Bi-Xenon in heldere koplampen

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

ThomasK
Ik lul al aardig mee !
Ben je op zoek naar zoiets?

Image
Demo
yes! ik maak ze zelf wel zwart van binnen, heb ik eerder gedaan, met zeer goed resultaat
Sherwin
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Demo wrote:yes! ik maak ze zelf wel zwart van binnen, heb ik eerder gedaan, met zeer goed resultaat
de reflector of het glaasje/lens
Demo
reflector ofcorse ;)
Sherwin
Image
Ricardos wrote:Lijkt mij dat daat geen licht uit komt als de reflector zwart is?
Hij bedoelt volgens mij diegene met een bolle lens er in, voor zo ver ik het kan zien heeft deze dat niet.
is dat niet van toepassing op jou lamp dan wanneer hij af is, Demo?
Demo
:dux-blij_thumb-up:
Sherwin wrote:Image

is dat niet van toepassing op jou lamp dan wanneer hij af is, Demo?

Bij de versie met lens is de deflector niet van toepassing, maar bij de lampunit in jou post wel, daar maakt het naar mijn mening gebruik van de weerspiegeling.

Bij donkere reflectorstuk met lens, kan de xenon goed zijn werk doen zo
Demo
ThomasK , waar heb je die lampen vandaan ;) ?
ThomasK
Ik lul al aardig mee !
Jaartje of 2 terug uit de US van Ebay. Waren omgerekend een eurotje of 35 a 40 incl verzenden en ze waren er binnen een week. Kan dezelfde aanbieder zo gauw niet vinden, maar zoek op mr2 headlights op ebay.com en je vind er talloze.

Maar is dit niet meer wat je zoekt?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/82-95-TO ... ccessories
Zijn geloof ik dezelfde als die ik heb maar dan met zwarte binnekant. Let wel, ze zijn niet apk proof, maar omwisselen met stock is 20 min werk;D
Sherwin
Demo wrote::dux-blij_thumb-up:

Bij de versie met lens is de deflector niet van toepassing, maar bij de lampunit in jou post wel, daar maakt het naar mijn mening gebruik van de weerspiegeling.

Bij donkere reflectorstuk met lens, kan de xenon goed zijn werk doen zo
Duidelijk! ik wil het eindresultaat wel zien, op jou mr zal het denk ik wel bruut staan!
Post Reply