Shenron's 2tje

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

darkEVO

Bericht door darkEVO »

-ik wil wel proefkonijn zijn-
DC-R
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 440
Lid geworden op: 25 jul 2010, 18:44

Bericht door DC-R »

Afbeelding
Gebruikersavatar
shenron
Berichten: 1789
Lid geworden op: 05 sep 2009, 12:54
Type MR2: AW11

Bericht door shenron »

Hoe groot zijn de rev6 lampen in diameter??? bedankt voor de link man toppie!!!
Afbeelding
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
Gebruikersavatar
Ricardos
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1930
Lid geworden op: 22 jan 2010, 19:54
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Ricardos »

DC-R schreef:de lampen in de rev6 set zijn los te bestellen bij hella geloof ik. Heb dit toen ergens op hun website zien staan. Het is wel heel veel werk om zelf te maken lijkt mij vandaar dat ik toen toch maar die set heb gekocht.

Ben alleen niet tevreden met de kwaliteit van de afdek kappen die erop zitten en twijvel nu dus om deze zelfopnieuw te maken met polyester
Ze sluiten inderdaad niet helemaal netjes aan bij jou, ik weet niet of dit ook zo is bij jouw broer?
Afbeelding
DC-R
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 440
Lid geworden op: 25 jul 2010, 18:44

Bericht door DC-R »

ook niet helemaal goed maar wel iets beter als bij mij. Meschien als ik er nog een aantal uur mee ga zitten klooten dat het beter zit maar daar is het nu het weer niet voor.
Afbeelding
Gebruikersavatar
mr2PUNTfreak
Berichten: 5387
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
Type MR2: AW11

Bericht door mr2PUNTfreak »

Ricardos schreef:Ze sluiten inderdaad niet helemaal netjes aan bij jou, ik weet niet of dit ook zo is bij jouw broer?
Bij mij ook, de rechterkant paste het slechts, als ik mij niet vergis.
Afbeelding
Gebruikersavatar
shenron
Berichten: 1789
Lid geworden op: 05 sep 2009, 12:54
Type MR2: AW11

Bericht door shenron »

Zo even een kleine update van wat plannen.
Ik ben al even bezig met mijn DIY kikkerkoplampen, en moet zeggen dat dat wel wat gaat worden, helaas laat het weer mij niet echt toe om daar weer wat verder mee te gaan, dus ik las even een kleine pauze in.

Wat ik wel wil gaan doen is, al mijn kabels is een keer netjes te gaan doen.
het is een zooitje achter mijn radio met allerlei draden en troep dus daar moet wat aan gebeuren.

Dus nu moet het is netjes worden in die auto.
Eerst wil ik dus de speaker kabels opnieuw gaan leggen, die lelijke neon staven die bij de voeten zitten er is uit slopen.
(scheelt weer 3 kabels)
rvs teller ringen in plaats van die rvs overlay van lockwood.
mijn interieur delen WEER is gaan spuiten maar dan proffesioneel in ongeveer de kleur van mijn stoelen, omdat nu alles zwart is steken die stoelen nogal af wat ik erg storend vind.
velgen laten straalen en poedercoaten, kan gellukig via mijn werk dus scheelt weer in de prijs.
die ledjes die ik achter de teller heb geplaatst zijn nu al alemaal naar de kl*te!!, lekkere kwaliteit van de kuch kuch Half**r. die komen er dus niet meer in.

Verder heb ik wat nieuwe bestellingen de deur uit gedaan.
ik heb 3 meters van raid hp, besteld de night flight serie, mooie meters voor niet all te veel geld.
En zo'n din waar 3 meter in passen voor onder de radio, erg mooi ding omdat hij traps gewijs afloopt en je er dan goed zicht op heb.
de meters die ik besteld heb zijn, oliedruk, olietemperatuur en vacuum, vraag me niet waarom vacuum maar ik moest perse 3 meters hebben dus vandaar. haha, ik wist ook niet wat voor meter ik noch meer wilde.
en een apexi turbo timer, nee heb nog geen turbo maar kon hem kopen voor weinig, en met het oog op een turbo blok heb ik hem dan vast in huis.
Het zal wel even duuren voordat ik het in huis heb omdat die tnt gaat staken voor 3 dagen dus dat is weer balen.
Je wilt natuurlijk altijd dat als je iets besteld dat je het de dag daarvoor nog in huis heb.

Dus als alles binnen is zal ik wat foto's plaatsen en weer een update doen.

