roderick ook onderdeel van!!!

- frankie-turbo
ga nou maar studeren jij! nerd!
@ roderick : heb je die dooie rat op je kop nog droog gekregen na zaterdag?
@ roderick : heb je die dooie rat op je kop nog droog gekregen na zaterdag?
- frankie-turbo
ja je ziet de gelijkenissen wel 
- frankie-turbo
ja joh.. vanaf zen navel langs zijn ballen door zijn bilnaad over zijn rug en nek naar zijn hoofd tot onder zijn kin..... borsthaar heeft hij niet.. dus hij is net niet rondom behaard
ja hoe ik dat weet? roderick en ik sleutelen niet altijd alleen maar.. er is ook tijd voor andere dingen.. tevens blaft die valse dooie langharige tekkel boven op zijn kop iedere keer als je er in de buurt komt.. dus het is nogal moeilijk het niet op te merken,

ja hoe ik dat weet? roderick en ik sleutelen niet altijd alleen maar.. er is ook tijd voor andere dingen.. tevens blaft die valse dooie langharige tekkel boven op zijn kop iedere keer als je er in de buurt komt.. dus het is nogal moeilijk het niet op te merken,
frankie-turbo wrote:ja joh.. vanaf zen navel langs zijn ballen door zijn bilnaad over zijn rug en nek naar zijn hoofd tot onder zijn kin..... borsthaar heeft hij niet.. dus hij is net niet rondom behaard
Moest je dat nu zo uitgebreid en beeldend uitleggen...........
Ik vraag voorlopig niks meer, moet dit beeld eerst weer even kwijt zien te raken...........
- Green Goblin
What has been seen, can not be unseen...
1998mr2 is wel verdacht stil geworden . . .
- frankie-turbo
sssssst niet te hard zegge.. dalijk hoort hij het...