Mmm is ook wel een goed idee, even kijken hoe de baas er op reageert (ik weet wel hoe, denk ik).
22-04-2011. Karfreitag am Nürburgring.
Moderator: Pieten
OK, keep us posted.
Mmm is ook wel een goed idee, even kijken hoe de baas er op reageert (ik weet wel hoe, denk ik).
MarcoTwo wrote:Toppie, tegen die tijd zal ik alle deelnemers wel op een rijtje zetten van wie het definitief weet.
Animo is er (hier en daar) al genoeg.
Alleen moeten er nog wel een zwik MR2's bij om een beetje evenwicht te brengen.
In die tijd is het vaak geweldig weer, tenminste de laatste jaren. Hopelijk nu ook weer.
Ook hier even een inventarisatie of iedereen inderdaad verwacht mee te gaan (en eventueel wie verder ook zin heeft om zich aan te sluiten).
Als de helft van de MR2 rijders al mee gaat die hieronder staat, zitten we met de 5 S2000's tot nu toe al zeker aan de 10 bolides.
Kan iedereen van de MR2 's even bevestigen of het al dan niet definitief is?
Van dit forum:
MarcoTwo - S2000
MR-tin - S2000
Krijger - MR2 2.0
Bond - MR2 1.6 ?
DC-R - MR2 2.0 ?
TOY-ota - MR2 2.0 ?
Dirk - MR2 2.0 ?
MR2pierre - MR2 2.0 ?
misterbob - MR2 2.0
Peerke - MR2 2.0 Spider A/T
Ligt bij mij aan mijn nieuwe rooster na de tentamens.
Wanneer is die bekend?
Lijstje gaat alleen maar langer worden in plaats van korter, lijkt het wel.
Over ongeveer een week of twee... Ze zijn niet zo vlot bij ons.MarcoTwo wrote:Wanneer is die bekend?
Toch nog een maandje vantevoren in dit geval.
Als iedereen mee gaat die het nu aan geeft, zitten we aan een auto of 15.
Als iedereen mee gaat die het nu aan geeft, zitten we aan een auto of 15.
Een paar dagen vantevoren zet ik de routebeschrijving (download) wel online, dan kan iedereen eentje uitprinten.
Met meer dan 5 a 6 vallen er toch gaten en krijg je kleinere treintjes die het op eigen tempo doen, de route is niet moeilijk en zowel bij de tussenstop als het eindpunt komen we elkaar weer tegen.:-)
Met meer dan 5 a 6 vallen er toch gaten en krijg je kleinere treintjes die het op eigen tempo doen, de route is niet moeilijk en zowel bij de tussenstop als het eindpunt komen we elkaar weer tegen.:-)
De route is zó simpel dat je niet hoeft te keren.
Alleen bleek vorig jaar het eerste deel van de route afgesloten te zijn en hebben we een saai eerste deel gehad totdat we bij Monschau aan kwamen.
Alleen als we van de route afwijken (het voorste treintje pakt een extra leuk stukje mee vlak voor Monschau met wat leuke haarspeldbochten) is het mogelijk om net dat ene zijweggetje voorbij te rijden.
Alleen bleek vorig jaar het eerste deel van de route afgesloten te zijn en hebben we een saai eerste deel gehad totdat we bij Monschau aan kwamen.
Alleen als we van de route afwijken (het voorste treintje pakt een extra leuk stukje mee vlak voor Monschau met wat leuke haarspeldbochten) is het mogelijk om net dat ene zijweggetje voorbij te rijden.
OK, met wat voor koets?
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Een zwarte ZZW30 natuurlijk !
Green Goblin wrote:Een zwarte ZZW30 natuurlijk !
Ik zie/weet niets.
Sjengster wrote:Ben momenteel de foto's aant uppen voor het voorstelrondje hier...
dus komt helemaal goeie:)
OK, naam kwam me al niet direct bekend voor.
Het gaat echt een ouderwets druk gebeuren worden in Maastricht.