Clubspecials
Moderator: Pieten
-
Roland
Ja dat is ook niet handig. Ik ga dit weekend naar België
@knuckles, bedankt, maar Xhermes heeft het ook al doorgegeven.
En sinds de opmerking van Johnwoo hoeven we niet zo veel haast meer te hebben
(denk ik dan maar)
@knuckles, bedankt, maar Xhermes heeft het ook al doorgegeven.
En sinds de opmerking van Johnwoo hoeven we niet zo veel haast meer te hebben
Eigenlijk wel een goeie actie van CPZ. Lijkt wel alsof ze doorhebben hoe dat gaat in clubs 
-
SuperWhite_MK1
Heuj mijn geld is toch wel al binnen inmiddels toch?
Iemand nog interesse in 15" zwarte stalen velgen met Yaris Cup banden? Zijn Yokohama ADVAN A032R soft compound semi-slicks. Wielen passen zo onder een AW11. Banden zijn nog wel goed voor een hele hoop rondjes. Zit 1 reserveband extra bij. Scheelt t.o.v. Toyo Proxes T1-S ongeveer 6 - 7 seconden per ronde.
Als alles goed gaat ga ik zelf rijden met splinternieuwe Michelin full-slicks op aluminum BBS velgen
Iemand nog interesse in 15" zwarte stalen velgen met Yaris Cup banden? Zijn Yokohama ADVAN A032R soft compound semi-slicks. Wielen passen zo onder een AW11. Banden zijn nog wel goed voor een hele hoop rondjes. Zit 1 reserveband extra bij. Scheelt t.o.v. Toyo Proxes T1-S ongeveer 6 - 7 seconden per ronde.
Als alles goed gaat ga ik zelf rijden met splinternieuwe Michelin full-slicks op aluminum BBS velgen
Tim,
Misschien moet je de Te Koop sectie is proberen
Misschien moet je de Te Koop sectie is proberen
-
SuperWhite_MK1
Misschien moet ik vannacht die zwarte AW11 die hier om de hoek staat, de rijbaan op duwen
Bespeur ik hier enige vijandigheid?
-
Wiki_Maaike
ik ga naar Antwerpen geloof ik...
Maar ik ga zaterdag pas rond 17.00 weg... eerst werken 
Missy_Maaike wrote:dames... gedraag jullie... dat haantjes gedrag ook altijd...
Wij gedragen ons echt wel hoor.
We zijn zelfs netjes gestopt vanmiddag toen Harm en Eef over staken.
Als er spraken was van enige vijandigheid hadden we wel gas gegeven
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Knuckles wrote:Wij gedragen ons echt wel hoor.
We zijn zelfs netjes gestopt vanmiddag toen Harm en Eef over staken.
Als er spraken was van enige vijandigheid hadden we wel gas gegeven
Zeg knuckless hoe staat het met dat gebakje van je? Zijn er al vorderingen?
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Ga jij je mond eens wassen mevrouw zonder mr2. "wannabe" 
@ Wouter
Kep nog weinig tijd gehad de laatste tijd voor de MR2. Ben veel bezig geweest met de 205 GTI, aangezien dat m'n dagelijkse vervoer is.
Ook zijn we in de garage nog bezig geweest (stelling ombouwen en een brug monteren) dus toen was er ook geen MR2 tijd meer.
Maaaaaaaar 9-6-2007 loopt mijn schorsing af en willen ze weer geld zien bij de RDW. Dus voor die tijd moet ie wel rij klaar zijn.....HOOP IK !!!
Kep nog weinig tijd gehad de laatste tijd voor de MR2. Ben veel bezig geweest met de 205 GTI, aangezien dat m'n dagelijkse vervoer is.
Ook zijn we in de garage nog bezig geweest (stelling ombouwen en een brug monteren) dus toen was er ook geen MR2 tijd meer.
Maaaaaaaar 9-6-2007 loopt mijn schorsing af en willen ze weer geld zien bij de RDW. Dus voor die tijd moet ie wel rij klaar zijn.....HOOP IK !!!
-
Wiki_Maaike
Das ruim op tijd voor mijn verjaardag, kan je me het beloofde verjaardagscadeautje toch nog bezorgenMaaaaaaaar 9-6-2007 loopt mijn schorsing af en willen ze weer geld zien bij de RDW. Dus voor die tijd moet ie wel rij klaar zijn.....HOOP IK !!!