Ik ben patricia met mijn Honda del sol VTI

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
JPMR2 wrote:Ik moet het toch echt ff voor Patries op gaan nemen hier geloof ik....... vergis je ff niet in de Del Sol hoor; 160 pk (standaard) bij 7000 toeren en dan slechts 1080 kilo..... Dat gaat een AW11, een SW20 en zeker een ZZW30 niet halen. Sorry.

JPMR2

JP ik kan je verzekeren dat ik met mijn NA een Vtec Del Snol eruit reed. Allebei zelfde mods, open uitlaat, open lucht filter.

Nu durf ik het nog steeds ;D
Dokter Rob
Wel een hoog bla bla gehalte...

Volgens mij ziet de Honda er gewoon erg netjes uit!
Menig MR2 rijder kan hier qua uitstraling alleen jaloers op zijn.
De auto is ook niet mijn smaak, maar dat staat er los van...
Of een MR2 sneller is? ik geloof niet echt dat Patricia dat heel belangrijk vind.
Heb het idee dat ze heel blij is met de Honda.
Als het haar zou gaan om vermogen had ze denk ik wel een Corvette gekocht...

Verder sluit ik me aan bij Hans, das tenminste een statement!

Oh ja, begrijp niet helemaal waar dat plaatje van Dorifto Juice op slaat, of wil hij gewoon een beetje aandacht?...
Mr2-wouter
Ik weet het Rob, maar zulke reacties kun je toch wel beetje verwachten als je je met een honda aanmeldt op een toyota forum :P is gewoon beetje plagen ;D
dehea
Hmmmmm, zie er gelikt uit, auto+ de rest.;D

Welkom hier.....gr, Mark.
JPMR2
Mr2-wouter wrote:JP ik kan je verzekeren dat ik met mijn NA een Vtec Del Snol eruit reed. Allebei zelfde mods, open uitlaat, open lucht filter.

Nu durf ik het nog steeds ;D

Nu heb je een turbo en zal het wel klaar zijn met het rijden, dan komt een kleuter op een driewieler nog eerder weg bij een stoplicht. ;D ;D

JPMR2
JPMR2
Dokter Rob wrote:Oh ja, begrijp niet helemaal waar dat plaatje van Dorifto Juice op slaat, of wil hij gewoon een beetje aandacht?...

Het getuigd er in ieder geval van dat z'n leeftijd hoger is als z'n IQ. :-/

JPMR2
MR 2000
[quote="Dokter Rob"]Wel een hoog bla bla gehalte...

Volgens mij ziet de Honda er gewoon erg netjes uit!
Menig MR2 rijder kan hier qua uitstraling alleen jaloers op zijn.
De auto is ook niet mijn smaak, maar dat staat er los van...
Of een MR2 sneller is? ik geloof niet echt dat Patricia dat heel belangrijk vind.
Heb het idee dat ze heel blij is met de Honda
---------------------------------------------------------------------
En ze mach terecht blij zijn met zo'n maschien ;)
T-Barry
Ik bedoelde kwa concurentie gwn de opties en de gelijkenis. Het is allebei een 2 zitter en de dakjes kunnen eruit.
Weet zelf ook wel dat een n/a sw20 sneller is dan een v-tec delsol (op papier) maja even los daarvan....
Het draait niet alleen maar om pk's en snelheid jongens! (niet bij mij iig ;) )

Gr Barry!
West
Ik lul al aardig mee !
Het moet toch wel een afknapper zijn voor Patricia wat een kleuters zeg.

Mooie auto kan je trots op zijn veel plezier ermee en welkom.
patricia
Ieder zijn smaak toch:) Ik heb me hier aan gemeld omdat ik mr geel gesproken heb en hij graag de foto's wou, en ik het fatsoen heb om me even voor te stellen dan, voor dat ik de vraag kreeg rij je ook mr 2 heb ik meteen maar even laten zien dat ik een del sol heb en geen mr2, jullie hoeven mijn auto niet mooi te vinden hoor heb ik ook niet om gevraagt toch:) Maar een auto afzeiken vind ik niet echt nodig doe ik ook niet bij een ander die een auto heeft wat mijn smaak niet is! Maakt mij niet uit, ik ben er blij mee.

Snelheid, ik rij er shows mee en af en toe met mooi weer, als ik snel wil pak ik de slk van me vriend wel:)

Maar zo te zien ben ik niet echt welkom hier met een del sol, dus ga ik weer, succes verder, en mr geel we zien elkaar wel weer eens:)
krijger
Je hebt een mooie bak! En maakt niet uit dat je geen mr2 hebt.
erikmr
8) dat is wel een heel kort lontje patries :huh:
de meeste mensen heten jou hier netjes welkom
dat er dan mensen zijn die anders reageren kun je verwachten op een mr2 forum
denk dat het voor een emmer rijder niet veel anders uit zou pakken op een ander forum
dat jij je hierdoor laat afschrikken valt mij dan ook een beetje tegen
van een vrouw die zoiets van haar bolide durft te maken ;D

dus ook van mij hartelijk welkom en veel plezier in de toekomst met jou honda ;)
BlackMR2
vind et schandalig hoe sommige mensen reageren, patries heeft een mooie auto, dat mag gezegd worden, daar is menigeen jaloers op
snelheid en pk's zegt niet alles, bij sommigen gaat et puur om de uitstraling
masterpivo
Patricia, welkom hier hoor;) Ik zou zeggen maak je niet druk over de opmerkingen over je Del Sol. Ik moet zeggen het is een mooie bak en ik vind het wel leuk als een jongedame een auto zo verbouwd. Ben trots op wat je bezit en doe ermee wat je wil!
Maar ja als pure liefhebber van de SW20, zou ik je natuurlijk wel willen overhalen om eens naar iets anders dan een Del Sol te kijken :P Wie weet ben je in de toekomst dan iets meer welkom hier :)
Melle
Ok, dan ga ik nu even eerlijk zijn, voordat Patries denk dat het hier allemaal ontzettende klootzakken zijn... ;D

Del Sol is een prachtige wagen. Helemaal omdat het achterste raampje naar beneden kan en omdat het gewoon een mooie auto is om te zien... zou een goede tweede (gedeelde) keus kunnen zijn voor een funauto...

En Patries... doe je feesthoed op, neem een biertje en neem niemand hier al te serieus, dan is het hier best te vertoeven hoor ;)

:kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus:
tilma800
Maar het blijft een Honda :P
Dokter Rob
Volgens mij wel een RIJDEND exemplaar...:P

(moet jij niet aan je carputer werken Dennis?...)
tilma800
Dokter Rob wrote:
(moet jij niet aan je carputer werken Dennis?...)
Nee. ;D
Ducky
Ik lul al aardig mee !
Volgens mij wel een RIJDEND exemplaar...:P

Een DelSol is geen turbo :lach:
tilma800
Ducky wrote:Volgens mij wel een RIJDEND exemplaar...:P
Net als de mijne, die van jouw niet dan?
Locked