uitgebouwde aw11.....
Moderator: Pieten
Gewoon een NurSpec onder knutselen 
-
Marcel748s
Hey nog een schade hersteller! welkom hier!
Gaaf gedaan man, of t nu mooi is of niet, je hebt er iig tijd en aandacht in gestoken.
Kleurtje staat 'm idd goed!
Gaaf gedaan man, of t nu mooi is of niet, je hebt er iig tijd en aandacht in gestoken.
-
X-treme mr2
Etter wrote:ik vind 2f2f wel mooie auto's hebben
smaken verschillen thats it.
heb je nog foto's van interieur?
ik zal ff kijken wanneer ik die foto's maak want hij staat buiten mijn woonplaats gestalt...
alleen mijn foto's krijg ik niet geplakt in dit topic....
-
X-treme mr2
Missy_Maaike wrote:Ik heb hier eigenlijk wel respect voor. Dat iemand zoveel tijd, geld en moeite in zn auto stopt om m helemaal naar zn eigen smaak op te bouwen. Lijkt mij in ieder geval een kenner of liefhebber dan.
En dan nog in zo'n mooie kleur ookis toch helemaal geweldig!
En tja dat t niet iedereens smaak is is logisch, is met vrouwen en eten toch ook zo? Jullie vallen niet allemaal op t zelfde wijf en jullie houden ook niet allemaal van spruitjes...
spruitjes lust ik wel:lach:
-
X-treme mr2
Marcel748s wrote:Hey nog een schade hersteller! welkom hier!
ja, altijd handig een schadehersteller:lach:
-
X-treme mr2
Mr2-wouter wrote:Heb de auto op het ITT gezien dit jaar. Misschien iets om naar te kijken is het gaas in de bumper. Je kijkt er teveel doorheen, waardoor je zo op de straat kijkt. Misschien is het een idee om een bodemplaat van iets te maken en deze zwart te maken. Dit is zowel een mooiere oplossing en b: Als je het goed doet nog functioneel ook
Verder prima zo hoor, alleen die uitlaatjesen dalik is 1 japstyle uitlaat wel zat hoor
2 is beetje overdreven weer
tnx voor de tips:dux-blij_thumb-up:
-
Marcel748s
X-treme mr2 wrote:ja, altijd handig een schadehersteller:lach:
Dat ken ik ergens van
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Kan iemand extreme de multi-quote-optie uitleggen ? 
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
Green Goblin wrote:Kan iemand extreme de multi-quote-optie uitleggen ?
Volgens mij is Marco daar wel goed in...
-
X-treme mr2
Dokter Rob wrote:Volgens mij is Marco daar wel goed in...
de eerste foto's had ik gwoon op de kopieren/plakken manier gedaan, maar nu ken ik kopieren wat ik wil maar plakken doet hij niet.....
- Dokter Rob
je klikt op dit symbooltje, rechtsbovenin

en dan staat de tekst "voeg 1 of meerdere.." aan de onderkant.
dan klik je op deze "Voeg 1 of meerdere foto's/plaatjes toe aan dit bericht (klik hier)"
en dan zoek je waar je het plaatje hebt staan en dan spreekt de rest voor zichzelf denk ik...

dan klik je op deze "Voeg 1 of meerdere foto's/plaatjes toe aan dit bericht (klik hier)"
en dan zoek je waar je het plaatje hebt staan en dan spreekt de rest voor zichzelf denk ik...
-
X-treme mr2
Dokter Rob wrote:je klikt op dit symbooltje, rechtsbovenin
tnx voor de tip:dux-blij_thumb-up:
- Dokter Rob
als voorbeeld voor de maatschappij hoef je mij niet te bedanken...
graag gedaan...
graag gedaan...
-
Wiki_Maaike
Xhermes wrote:Waarom beginnen vrouwen gelijk weer over eten?
Dokter Rob wrote:Ik zie de link ook niet, en zeker niet met spruitjes...
X-treme mr2 wrote:tnx...
spruitjes lust ik wel:lach:
Zucht, het ging om het idee.. De liefde van de man gaat door de maag... je vind spruitjes lekker of je walgt van spruitjes... Zo is dat ook met het uitbouwen van auto's... Je vindt het mooi of je walgt ervan...
Simpel toch?
@ Extreme, ben je vast een van de weinigen...
Psssst, naast "quote" zie je "multi" als je daarop klikt bij elke post die je wilt quoten en je klikt bij de laatste post die je wilt quoten gewoon op quote krijg je ze allemaal in 1 post... Leest makkelijker...
-
Wiki_Maaike
BlackMR2 wrote:spruitjes??????
wanneer ga je die dan maken Maaike, kom ik wel ff
Wanneer ben je in de buurt dan staan ze klaar... Zal ze met liefde klaar maken... iemand anders nog wensen?
-
BlackMR2
Missy_Maaike wrote:Wanneer ben je in de buurt dan staan ze klaar... Zal ze met liefde klaar maken... iemand anders nog wensen?
dat is dus het probleem, dat weet ik niet
ik denk dat je eerder bij mij in de buurt komt
-
Wiki_Maaike
Wat moet ik dan klaarmaken?tilma800 wrote:Kan je ze dan ook klaarmaken, maar dan zonder de spruitjes?
BlackMR2 wrote:dat is dus het probleem, dat weet ik niet![]()
ik denk dat je eerder bij mij in de buurt komt
Nou die kans is ook niet zo heel groot denk ik...