OBD 2 Reader
Moderator: Pieten
Ja vandaar dat ik ze eerst zal testen! Trouwens het zijn geen illegale kopieën maar ze zijn geregistreerd via een serialbus ipv een serial key(serial bus is Ongelimiteerd te gebruiken), nogsteeds legaal dus!
-
decipherer
- Zere vingers van het typen..
Duur is relatief he. Zo'n handheld scanner is gewoon aansluiten en gaan, kost minder tijd 
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Duur ? € 26 inclusief verzenden vanuit duitsland, en hij ligt in de kofferbak, dus kan hem overal direct gebruiken, zonder een laptop te zoeken.
Alles heeft zijn voor en zijn nadelen..
Green Goblin wrote:Duur ? € 26 inclusief verzenden vanuit duitsland, en hij ligt in de kofferbak, dus kan hem overal direct gebruiken, zonder een laptop te zoeken.
Oke dat valt inderdaad erg mee!
Heb de scanner maar eenmalig nodig om alles te controleren als het blok is ingebouwd en alles is aangesloten. Een paar maanden terug heb ik er eens naar gekeken maar toen zou ik rond de 80 euro kwijt zijn voor een goede scanner.
Als dat via de laptop ook gewoon werkt dan maakt het mij niet uit of ik het via de laptop of een handheld scanner uitlees.
- Green Goblin
Het is maar wat je zoekt natuurlijk. Ik wil gewoon, als ik een CEL krijg, zelf een code kunnen uitlezen. Daarvoor is mijn chinese-ebay-odb2-reader prima !
-
decipherer
Of je komt eens langs om je mooi, nieuw ingebouwde V6 te showen en dan kan die meteen worden uitgelezen 
Mocht je een handheld scanner kopen, let dan wel op dat die geschikt is. Paul Woods kon met zijn 'goedkope' scanner destijds de 1MZ niet uitlezen.
Mocht je een handheld scanner kopen, let dan wel op dat die geschikt is. Paul Woods kon met zijn 'goedkope' scanner destijds de 1MZ niet uitlezen.
-
decipherer
Daarvan wist ik zeker dat 'ie zou werken maar ik meen dat Paul Woods een andere had.
- Green Goblin
Kijk dan wel via ebay.com
Daar zijn ze voor $22,75 incl. verzenden naar nederland van uit china en voor $22,78 van uit hong kong incl verzending.
bestel er gelijk eentje!MMaddict wrote:Kijk dan wel via ebay.com
Daar zijn ze voor $22,75 incl. verzenden naar nederland van uit china en voor $22,78 van uit hong kong incl verzending.
edit: link er eens eentje met lage shippings kosten?
Edit2: heb deze zonet gekocht!