Mijn Mr2

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

darkEVO
Als ik jou was zou ik hem gewoon bij Chris bestellen. Dan heb je ook geen gezeur.
bankma
Ik lul al aardig mee !
JDM - parts is min of meer Chris voor zover ik begreep. Kortom, daar kwam mijn blok dus ook vandaan. Ze hebben geen gen 3 3GTSE blokken meer. Anders had ik natuurlijk gelijk een vervangend blok geregeld!
frankie-turbo
Type MR2: AW11
wij hebben er nog een stuk of 6.
bankma
Ik lul al aardig mee !
hahaha Frankie......

Kom maar op dan...ik ben 3 maanden met je bezig geweest maar je kwam nooit ergens mee af. Laat maar horen wat je in de aanbieding hebt en wat het kost. Wil wel een gen3 compleet als het kan. Heb je compressie en leak-down testen erbij?
bankma
Ik lul al aardig mee !
Nieuwe update:

Vandaag afgereist naar het noorden van nederland om te kijken naar een turbo blok. Na het vorige fiasco blijf ik er toch wel bij dat het de enige juiste stap is.

Vanmiddag bij Timmo op bezoek geweest, buiten het amsterdamse accent een erg vriendelijke vent ;) Houdt ook wel van driften in ieder geval ;) We zijn tot een akkoord gekomen betreffende zijn gen 3 turbo blok. Dus ik mag me op korte termijn wederom de trotse eigenaar van een turbo blok noemen. Alles zag er goed uit en klonk ook erg goed. Begin januari zal de open hart operatie plaats gaan vinden.

Ik zal trachten foto's te maken van de vorderingen, nogmaals dank Timmo!
frankie-turbo
bankma wrote:hahaha Frankie......

Kom maar op dan...ik ben 3 maanden met je bezig geweest maar je kwam nooit ergens mee af. Laat maar horen wat je in de aanbieding hebt en wat het kost. Wil wel een gen3 compleet als het kan. Heb je compressie en leak-down testen erbij?

het blok van timmo wat je nu gekocht hebt heb ik ook geleverd en zelfs ingebouwd bij hem.. en allemaal in zeer korte tijd. ofniet timmo?
tevens kan ik ook erg goed overweg met timmo en als je nu een blok had gewild had ik waarschijnlijk die van timmo aan jou verkocht.. zo werkt dat wereldje

compressie en lektest heb je helemaal niets aan bij blokken die lang stil hebben gestaan, blokken moeten eerst een minuut of 10 gelopen hebben voordat ze weer een beetje compressie geven, en geen lucht meer lekken,
een blok wat lang stil heeft gestaan heeft nauwelijk compressie, en lekt aan alle kanten,, en ja bij onze blokken kun je bij zijn als we ze opstarten, en daarna doen we een lek en compressietest, je krijgt er zelfs een officieele rekening bij van het bedrijf waar ik de blokken haal.

gezien je niet de enige bent, en in die tijd al helemaal niet, kan het wel eens zijn dat het langer duurd voordat ik reageer.. tevens mis ik vaak pm's omdat men inbox vol zit/zat/gaat, je had mijn nummer, je had me ook kunnen bellen
tevens werdt erover gepraat dat je geen haast had, ook gaf ik je de kans je oude blok in te ruilen voor een hele goede prijs.

ik heb je meen ik ook 2x gezegd : als ik het moet regelen moet je het zegge, dan had ik je de betaal gegevens gegeven en dan was het allemaal vlug geregeld, jij wil een blok kopen, dus jij zult duidelijk moeten zijn in wat je wil
of ik nu aan jou of aan die 3 andere voor jou in de plaats iets wil verkopen maakt mij niets uit.
bankma
Ik lul al aardig mee !
Ola Frankie-Turbo,

Vanwaar dit betoog ineens, er is van mij naar jou geen racune hoor!! We konden alleen niet tot zaken komen..., daarnaast had ik meerdere keren gevraagd wat het totaal zou gaan kosten en daar bleef het antwoord op uit.

Laten we het er maar op houden dat je inbox vol zat en ik je even had moeten bellen. Voor de rest hoop ik heel blij te kunnen zijn met het blok van Timmo.

Ik zal mijn voorgaande reply wel weg halen trouwens...
frankie-turbo
onee dat hoeft niet hoor. zoon ramp is het niet
maar voelde me wel een beetje aangevallen idd.. misschien niet geheel terecht dan.. my bad!

maargoed iedereen moet begrijpen dat ik dit doe naast mijn normale werk als chauffeur waar ik zoon 60-70 uur per maak bij maak.. 70% van die tijd heb ik geen internet omdat ik in het buitenland zit, tijdens dat werk probeer ik zo veel mogelijk te verkopen, de zaterdag en halve zondag die ik heb ben ik graag bij mijn familie en vriendin.. daarom doe ik vaak in het weekend niets wat met auto's te maken heeft.. dus je snapt wel dat er niet heel erg veel tijd over blijft waar ik behoorlijk wat dingen in moet zien te regelen.
dus als je me nodig hebt, bel dan even, zeg wat je nodig hebt, en dan regel ik het direct, ik heb geen tijd voor centengeneuk of uitgebreide waslijsten van onderdelen met prijzen en uitleg..
bankma
Ik lul al aardig mee !
Helder ;) - fijne kerst!
bankma
Ik lul al aardig mee !
Inmiddels al weer een stukje verder:

Nieuwe aircokoeler erin en het schroefsetje eronder:
Image

Image

Inmiddels ook het blok van Timmo ingebouwd, nog even fine tunen voor wat betreft stationair lopen...:

Image

Nog een hoop zaken te doen waaronder heel het interieur en audio aanpakken, mijn nieuwe 5Zigen velgen eronder, stalen remleidingen, sport radiateur, carbon onderdelen, spoiler....kortom nog genoeg zelf te doen. Technisch gedeelte laat ik aan de vakmensen over van DTA.
mr2PUNTfreak
Goed bezig!
Ricardos
Zere vingers van het typen..
Fris blokje om te zien ;)
Wat voor schroefset zit er nu onder?
bankma
Ik lul al aardig mee !
Schroefsetje is van K-Sport
Timmo Wijker
Dat blok heeft Joshma mooi ingebouwd!!;) ;)
frankie-turbo
mag idd gerust vermeld worden
bankma
Ik lul al aardig mee !
Joshma heeft dit blokje bij mij niet ingebouwd hoor??!
MR2Pierre
Ik lul al aardig mee !
bankma wrote:Joshma heeft dit blokje bij mij niet ingebouwd hoor??!
Je begrijpt het niet. Het gaat om het blok zelf.
Timmo Wijker
We hebben wat anders gehoord hoor, eric kreeg het niet voor elkaar en toen heeft joshma de klus afgemaakt............
bankma
Ik lul al aardig mee !
:huh:
frankie-turbo
misschien wist je het zelf ook niet.. maargoed nu dan wel..

is niet om je aan te vallen ofzo..dus pak het niet zo op.
maar als iemand hier problemen oplost worden die namen genoemd.. en we laten niemand anders met de eer strijken.. dus bij deze..
Post Reply