Etter's Project

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

siep wokkel
eerste 500km? haha nee man!

Alleen ff het verse laagje eraf rijden.. is zo klaar. na een paar km.
Surferdude
Ik heb het mij ook maar laten vertellen door een bandenboer, ik heb het niet opgemeten...;D Maar doe er je voordeel mee zou ik zeggen, het was maar een waarschuwing.
masterpivo
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Mooi setje zo. En ik zou toch ook liever even wat langer de nieuwigheid van de banden afrijden dan dat je na 300km al ergens tegen een vangrail aan hangt ofzo ;)
Dorifto Deuce
Nice dude. Ben erg benieuwd.
Dokter Rob
even burnen, krakeling maken en ze zijn klaar voor de weg...
Christopher
Goeie bandjes :) Ben echt benieuwd hoe hij er in zijn totaliteit uit komt te zien.
franksmits
masterpivo wrote:Mooi setje zo. En ik zou toch ook liever even wat langer de nieuwigheid van de banden afrijden dan dat je na 300km al ergens tegen een vangrail aan hangt ofzo ;)

Net als ik.

(én Joshma/Hydra)
Etter
Surferdude wrote:Altijd lekker die nieuwe sloffen, je mag die van jou wel eens poetsen trouwens... ;D

Wees je wel voorzichtig de eerste 500 km? Ze kunnen wel eens glad zijn..
ik zal me inhouden :) en mijn sloffen...tja zijn echt sloffen ik kan ze snel aan en uittrekken....voor de rest zijn ze idd erg afgetrapt haha :)

hopelijk kan ik morgen auto ophalen. :D:D:D
Etter
morgen tussen en 2 en 3 ophalen! :D vandaag al stiekem wezen kijken...zag er goed uit :)
Etter
Auto terug...bandjes er onder...kleine stukje gereden...hellaas loopt links achter m'n bad nog steeds aan bij grote drempel. op het schroefje wat de strip vast houd.
1e 2 foto's zijn met telefoon rest emt digicam.

Image
Image
Image
Image
Image
Mr2-wouter
Eindelijk lijkt je mr2 zelfs echt geel! Nog ff die rechter koplamp kap stellen en je auto verlagen en tis af!

btw... je hebt pm ;)
Etter
Mr2-wouter wrote:Eindelijk lijkt je mr2 zelfs echt geel! Nog ff die rechter koplamp kap stellen en je auto verlagen en tis af!

btw... je hebt pm ;)
verlagen? dan kom ik de straat niet meer uit haha :D...wil net zeggen heb geen pm...maar krijg nu mail dat ik er 1 heb :)
13thmonkey
Ik lul al aardig mee !
Ziet er super uit hoor :D
emmer
SUPER!! echt mooie kar ,ja ook de kleur vind ik mooi:D
johnwoo
Tom's ftw!
BlackMR2
die ziet er weer netjes uit
masterpivo
Zeer netjes! De wielkasten zijn nu echt goed gevuld zeg!! :D En achter ligt er aardig wat rubber onder zo te zien. :P
Dorifto Deuce
Damn nice dude! :D
franksmits
Ziet er goed vol uit daar achter :D mooie wegen hoor. Zijn die side-skirts van Tom's?

cheers. Leuke (leon?) daar achter :D
Etter
franksmits wrote:Ziet er goed vol uit daar achter :D mooie wegen hoor. Zijn die side-skirts van Tom's?

cheers. Leuke (leon?) daar achter :D
sideskirts zijn tom's ja.
en idd leon fr erachter 8)
Post Reply