Ik gok op iets van 'stoney Toney'.;PBeer wrote:Mis dak maat is na 3x lezen het kwartje gevallen, maar wat is groene van nelle?![]()
![]()
Duderstadt 2015
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Ik gok dat Chantal wel nee zegt...;-)
Ik en overlast?? hahah ik hou mij altijd netjes toch op duder. hahaha:lach::lach:erikmr wrote:Zolang je geen Overlast bezorgt zoals Shennie![]()
hebben wij daar geen probleem mee
en verder staat de club dus nergens voor garant
vergeet niet dat ik samen met leon martin en peter wel even een hele rap heb verzonnen om 3 uur snachts !!!
die jongens komen lekker los rond dat tijdstip
treintje noord zal rond drie uur aankomen denk ik
- CelicaTwinCAm
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: SW20/21/22
heb wel echt zin om mee te gaan, ff afwachte of mn maat meegaat. Gert-Jan als ik mee ga doe ik mee met treintje zuid, kom zelf uit n dorpje in de buurt van Tilburg.
dus wil je een leuk weekend
mrgeel wrote:Staat Beer nu nog niet opp de lijst:huh:![]()
Die moeten altijd wachten op de vtec.erikmr wrote:honda rijders
- CelicaTwinCAm
Helaas ik moet echt afhaken ivm werk.... En tijdens Bourtange ben ik in Portugal.. ellende
BST wrote:![]()
![]()
ik kan echt niet mee.. huis loopt achter en is nog niet bewoonbaar en dat moet echt geregeld worden.
Dan moet ik een maand extra huur betalen voor mijn tijdelijke woning.. ik vind duderstadt leuk maar dan kost dat weekendje meer dan 900 euro in plaats van de gebruikelijke 300.. ik vind Duderstadt heel erg leuk, maar niet zo leuk dat het bijna 1000 euro mag kosten.. dat geld heb ik nodig voor andere dingen..erikmr wrote:het is een weekend later Bjorn of een jaar later
gewoon een jaar later Bjorn 
BST wrote:Dan moet ik een maand extra huur betalen voor mijn tijdelijke woning.. ik vind duderstadt leuk maar dan kost dat weekendje meer dan 900 euro in plaats van de gebruikelijke 300.. ik vind Duderstadt heel erg leuk, maar niet zo leuk dat het bijna 1000 euro mag kosten.. dat geld heb ik nodig voor andere dingen..:-/
Geen kamer, dus niet op de lijst. Helaas geen geld, jouw aanbod bevalt mij niet en Peter's voorstel bevalt Chantal niet (heeft alleen een zwak voor Honda en Aston Martin rijders jonger dan 35).mrgeel wrote:Staat Beer nu nog niet opp de lijst:huh:![]()
dus kom jij met de austin 
en gaat Chantal bij Matin slapen
en gaat Chantal bij Matin slapen
Beer wrote:Geen kamer, dus niet op de lijst. Helaas geen geld, jouw aanbod bevalt mij niet en Peter's voorstel bevalt Chantal niet (heeft alleen een zwak voor Honda en Aston Martin rijders jonger dan 35).
- CelicaTwinCAm
hmm ik wil nog steeds eigenlijk mee...