wasstraat?!

Alles over de ZZW30. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de ZZW30.

Moderator: Pieten

Leliev
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Swaffer..

Klinkt als een lange stok dat vaak met een hoop stof word gemoeid.
Vele hebben zo'n ding, maar vaak worden ze toch niet gebruikt ivm nilfisk..
Mattheus
Ik lul al aardig mee !
En na lange off-topic omzwervingen via schaars geklede (al dan niet verlepte) dames, swaffers, sponzen en water is er nog steeds niemand naar voren gekomen die met zijn softtop gebruik heeft gemaakt van een wasstraat/wasserette.....
Persoonlijk ga ik er ook vanuit dat het overleveren van mijn Spyder aan de grillen van de gemotoriseerde borstels in zo'n wasgelegenheid een beetje Goden verzoeken is.... Ik ben echter dan wel benieuwd hoe iedereen de onderkant van de auto schoonmaakt. De winter staat al weer bijna voor de deur en aangezien mijn MRtje ook voor dagelijks gebruik de weg op moet zou ik graag tijdens/na de pekel-strooidagen van Rijkswaterstaat de onderkant een beetje schoon willen houden.
Green Goblin
Kijk eens in je instructieboekje. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er anno 2000 een cabrio gemaakt wordt die niet door de wasstraat heen zou mogen.
miss2
mrgeel wrote:Waar is deze wasstraat, en zijn ze ook geopend op zondag:huh: :huh: :huh:

Mijn Swaffer mogen ze best een goeie beurt geven hoor.:D

Groetjes, MRGEEL8)
was een eenmalige actie, maar na gebruik moet je wel oppassen voor irriterende blaasjes :X
Post Reply