Mr2die4
Moderator: Pieten
- tweakmaster
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Strax een dashboarduitbouwmeeting houden? Kom ik ook langs 
is nog niet geinstalleerd geraakt, effe weinig tijd ivm werk.N!co wrote:En, doet de rpm-switch het al??
maar wees gerust mijn bevindingen komen zeker nog.
wil eerst deftig testen met de wideband om te zien of het geen (gevaarlijke) nadelige gevolgen heeft op de afstelling, vandaar ook dat ik de afc erin heb staan, zogauw men uitlaat gelast is dat ik men wideband sensor erin kan schroeven gaan we aan de slag met de rpm switch.
-
RiXke
mooi gedaan allemaal! Vooral de rode dashverlichting is geil. Wel zonnebrilletje op snachts zeker
;)
de sterkte van de verlichting kan je regelen met de draaiknop op het dashbord he 
- Green Goblin
Alleen jammer dat het aantal mB's / kB's niet verkleind wordt....Surferdude wrote:Heeeeeeel fijn, die automatische plaatjesverkleiner.....
Begrijp sowiso eigenlijk niet waarom mensen zulke grote foto's maken...
zomaar , had die nog liggen, en zit ook shiftlight op, vooral daarom, en omdat het zo een groot onding is die toerenteller zit ie ook netjes vestopt, niemand last van dan lolz.
is een zelf geconstrueerde Master Brake Cilinder Stopper met materiaal dat ik liggen had.
bij ciquit en snel weggebruik ga je heeel laat in de remmen, je drukt dna ook zeeer hard op je remmen. Hierdoor beweegd de cilinder wat (elke auto heeft dat). door deze brace blijft de cilinder op zijn plaats en win je dus rem-respons.
Er zijn tal van "merken" die dit ook gewoon verkopen maar ben nu eenmaal een knutselaar
http://www.nengun.com/cusco/brake-cylinder-stopper
bij ciquit en snel weggebruik ga je heeel laat in de remmen, je drukt dna ook zeeer hard op je remmen. Hierdoor beweegd de cilinder wat (elke auto heeft dat). door deze brace blijft de cilinder op zijn plaats en win je dus rem-respons.
Er zijn tal van "merken" die dit ook gewoon verkopen maar ben nu eenmaal een knutselaar
http://www.nengun.com/cusco/brake-cylinder-stopper
valt me trouwens nu pas op, de helft van mijn topic is verdwenen?!
:huh::huh:
zeker 15 fotos met upgrades en uitleg zijn verdwenen??
zeker 15 fotos met upgrades en uitleg zijn verdwenen??
- Green Goblin
Dat zal er aan liggen dat er onder "projecten ook een topic van jou staat.
Je bent dus gewoon zo handig geweest om hiere en NIEUW topic aan te maken, ipv alles in het andere topic te posten.
Je bent dus gewoon zo handig geweest om hiere en NIEUW topic aan te maken, ipv alles in het andere topic te posten.
Green Goblin wrote:Dat zal er aan liggen dat er onder "projecten ook een topic van jou staat.
-
Ren0W
Ben ook zeer benieuwd hoe dat kan/gaat lukken met die ACIS.
Kan ik alvast gaan sparen voor de benodigde goodies
Kan ik alvast gaan sparen voor de benodigde goodies
- Green Goblin
Moeten ze maar samengevoegd worden ?
als dat kan, graag 
zonder mapping denk ik rond de 200€ uit te komen voor onderdelen.
je kan dan de acis op ELK toerental instellen dat je wil en je kan em ook instellen dat ie ook aanslaat als je volgas geeft (pedaal in tapijt)
ik moet nu effe men uitlaat nog een bung inlassen dat ik men wideband kan monteren en dan begin ik aan de installatie.
je kan dan de acis op ELK toerental instellen dat je wil en je kan em ook instellen dat ie ook aanslaat als je volgas geeft (pedaal in tapijt)
ik moet nu effe men uitlaat nog een bung inlassen dat ik men wideband kan monteren en dan begin ik aan de installatie.
-
Ren0W
En zonder die mapping is het dan gewoon mogelijk? En probleemloos en onschadelijk, zonder enige risico's?
En k wil ook al vragen wat je precies allemaal moet doen, en allemaal nodig hebt...
Maar ik wacht maar gewoon je, uh, handleiding af, als je alles lekker hebt lopen :p
En k wil ook al vragen wat je precies allemaal moet doen, en allemaal nodig hebt...
Maar ik wacht maar gewoon je, uh, handleiding af, als je alles lekker hebt lopen :p
of het zonder bijkomende afstelling van de ecu kan weet ik dus nog niet, daarvoor heb ik dus die bung voor de wideband nodig, zodat ik dat kan checken voor ik op fora aangeef dat het veilig kan 
de uitlaat is instussen gelast, nog effe dichtsmeren met kit en dan gaan we ergens volgende week wel aan de slag.
viel trouwens op, als je std een uitlaat hebt van model 90 waar dus dat extra dempertje aan de grote einddemper vast zit, die diameter is dus maar 40mm!!
op een 2.0 !
dempertje is er nu vantussen, en ik heb geen geluidstoename lolz (mss ben ik al doof door men intake en hoor ik geen verschil?
:::|), het is nu 63mm geworden tot aan de std einddemper, die is 53mm, nog een bottleneck dus, maar allesinds beter dan de 40mm.
morgen of overmorgen effe de innovate wideband monteren zodat ik wat kan beginnen dataloggen met de huidige setup pre-acis-mod.

de uitlaat is instussen gelast, nog effe dichtsmeren met kit en dan gaan we ergens volgende week wel aan de slag.
viel trouwens op, als je std een uitlaat hebt van model 90 waar dus dat extra dempertje aan de grote einddemper vast zit, die diameter is dus maar 40mm!!
op een 2.0 !
dempertje is er nu vantussen, en ik heb geen geluidstoename lolz (mss ben ik al doof door men intake en hoor ik geen verschil?
morgen of overmorgen effe de innovate wideband monteren zodat ik wat kan beginnen dataloggen met de huidige setup pre-acis-mod.