Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
In het echt ziet het er ook erg indrukwekkend uit! Leuk om te zien hoe een echte snelle auto gebouwd wordt Kom af en toe nog wel eens bij joshma, meestal om uhm... koffie te drinken
De lucht wordt door de radiator geforceert door middel van een air duct dat aan de bumper wordt bevestigd zodat deze alleen door de radiator en dan via de voorkap kan ontsnappen.Je zal het wel zien als het af is...
De dwars balk past nog steeds.
Dit is een van de dingen die ik wil behouden. Misschien maak ik er ook wel een zelf die wat meer lucht doorlaat omdat hij immers voor een 10% voor de radiator komt te zitten.
Almost done building the NEW one............@Buurman;)
hydraMR2 schreef:De lucht wordt door de radiator geforceert door middel van een air duct dat aan de bumper wordt bevestigd zodat deze alleen door de radiator en dan via de voorkap kan ontsnappen.Je zal het wel zien als het af is...
De dwars balk past nog steeds.
Dit is een van de dingen die ik wil behouden. Misschien maak ik er ook wel een zelf die wat meer lucht doorlaat omdat hij immers voor een 10% voor de radiator komt te zitten.
ik denk dat je zelfs meer downforce krijgt op de voorwielen hierdoor, als ik het goed begrijp dan komt de lucht vanuit de happer in de spoiler/bumper door de radiator boven op de motorkap terecht.
Correct..dit zorgt voor meer downforce op de vooras maar ook voor minder lift op de gehele auto....omdat de luchtstroom nu niet onder de auto wordt gestuurd maar boven langs wordt de druk onder de auto minder....er komt ook een compleet vlakke bodem onder de auto en een diffuser aan het einde om dit effect nog beter te krijgen....
Almost done building the NEW one............@Buurman;)