Sh4d0wz Project

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Sh4d0wz
Ik vind het fijn dat de mr2 standaard al laag is, en het is aardig dat de vorige eigenaar nog wat verlagings veren er onder gepropt heeft, echter met uitstappen lijk ik hierdoor een vent van 60 maar dat neem ik op de koop toe.

Maar al die dringerige opgefokte mercedes en bmw mannetjes die met hun schijt irritante xenon verlichting op oog hoogte je voor je bakkus schijnen daar kan ik dus absoluut niet tegen, ik reed dan savonds/snachts ook continue met binnenspiegel op de donkere stand.

Zowieso vond ik de achterruit kaal, dus ik vond dat het wel tijd werd om hem te gaan blinderne, vooral nu het ook telkens een sauna in me auto is als hij de hele dag hebt lopen bakken. Mjah daar zal het vast niet veel voor helpen maar ik vind het er goed uit zien:

Limo black 3% doorlatend. 15 euro voor een rolletje

Image

Image

Image
krijger
Is het nu niet een stuk donkerder in de auto?
Sh4d0wz
jawel :D maar dat vind ik wel prettig. Kan begrijpen dat andere zich daardoor misschien opgesloten voelen, het is dan ook niet een auto voor iemand met claustrofobie :P
Ricardos
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Dat is wachten op de eerste fietser die je schept!
Sh4d0wz
En waarom denk je dat dat gaat gebeuren? :P ik gebruik me voor zijruiten en me buitenspiegels als ik afsla ;)
Sherwin
ziet er goed uit! het is nu meer één geheel vind ik;D
Sh4d0wz
Apk keuring over 2 weken, met een speling van een maand.. ik dacht beter zeker dan sorry want voor mijn gevoel is er nog van alles mis voor de apk. (niet dat ik het idee hebt dat me auto uit elkaar valt)

Maar met al mijn "geluk" tot nu toe, en dan nog me aller eerste APK met een MR2.. Motorisch is hij in iedergeval in goede staat daar ben ik van overtuigd.

Dingen die nog moeten gebeuren voor de apk:

Veerpoot moet worden vervangen (word geregeld)
Met toeter is alweer naar de knoppen (ik heb er nog een liggen)

Voor de rest weet ik niet 1 2 3 dingen voor de apk die niet goed zouden zijn, maar ja je weet nooit.

Verders werkt altijd mijn 12 volt van de cigarette plug niet, en draait ook me radiator ventilator nog altijd bij het starten van de auto. Maar dit zijn geen ernstige dingen.
Wat ik erger vind is het geluid van de enige speaker in de auto... niet om aan te horen.. gelukkig heb ik nog een ipod :P Helaas is ook mijn blindering beschadigd tijdens de dakjes achter me stoel plaatsen dus ik moet dat even opnieuw doen.

[youtube]WHWpQZknD-w[/youtube]

Imagehttp://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=Z3NUK4AT
Xhermes
Profiel van de banden is goed?
Lampen werken?
Mistlichten?
Achteruit rij lichten?
Geen roestige dragende delen?
Geen al te rare speling?

Gene wat mij te binnen schiet.
Sh4d0wz
Profiel van de banden is goed? check
Lampen werken? check
Mistlichten? check
Achteruit rij lichten? check
Geen roestige dragende delen? voor zo ver ik weet niet
Geen al te rare speling? speling met wat? ja nu die schokdemper vast zit doet hij raar maar dat word nog vervangen.
Xhermes
Wiellagers etc. Even kijken of je wielen speling hebben als je aan de bovenkant trekt en duwt als de pootjes van de vloer staan :)
Sh4d0wz
thx ik ga dat van de week kijken, dan moet ik hem toch opkrikken voor de nieuwe toeter en me radiator sensor.
Sh4d0wz
krijger
Ziet er leuk uit!
Xhermes
Wel een beetje hotspots of valt dat wel mee?
darkEVO
Image

Ik zie dat jij daar waar je radio hoort ook geen metaal frame hebt zitten. Hoe zet jij jouw radio daar vast ?
shenron
darkEVO wrote:Image

Ik zie dat jij daar waar je radio hoort ook geen metaal frame hebt zitten. Hoe zet jij jouw radio daar vast ?

niet...:adhd:
darkEVO
- normaal gesproken -
jeroencharite
Ik lul al aardig mee !
ziet er mooi uit :) is het nou veel werk om je tellerbak los te krijgen want ik moet ook nog een paar lampjes vervangen maar zou niet weten hoe ik dat ding los moet krijgen.
Sh4d0wz
zo voor de late reacties: hotspots, valt reuze mee maar het zijn niet de beste leds. Ik heb leds met een plattekop gebruikt. Ik denk als je een bolle kopt neemt de spreiding beter is.

Metalen frame, het mooie is dat ik er steeds achter kom dat bepaalde dingen in de auto niet horen. Dit is me 3e auto dus het is niet zo dat ik totaal geen idee heb. Maar ja of er ergens wel of geen knopje, metalen frame of iets hoort dat mis je niet tenzij het er eerst wel zat.

Met andere woorden, je vertelt me zojuist iets nieuws. De radio die erin zat, had gewoon zelf zo'n ijzeren frame erbij met die pinnen die je omboog.. dat zat prima vast. De radio die ik er nu in heb zit vast geklemt met het leegje bakje wat daarboven zit. Echt super vast zit het niet, maar is dan ook geen dure radio.

Tellerbak loskrijgen was realitief simpel. Ik heb deze handleiding gebruikt: http://mr2.com/forums/interior-mods/Toy ... bulbs.html

Als je er niet uit komt met deze handleiding dan kan ik je wel verder helpen.
Post Reply