Velgen en bandenkeuze...
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Ok, dank je. Het leek me ook al onwaarschijnlijk. Zelfs bij een lexus moet je niet naar de originele velgen kijken na een paar jaar.
- Green Goblin
In elk geval zijn vetgedrukte letters zwaarder dan gewone..
-
deef
Green Goblin wrote:In elk geval zijn vetgedrukte letters zwaarder dan gewone..
haha
zijn chrome velgen zwaarder ?
veel zal het niet schelen eh
Ik zag net even ergens een serie foto's van de gele Spyder van Remmel; die ziet er ook zwaar OKEE uit!! Welke velgen zijn dat trouwens??? Zien er erg goed uit!!!
Dat zijn MAK XLR (Xtra Light Racing).
Ook via Velgen On-Line te koop heb ik gezien.
Ook via Velgen On-Line te koop heb ik gezien.
Staan ook leuk onder een witte

Green Goblin wrote:Ik heb ergens (hier) gelezen dat de 2003+ velgen geen probleem meer zouden hebben met afbladderen. Kan me alleen niet herinneren dat al ergens op een ander (buitenlands) forum gezien te hebben.
Kan iemand dat bevestigen ?
Dat kan ik je bevestigen (orignele set is van een 2003 1.8 afgeknikkerd door een dealer en vervangen door nieuwe aftermarket (rondom 16", wel afwijkende bandenmaat).
Deze zullen wel opgeknapt worden voor wintergebruik.
ItalMR2 wrote:Ik kan mij niet herinneren dit gelezen te hebben.
Volgens mij is het waarschijnlijk ook niet waar.
Mijn 2003+ velgen bladderen ook af.
In 2004 of 2005 heb ik ook afbladderen gezien bij een tweedehands 2003+ exemplaar in een showroom bij een officiële Toyota-dealer.
Pasgeleden? Op een zwarte?
- Green Goblin
Dus je bevestigt dat ze wel afbladderen Marco ?
Ja, de nieuwe eigenaar zal ze vast binnenkort in handen hebben en er een fotootje van kunnen schieten (ik heb ze zelf niet gezien overigens).
Chrome is meestal alleen de coating. Ligt dus helemaal aan de velg zelf.deef wrote:zijn chrome velgen zwaarder dan originele ?
foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's,Joeri wrote:Zit jij nou alweer bij voorbaat te verklappen wat ik gekocht heb?
-
Streetfighter
- Ik lul al aardig mee !
@mattheus: Ben je al eens langs Alustar in Hengelo geweest?Daar koop ik altijd m'n velgen, hebben goede service, nette prijzen en je mag altijd eerst ff kijken of de velgen wel op je auto staan voordat je definitief beslist.
- whitespyder
- Ik lul al aardig mee !
Vind persoonlijk kleine chroomtinten idd ook niet verkeerd

Staan ook leuk onder een witte

Ik was inderdaad ook al even wezen kijken bij alustar. Supertoffe mensen daar!! De prijzen waren ook heel redelijk. Ik ben ook al even binnengelopen bij Zijlstra in Hengelo. Tja... de keuzes worden steeds moeilijker; er is zoveel te koop. Ben wel blij dat ik zoveel adviezen en tips krijg.Streetfighter wrote:@mattheus: Ben je al eens langs Alustar in Hengelo geweest?Daar koop ik altijd m'n velgen, hebben goede service, nette prijzen en je mag altijd eerst ff kijken of de velgen wel op je auto staan voordat je definitief beslist.