Met zonder dakjes....
Moderator: Pieten
Iemand moet het voorbeeld zetten.
Vandaag ook weer met zonder dakjes 
Dakraam kan je er ook volledig uit halen..
Vandaag weer met zonder dak!!
Vandaag weer met zonder dak!!
- Eeuwige twijfelaar
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Het is hier bijzonderrrrrr koud maar ik ga toch echt met zonder dakjes naar het werk !
Jona1985 wrote:klopt.. maar dat vind ik nogal lullig rijden, targa staat cooler
Weet je wat het mooie is: zo'n dak noemt men ook (bij Porsche) targa (944 bijvoorbeeld).
LOL:-)
Ja hoor.
Ja hoor.
Targa is toch zonder middenpaneel? Vandaar de naam t-tops?
Xhermes wrote:Targa is toch zonder middenpaneel? Vandaar de naam t-tops?
Targe is (volgens mij ook nog eens gedeponeerd) van Porsche, wat ze gebruikten voor de 911 Targa (1 compleet paneel), 944 "Targa" (uitneembaar kanteldak, tenminste zo noemden ze het vroeger).
Tegenwoordig is de 911 Targa wat minder targa dan vroeger.
T-Bar zijn twee uitneembare glazen dakpanelen, zoals welbekend.
Als je gaat vergelijken komt de uitneembare moonroof van de 1.6 en de 2.2 (en diverse RHD varianten) er het dichtst bij in de buurt van wat Porsche als Targa benoemde, maar dat is spielerei.
Het uitneembare glazen kanteldak noemde Toyota moonroof, het complete uitneembare (stalen) dakdeel bij de Supra 'sportsroof' en de twee glazen dakpanelen bij de MR2 T-Bar Roof.
Leuk die kreten allemaal...
Aha weer wat geleerd van heer en meester:dux-blij_thumb-up::applaus-smiley:MarcoTwo wrote:Targe is (volgens mij ook nog eens gedeponeerd) van Porsche, wat ze gebruikten voor de 911 Targa (1 compleet paneel), 944 "Targa" (uitneembaar kanteldak, tenminste zo noemden ze het vroeger).
Tegenwoordig is de 911 Targa wat minder targa dan vroeger.
T-Bar zijn twee uitneembare glazen dakpanelen, zoals welbekend.
Als je gaat vergelijken komt de uitneembare moonroof van de 1.6 en de 2.2 (en diverse RHD varianten) er het dichtst bij in de buurt van wat Porsche als Targa benoemde, maar dat is spielerei.
Het uitneembare glazen kanteldak noemde Toyota moonroof, het complete uitneembare (stalen) dakdeel bij de Supra 'sportsroof' en de twee glazen dakpanelen bij de MR2 T-Bar Roof.
Leuk die kreten allemaal...
Eigenlijk moet iedereen het maar zelf weten hoe je het noemt.
Bij kleuren zie je ook de gekste omschrijvingen langskomen.
Bij kleuren zie je ook de gekste omschrijvingen langskomen.
Misschien wel een leuke widget voor op deze site/forum; een soort buienradar die aangeeft hoe groot het percentage is dat je met je dak open kunt rijden....
- mr2PUNTfreak
CABRIOWEER.NLklikkerdeklikMattheus wrote:Misschien wel een leuke widget voor op deze site/forum; een soort buienradar die aangeeft hoe groot het percentage is dat je met je dak open kunt rijden....
Ik had het kunnen weten.... heb ik eindelijk mijn 'eens-in-de-7-jaar-briljant-moment'..... heeft iemand anders het nét even eerder gehad...mr2PUNTfreak wrote:CABRIOWEER.NLklikkerdeklik
- Mr.Patrick
- Ik lul al aardig mee !
Eergisteren wilde ik ook met zonder dakjes gaan rijden. Maar mijn auto staat onder een carport bij mijn oma omdat het dak lekt. En na twee weken stil staan was de accu (die er net een paar weken in zit:boos: ) helemaal plat. Dus nog niet met zonder dakjes gereden 
- tweakmaster
- Zere vingers van het typen..
Vandaag ook met zonder dakjes gereden in de BST taart toer