Grt

Dennis
Afbeelding
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
DC-R
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 440
Lid geworden op: 25 jul 2010, 18:44

Bericht door DC-R »

Goed bezig zie ik:)
Die lampen ben ik wel benieuwt na dacht alleen dat je zelf je lampen wou gaan maken.

Voor die bekabeling achter de radio zou ik gewoon naar de dealer rijden en nieuwe iso stekker kopen dat loste bij mij ook in 1 keer alles op.

ben wel erg benieuwt naar je interieur als je deze laat spuiten en ben eerlijk gezegt blij dat die lampjes in je tellerbak kapot zijn ik vind het er echt niet uitzien :P

Ben iig benieuwt naar het eindresultaat!
Afbeelding
darkEVO

Bericht door darkEVO »

Wat is een ISO stekker? Sluit je daar als je kleine grut op aan ofzo? Beetje van manual naar Can bus achtig iets ?
Gebruikersavatar
shenron
Berichten: 1789
Lid geworden op: 05 sep 2009, 12:54
Type MR2: AW11

Bericht door shenron »

Haha ja jammer van die leds dc-r, maar er komen nieuwe in maar dan waarschijnlijk wit ofz, moet nog even kijken hoe dat er uit gaat zien.
Me delen zijn trouwens gespoten en moet zeggen wel mooi geworden.
Alleen zitten er wat ruwe plekken in, dus zo mooi is het nou ook weer niet.
Ik wacht even met de dashboard delen voor een week ofzo en dan mar is kijken of ik ze een beetje kan polijsten zodat ze iets mooier worden.
Gister een mail gehad over de meters, en die waren niet op vooraad dus dat duurt waarschijnlijk tot volgende week,Grrrrrrrr jammer weer.
verder nmog club matten bestellen:P die heb ik nog niet,sorry haha.
Wel vandaag even nieuwe olie gehaald en een nieuw olie filter.
Dus ik laat het hier nij en ga nu lekker de schuur in om is even lekker te gaan hobbyen. Grt

Dennis
Afbeelding
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
Demo

Bericht door Demo »

je hebt ook mijn manier voor interieur shenron ;D
past bij alles :P
Gebruikersavatar
shenron
Berichten: 1789
Lid geworden op: 05 sep 2009, 12:54
Type MR2: AW11

Bericht door shenron »

zo even een upje vandaag mijn meters binnen gehad van raid hp, night fligh serie.

Ik heb ze besteld bij mecartuning.nl, ik heb nou een paar dagen beetje een mail wisseling gehad met die gasten, kan zeggen, top bedrijf !! ondanks dat ze wat later kwamen dan gepland kreeg ik dagelijks wel een update mail.
Dit is echt top!!
ze zijn ook best goedkoop vind ik.
Ze zijden trouwens dat als er meer mensen ziijn die meters willen bestellen ze mischien iets aan de prijs zouden konden doen dus met name KORTING!!!
of andere producten natuurlijk. als er animo voor is dan ga ik een mailtje sturen om te vragen wat voor korting wij kunnen krijgen als we met 10 man wat zooi bestellen, dus laat dat even weten, dan kan ik wat gaan regelen (proberen)

in iedergeval ga ik dit weekend is aan de slag en zal zo snel mogelijk wat foto's uploaden, krijg ze op dit moment niet van me telefoon af.

Grt Dennis
Afbeelding
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
Gebruikersavatar
Sherwin
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1973
Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
Type MR2: AW11

Bericht door Sherwin »

shenron schreef:zo even een upje vandaag mijn meters binnen gehad van raid hp, night fligh serie.

Ik heb ze besteld bij mecartuning.nl, ik heb nou een paar dagen beetje een mail wisseling gehad met die gasten, kan zeggen, top bedrijf !! ondanks dat ze wat later kwamen dan gepland kreeg ik dagelijks wel een update mail.
Dit is echt top!!
ze zijn ook best goedkoop vind ik.
Ze zijden trouwens dat als er meer mensen ziijn die meters willen bestellen ze mischien iets aan de prijs zouden konden doen dus met name KORTING!!!
of andere producten natuurlijk. als er animo voor is dan ga ik een mailtje sturen om te vragen wat voor korting wij kunnen krijgen als we met 10 man wat zooi bestellen, dus laat dat even weten, dan kan ik wat gaan regelen (proberen)

in iedergeval ga ik dit weekend is aan de slag en zal zo snel mogelijk wat foto's uploaden, krijg ze op dit moment niet van me telefoon af.

