Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
Ewoud wrote:Wat moet ik met een del sol? zie ik eruit als iemand die graat 100kg plastic op mijn auto plak en em dan laat overspuiten in een foute kleur? (ze zijn altijd lichtgroen of roze, die dingen)
Weer een nieuwe stap in het project genaamd AW11. Niet echt voor de AW11, maar meer voor mij om het dragelijker te maken
Een Auto voor erbij weer. Heb besloten dat de irritaties die ik bij dagelijksgebruik heb aan de AW11 zwaarder wegen dan de irritaties van het af en toe gebruiken, dus weer een auto voor erbij. En natuurlijk is dat een Volvo geworden. Een heuse 94'er 480 GT-Turbo.
Specs: Dark Grey Metallic, full options (dus zonder trekhaak...) wat dan wel? nou airco, lederen bekleding, hoogste verstelling op de passagiersstoel, bagagerolhoes, armsteun met bekerhouders, stoelverwarming, mistlampen voor, electrische ramen, spiegels en antenne. CV met afstandsbediening.
Verder is ie nog voorzien van een origineel Volvo/Momo sportstuur, gele koni schokdempers en Intrax verlagingsveren, CSC sportuitlaat met katvervanger en een (volgens mij K&N) openluchtfilter. En een niet originele dakspoilertje achter, staat em erg goed, schijnt van een Opel Corsa te komen....
Het is vrij simpel: Stilstand is achteruitgang, de auto lang stilzetten wordt ie niet beter van, gevolg: kost een hoop geld per keer dat je er mee rijd.
Maar dagelijks bevalt ie helemaal niet, dus dan maar weer stilzetten en een paar keer perjaar er met plezier in rijden tegen hoge kosten
nee, hij heeft helaas voorwiel aandrijving, dat is ook een van de redenen dat ik nog steeds een 360 heb als dagelijks vervoer, die heeft in ieder geval de aandrijving wel op de goede wielen (en met 1070 kg en 111 pk scheelt het qua prestaties niet eens zoveel met de 480 Turbo met 120 pk) anders zou ik het wel weten. 5 jaar geleden heb ik de mijne weggedaan en ik mis hem nog steeds