Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
verder vandaag nog het remsysteem laten leeglopen, de blokken verwijderd en de handrem en de remslangen losgekoppeld. vervolgens de abs en de hoofdremcilinder uitgebouwd.
De donorauto en mijn nieuwe emmer net naar Joshma gebracht.
Hij gaat mij helpen met de blokswap.
Tevens zal hij veerpoten, motorkruis en de uitlaat gelijk mee omgooien. Dan is mijn nieuwe emmer meteen verlaagd en voorzien van remus uitlaat en kyb agx verstelbare struts.
De donorauto wordt dan opgehaald door Frank, die het frame en de achterkant zal gaan gebruiken voor zijn project. Frank zal de wielen en achtergebleven veerpoten/as eronderuit laten halen en retourneren, wanneer het chassis eenmaal op zijn eindbestemming is.
Een velg is helaas aan gort, die zal na de motorswap even naar de velgendokter gebracht worden.
Verder ben ik nog van plan op korte termijn de sloten uit de donorauto in mij nieuwe emmer te zetten.
Daarna komen de gadgets aan de beurt, zoals sportstuur, gasveren, rev6 koplampen, jdm94++ achterlichten, shortshift etc.
Vandaag beide ruiten uit de deuren van mijn donor gehaald.
Plan is misschien deze te blinderen en vervolgens terug te zetten in mijn nieuwe emmer.
Voorts in afwachting van de terugkeer van mijn emmer (van de blokswap) de lederen stoelen en de velgen maar eens een poetsbeurt gegeven (zo goed Wouter?).
Ik twijfel nog welke velgen er definitief onder mijn emmer komen...
Een van de stoelen heeft twee beschadigingen in het leer. die laat ik eerst fiksen, daarna gaan ook deze in mijn nieuwe emmer.