Toyota mr zzw30 in nieuwstaat

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

MarcoTwo
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
En over een kleine 2 jaar ook erkend Daihatsu reparateur.:P
Sjerief
Zere vingers van het typen..
Remmel wrote:Op zomoto geeft dit kenteken de algemene gegevens van een Opel Zafira aan?? dus die website rammelt een beetje..., via de website van de RDW komen toch echt gegevens van een MR2 naar boven!

Komen toch echt wel MR2 gegevens tevoorschijn zie hier:

Image

Mooie MR2.
Ik ken deze nog niet, de meeste facelift modellen heb ik al een paar keer voorbij zien komen.
T was vermoedelijk een van de eerst geleverde facelift modellen, gezien het een 2003 model is.
Maar t blijft een spotprijs.
Remmel wrote: Maar ik moet ook een fout herstellen: km-stand was geen 60.000 (dit betrof een ZZW30 bj2000 voor 10.000) maar 115000.
Niettemin blijft het een prijspakker;

Die prijs voor BJ2000 kan ik me indenken, maar dezelfde prijs vragen voor een 2003
whitespyder
Ik lul al aardig mee !
Mooie uitvoering! jammer dat er niet een dak op zit in dezelfde kleur als de bekleding, zou dat optie zijn of pas in 2005?
Verder idd supercheap
Moet niet veel gekker worden, nog ff en een vergelijkbare mx-5 brengt al meer op??:huh:
Remmel
Type MR2: AW11
Ik weet niet of dit een special edition was hoor, als ik de "gewone" 1,8vvt-i intik op zomoto geeft hij 13750 aan (bij 87000km, hoe verander ik die km's op de site?)
Sjerief
Je kunt links in de kolom de staat en de km stand invoeren en dan herbereken.
Zover ik kan nagaan is het een special edition, de meeste modellen met rood leer zijn special ed. II.
Of anders ...Marco correct me ..8)
erikmr
8) de waarde wordt bepaald door de markt en niet door een koerslijst
en door wat een gek er voor geeft ;)
ROB-E
MarcoTwo wrote:En over een kleine 2 jaar ook erkend Daihatsu reparateur.:P

Dat heb zin...
Die 3000 auto's die Daihatsjoe verkocht heeft in NL...
Daihatsjoe stop zelfs met het verkopen in van auto's in NL :P
(althans die plannen liggen er)
MarcoTwo
Sjerief wrote:Je kunt links in de kolom de staat en de km stand invoeren en dan herbereken.
Zover ik kan nagaan is het een special edition, de meeste modellen met rood leer zijn special ed. II.
Of anders ...Marco correct me ..8)

Klopt, maar het leer werd toen (tenminste dat kan ik me herinneren, El Butre kan het piekfijn vertellen) volgens mij in Nederland er in geknikkerd en kon je zelf de kleur kiezen.

Volgens AutoTelexPro is leder (en CD wisselaaar, en Hardtop) een optie en het verschil met een normale 1.8 is metallic lak en airco.

Dus als er airco in zit, heb je een SE2.;)

Volgens ATP is de handelsinkoopwaarde trouwens € 8.924 van de SE2 met leder en die kms in november 2003. Best kans dat ze daar naar gekeken hebben en niet naar de markt.;)

ROB-E wrote:Dat heb zin...
Die 3000 auto's die Daihatsjoe verkocht heeft in NL...
Daihatsjoe stop zelfs met het verkopen in van auto's in NL :P
(althans die plannen liggen er)

Er rijden nog een kleine 200.000 Daihatsu's rond in Nederland en dat aantal groeit nog tot 1 januari 2013 (er zal vast nog daarna ook wel wat verkocht worden uit (gehamsterde) voorraad), het moment dat ze officieel stoppen met de verkoopactiviteiten van auto's (importeur blijft nog wel onderdelen/garantie doen).

Dat zijng een plannen, maar is zekerheid.;)

En elke Daihatsu dealer kan dan doorgaan als erkend reparateur.
El Butre
MarcoTwo wrote:Klopt, maar het leer werd toen (tenminste dat kan ik me herinneren, El Butre kan het piekfijn vertellen) volgens mij in Nederland er in geknikkerd en kon je zelf de kleur kiezen.

Volgens AutoTelexPro is leder (en CD wisselaaar, en Hardtop) een optie en het verschil met een normale 1.8 is metallic lak en airco.

Dus als er airco in zit, heb je een SE2.;)
Klopt niet helemaal.

SE2 was een voorgeconfigureerde uitvoering in donkergrijs met rood leer, metallic en airco als opties op het basispakket. Heb destijds geprobeerd een blauwe SE2 te bestellen, maar dat kon bij navraag bij de importeur niet, pakket was altijd grijze auto/rood leer (dat er wel gewoon in belgie naast de boot werd ingeschroefd).

Echter, met een beetje praten kon je dezelfde opties in een kleur naar keuze krijgen voor dezelfde prijs.... De blauwe is dus geen SE2 maar heeft wel leer (donkergrijs met witte stiksels), metallic, en airco (en een TTE-uitlaat).

Oftewel, de enige manier om een SE2 te herkennen is de kleurstelling grijs met rood. (Net als een SE1 altijd geel is).
Sjerief
Toch 1 gespot met een extreem lage prijs, afgezien van "Apeldoorn",lage Km stand en natuurlijk is het een NL geleverde versie..?

http://link.marktplaats.nl/426111128
erikmr
8) model 2005 zegt al iets over apeldoorn
milieu sticker zit nog op de ruit dus waarschijnlijk ex bpm
de mijne is mooier ;D
Sjerief
Dus word je als vanouds nu dubbel opgelicht..;D
erikmr
8) nee hoor
het is net een reis die jij boekt
de prijs is altijd hoger dan de advertentie
als je dat weet kun je je er op instellen ;D
Sjerief
Turkish airlane vs KLM..::)
alleen de prijs is anders
MarcoTwo
El Butre wrote: SE2 was een voorgeconfigureerde uitvoering in donkergrijs met rood leer, metallic en airco als opties op het basispakket. Heb destijds geprobeerd een blauwe SE2 te bestellen, maar dat kon bij navraag bij de importeur niet, pakket was altijd grijze auto/rood leer (dat er wel gewoon in belgie naast de boot werd ingeschroefd).

Oftewel, de enige manier om een SE2 te herkennen is de kleurstelling grijs met rood. (Net als een SE1 altijd geel is).

Yup, dacht ik ook altijd, maar AutoTelexPro houdt het leder als optie (zulke dingen halen ze uit de aktuele prijslijsten), dus schiet ze maar lek.

Louwman laat het leer (de laatste jaren tenminste) altijd inbouwen door DK Schweitzer in Rijen, daar staan soms terreinen vol met nieuwe auto's als er weer eens een aktie is (zoals de Avensis Business Pro) en wat er af fabriek niet in zit.
mrgeel
Voorheen liet men gewoon de stoelen bekleden met leer bij een leerboer in de buurt van de dealer.
DK Schweitzer heeft wel mooi spul trouwens, doen ook zaken met oa. Suzuki en voor een mooie prijs.

Groetjes, GEEL8)
phuncz
Ik lul al aardig mee !
Zou het misschien fout gedacht zijn dat het de ideale plek is voor een volledige retrim als zij er reeds ervaring mee hebben en waarschijnlijk de nodige afmetingen en mallen om alles te doen ?
mrgeel
DK Schweitzer laat alles maken in verweggistan, en daar zullen de mallen ook liggen.

Groet, GEEL8)
Post Reply