1 duidelijke roestplek achter rechterachterwiel
flexibel stuk is lek
kom gerust een keer kijken in zaandam
tel = 0642744620
Moderator: Pieten
De remmerij van huidige auto's is wat gevoel betreft idd anders als de oudere auto's. Mijn standaard '91 remmen konden de wielen ook blokkeren, als ik geen abs had, maar met de huidige '94+ remmen gaat dat veel makkelijkerYoup wrote:ik vond overigens de remmerij ook enorm tegenvallen...![]()
misschien omdat ik een ander kaliber auto's gewend ben... maarja alles is aan te passen
vraagprijs 3950 maar de koppeling blijkt versleten en de remschijven krom en die rammel dus rond de 3000-3500 maar voor die prijs (en misschien nog wel wat minder) word dat ook allemaal gemaakt als het goed isGimmick wrote:Leuke auto, die grijze. Wat vragen ze ervoor?
een van de upgrades word inderdaad hoogstwaarschijnlijk een setje andere remmen als ik tot de aankoop over ga.. andere klauwen met grotere schijven voor en achter een setje andere remblokjes.. dat in combinatie met een grotere hoofdremcilinder moet wel voldoende zijn...tilma800 wrote:De remmerij van huidige auto's is wat gevoel betreft idd anders als de oudere auto's. Mijn standaard '91 remmen konden de wielen ook blokkeren, als ik geen abs had, maar met de huidige '94+ remmen gaat dat veel makkelijker
Voor de AW11 heeft het latere ('87+ ?)model al betere remmen, maar je schijnt er ook redelijk makkelijk GT4 remmen te kunnen monteren.
Dokter Rob wrote:of je begint een seconde eerder met remmen.
win je ook een berg afstand mee...
Youp wrote:dat is niet mijn ding... ik rem liever 3 seconden later
nee maar ik bedoel ook aftermarket nieuw spul enzo..Green Goblin wrote:Als je er een pre-faceliftmodel bijkoopt voor onderdelen wel...
maar zonder gekheid, onderdelen is geen probleem, alleen aan de prijs natuurlijk. Ik geloof niet dat er meer 87+ modellen verkocht zijn als 86-.