Grt Dennis
Pff.. dat vind ik geen goede smoes! bij een update horen foto's:foto-ani:
Gebruikersavatar
shenron
Berichten: 1789
Lid geworden op: 05 sep 2009, 12:54
Type MR2: AW11

Bericht door shenron »

Sherwin schreef:Pff.. dat vind ik geen goede smoes! bij een update horen foto's:foto-ani:

ja sorry raar maar waar haha
Afbeelding
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
Gebruikersavatar
shenron
Berichten: 1789
Lid geworden op: 05 sep 2009, 12:54
Type MR2: AW11

Bericht door shenron »

zo, nu wel met fotos, het was best koud afgelopen dagen dus dan heb je weinig zin om te gaan lopen knoeien:P
maar goed toch nog wat kunnen doen, maar genoeg gepraat.
Foto's zeggen meer dan woorden:D

Dash delen laten spuiten op mijn werk, kleur is champange/ beige (eigen mix drankje van ons huis)
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

RaidHP meter+apexi turbo timer ingebouwd (timer werkt nog niet heb nog geen harnas)

Afbeelding

En geen blauw maar........leds in de teller unit

Afbeelding


Geen hotspot te vinden, gekocht in een winkel inj het o zo gezelige Arnhem, krijger weet de naam vast wel:P

Helaas heb ik geen mooie foto van de dash, in het donker komt het niet zo mooi uit.\

Volgende stap is mijn speaker kisten wat aanpassen, zijn iets te klein voor het goede.
en nog veel meer, maar ja het is en blijft een hobby:D

Grt Dennis
Afbeelding
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
darkEVO

Bericht door darkEVO »

Mooi kleurtje :D
Gebruikersavatar
shenron
Berichten: 1789
Lid geworden op: 05 sep 2009, 12:54
Type MR2: AW11

Bericht door shenron »

even en uppje.

reeds een trd wing geregeld via de regelneef Aghum (sktune)

die moest er zo snel mogelijk op naatuurlijk, dus hup mee naar mijn werk genomen.
Afbeelding

In eerst instantie zou ik een achterklep kopen van een 94+ mr maar mijn collega was zo vrij om de gaten wel even disvht te lassen voor me.
Zelf durfde ik dat niet aan dus zo gezegt zo gedaan.
Afbeelding


Daarna natuurlijk de las slakken eraf slijpen en plamuren maar.

Afbeelding

daarna in de poly spuit plamuur en grond verf.

Afbeelding

en de spoiler moest er ook aan geloven:P

Afbeelding

Paar uurtjes schuren en de spuit cabine in.
Afbeelding

Klepie ook natuurlijk :D

Afbeelding

Paar dagen laten harden en vervolgens de 91 spoiler gedemonteer verder (zij stukken)
Tot mij schrik is mijn mr een keer overgespoten en hebben ze tegen het rechter zijstuk aan gespoten, is niet zo een mooi gezicht. maar goed als het goed is word de rest van de auto vandezomer over gespoten.

Resultaat.............................:P\
Afbeelding

Dat dus even voor zover.

Grt Dennis
Afbeelding
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
Gebruikersavatar
Sherwin
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1973
Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
Type MR2: AW11

Bericht door Sherwin »

dikke wing man! now its ready to get airborne! hahaha staat hem wel erg mooi!

k zeg nieuwe achterlampen, met oude middenplaat! staat wat mooier bij de vleugel imo, maar dit is zeker een mooie upgrade!
Gebruikersavatar
Ricardos
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1930
Lid geworden op: 22 jan 2010, 19:54
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Ricardos »

Mooie vleugel hoor! Nu nog de 94-er lampen erin :D
Oh en kan je nog eens een goede foto van je dash maken? Zat ook naar rode leds te kijken maar nog geen goed voorbeeld kunnen vinden hoe het staat :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
shenron
Berichten: 1789
Lid geworden op: 05 sep 2009, 12:54
Type MR2: AW11

Bericht door shenron »

zo even aan het blokkie begonnen, oftewel groote schoonmaak!!!
alle vacuum slangen vervangen. (Rood)
Heb nog niet alles vervangen kreeg vandaag 2 meter binnen en ben nog aan het wachten op de volgende 2 meter.
Waarom ze het niet in 1 keer opsturen is mij een raadsel, maar goed kon ik in iedergeval vast beginnen.
Komende weken moet er nog meer gepoetst worden moet wel bling bling worden, ook alle kabeltjes en dingetjes die een beetje loshangen en waarvan de mantels een beetje op zijn worden ook allemaal vervangen, voorlopig nog werk zat, alvast een impressie!!!

Afbeelding

Afbeelding

iemand nog tips om je blok spik en span te krijgen??? iets van een mooi goedje :P

Grt Dennis
Afbeelding
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
Plaats reactie