@ Bond
Je hebt een PM ontvangen.
op 19-5-2011 heb je van ons een reactie ontvangen, kijk even of het niet toevallig in de spam box beland is.
Als men zich aanmeld met een auto doe je dit op:
bestuurder@cars4kika.nl vermeld ook je kenteken bij aanmelding.
Groeten Barra
Cars 4 kika 4-6-2011
Moderator: Pieten
Oh ja,
Vandaag de tour gereden het ziet er nog steeds goed uit de route.
Volgende week staat er een stukje in het streekblad van zoetermeer.
Zoals Paul het zei momenteel even de stop eruit op auto's ivm de aanmeldingen!
En degene die zich tot op heden aan hebben gemeld en genoteerd staat als deelnemer heeft een mail ontvangen met de informatie, mocht dit niet het geval zijn neem even met mij contact op of stuur een mail naar bestuurder@cars4kika.nl
Ik hoop hiermee even voldoende te hebben geinformeerd!
Groeten barra
En degene die zich tot op heden aan hebben gemeld en genoteerd staat als deelnemer heeft een mail ontvangen met de informatie, mocht dit niet het geval zijn neem even met mij contact op of stuur een mail naar bestuurder@cars4kika.nl
Groeten barra
barra wrote:Oh ja,
Groeten barra
Heb niets ontvangen!!!
in PM toegelicht,
even algemeen:
het is geen evenement voor quads en motoren!
In verband met dat we geen verwarring gaan krijgen met de politie en de motorbegeleiding.
even algemeen:
het is geen evenement voor quads en motoren!
In verband met dat we geen verwarring gaan krijgen met de politie en de motorbegeleiding.
Hierin kan ik een goeie verklaring geven als vergunningenman.
Ik kreeg afgelopen dinsdag een smsje van Barra dat er op het Silverdome terrein een kermis staat tot zondag 5 Juni. Ik heb direct met de gemeente contact gehad, en dit is een fout van hun geweest. Het terrein is namelijk dubbel ingepland. Met spoed hebben we deze week dus een nieuw terrein gezocht en toegewezen gekregen.
Ik kreeg afgelopen dinsdag een smsje van Barra dat er op het Silverdome terrein een kermis staat tot zondag 5 Juni. Ik heb direct met de gemeente contact gehad, en dit is een fout van hun geweest. Het terrein is namelijk dubbel ingepland. Met spoed hebben we deze week dus een nieuw terrein gezocht en toegewezen gekregen.
Klopt ben ermee bezig momenteel voor de vrijwilligers de rest is al geinformeerd(kinderen,bestuurders enz.)
En voor het adres van de nieuwe locatie kan men een van onze webpagina's raadplegen:
http://www.cars4kika.nl
http://cars4kika.hyves.nl
En voor het adres van de nieuwe locatie kan men een van onze webpagina's raadplegen:
http://www.cars4kika.nl
http://cars4kika.hyves.nl
iedereen die deelneemt weet de gang van zaken,
Dit moment zit er een stop op kinderaanmelding, voor de auto's kan er nog een beperkt aantal bij!
Dit moment zit er een stop op kinderaanmelding, voor de auto's kan er nog een beperkt aantal bij!
-
jeroencharite
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
Ben gisteren even op het terrein geweest waar wij gaan verzamelen. Moet zeggen dat het wel een stuk kleiner is als bij het Silverdome. Maar denk dat het wel goedkomt.
Er is inderdaad een heel klein stuk afgezet. Ik ga zo wel ff hekjes schuiven. Het terrein is zowiezo groter toegezegd dan dat er is afgezet. Het is wel even aanpassen, maar we maken er wel wat van.
@ peter, heb je jezelf ook gewassen?
@ peter, heb je jezelf ook gewassen?