Front modificatie
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Oh. Komt er een nieuwe Cars ?
- whitespyder
- Ik lul al aardig mee !
Bij een gele spyder met 2003 bumper moet ik altijd hieraan denken...

- Green Goblin
Volgens mij heb jij 's nachts best enge dromen....
Ik kan er wel inkomen hoor alle die spoilervarianten. Het is een speciale soort esthetiek. Zelf heb je daarbij een Superman- of Spidermanpak aan en je vriendin een lingeriesetje gemaakt van Toys'r us onderdelen...
Mooi man!:mexico-smile:
Mooi man!:mexico-smile:
Ik vind de '00 kont toch mooier dan de vernieuwde, die twee ronde bolletjes hebben me iets te veel weg van een smiley!:)Sjerief wrote:Zou zonde zijn kijk je steeds tegen een saaie kont als ik je voorbij cross..
( denk ook aan overige wegmisbruikers)
die blauwe 2e rechts van boven lijkt verdraaid veel op mijn oude. Heb je toevallig kenteken?Sjerief wrote:Hier wat neusjes:
Dat is em! *checkt bankrekening*
Ik ben serieus in de verleiding. Heeft 5k gedraaid sinds ik em inleverde...
Overigens, dat nooit aan gespoten is niet helemaal waar, de achterbumper is ooit bijgewerkt nadat er iemand een tikje achter tegenaan gegeven heeft, daarom zit het logo ook hoger dan normaal.
Even een beroep op de experts hier: Wat is het risico met een auto die 3 jaar praktisch heeft stilgestaan? En wat is een reele prijs?
Ik ben serieus in de verleiding. Heeft 5k gedraaid sinds ik em inleverde...
Overigens, dat nooit aan gespoten is niet helemaal waar, de achterbumper is ooit bijgewerkt nadat er iemand een tikje achter tegenaan gegeven heeft, daarom zit het logo ook hoger dan normaal.
Even een beroep op de experts hier: Wat is het risico met een auto die 3 jaar praktisch heeft stilgestaan? En wat is een reele prijs?
Das niet veel..
Mijn mr2 heeft de afgelopen 3 jaren zeker niet meer dan 3000 km gereden.
Nix aan t handje.
Tussentijds wel olie vv etc..
http://www.zomoto.nl/SearchMyCar.aspx
geeft wel een nette waardebepaling vind ik zelf, de prijs is netjes denk ik, t is ook nog een 2004 model.
Vind overigens de ad erg eerlijk overkomen, zeker nu ,gezien je de vorige eigenaar was.
Verwen jezelf, t is bijna Sinterklaas
Nix aan t handje.
http://www.zomoto.nl/SearchMyCar.aspx
geeft wel een nette waardebepaling vind ik zelf, de prijs is netjes denk ik, t is ook nog een 2004 model.
Vind overigens de ad erg eerlijk overkomen, zeker nu ,gezien je de vorige eigenaar was.
Verwen jezelf, t is bijna Sinterklaas
- Surferdude
Gewoon kopen dat ding de Gier!
- Green Goblin
Moet ik anders eens langs Harich komen. Rijd je een stukje, ben je wel weer verkocht !
Das misschien wel een goed plan
Alhoewel ik niet verwacht dat ik degene ben die overtuigd dient te worden. Otoh, voor vergelijkbaar geld komt een S2000 ondertussen ook binnen bereik....
Hmmm, dat geeft vertrouwen. Olie etc zal zeker bij aflevering in Januari gedaan zijn, ging me meer om de periode daarvoor, ding heeft van maart 07 tot jan 10 stilgestaan.Sjerief wrote:Das niet veel..
Nix aan t handje.
- Green Goblin
De lease-maatschappij deed hem weg....
Yep, plus gezinsuitbreiding, anders had ik em toen al overgenomen... Das gelijk het twijfelpunt: Hoe vaak heb ik straks de tijd om te gaan rijden? Plus natuurlijk de financien, 9k blijft een hoop geld om bij elkaar te schrapen....Green Goblin wrote:De lease-maatschappij deed hem weg....