Ewoud's AW11

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Dokter Rob
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Ewoud wrote:Wat moet ik met een del sol? zie ik eruit als iemand die graat 100kg plastic op mijn auto plak en em dan laat overspuiten in een foute kleur? (ze zijn altijd lichtgroen of roze, die dingen) :P

samengevat als antwoord op je vraag:

Ja, in roze...;D
Ewoud
En bedankt Dr. Rob.... ::)

;D ;D
Dokter Rob
geen dank...;D
Ewoud
Klein nieuws, maar toch is het een "mod" aan de AW11: de stickers zijn eraf....

Nee niet de originele striping rondom, ben je gek. De wild bunch, mr2.nl en alarm stickers zijn eraf. ;)
Dokter Rob
geen fotoshoot?...::)
aaso
hij pakt nu wel wat lekkerder op zeker?
Ewoud wrote:Klein nieuws, maar toch is het een "mod" aan de AW11: de stickers zijn eraf....

Nee niet de originele striping rondom, ben je gek. De wild bunch, mr2.nl en alarm stickers zijn eraf. ;)
BST
Type MR2: SW20/21/22
Waarom die stickers eraf? Zo lelijk zijn ze toch niet?
Ewoud
De gewichtsverhouding ligt weer iets ander en het totale gewicht is iets lager, ligt de auto net ff iets beter op de weg. ;D

2 stickers waren half vergaan inmiddels, vandaar.... ;)
BST
aahh, ok, dat is natuurlijk geen gezicht.. ok, dan snap ik het..
BlackMR2
Ewoud wrote:

2 stickers waren half vergaan inmiddels, vandaar.... ;)

dan bestel je toch 2 nieuwe ;D
erikmr
Ewoud wrote:Klein nieuws, maar toch is het een "mod" aan de AW11: de stickers zijn eraf....

jij durft ;)
Dokter Rob
word een ban zeker?...
Ewoud
I know, ik ben nou eenmaal een lefgozer..... :P

IIG voorlopig ff stickerloos, eerst eens ff puzelen waar ik alle stickers wil hebben die er weer op moeten uiteindelijk...
Ewoud
Weer een nieuwe stap in het project genaamd AW11. Niet echt voor de AW11, maar meer voor mij om het dragelijker te maken :P

Een Auto voor erbij weer. Heb besloten dat de irritaties die ik bij dagelijksgebruik heb aan de AW11 zwaarder wegen dan de irritaties van het af en toe gebruiken, dus weer een auto voor erbij. En natuurlijk is dat een Volvo geworden. Een heuse 94'er 480 GT-Turbo.

Specs: Dark Grey Metallic, full options (dus zonder trekhaak...) wat dan wel? nou airco, lederen bekleding, hoogste verstelling op de passagiersstoel, bagagerolhoes, armsteun met bekerhouders, stoelverwarming, mistlampen voor, electrische ramen, spiegels en antenne. CV met afstandsbediening.

Verder is ie nog voorzien van een origineel Volvo/Momo sportstuur, gele koni schokdempers en Intrax verlagingsveren, CSC sportuitlaat met katvervanger en een (volgens mij K&N) openluchtfilter. En een niet originele dakspoilertje achter, staat em erg goed, schijnt van een Opel Corsa te komen....

Foto:
Image

Ja zo kom ik wel weer van A naar B. 8) ;D
Dokter Rob
zal ik nu mijn verhaaltje ook weer aanpassen?...

Gefeliciteerd !

een ezel stoot zich in het algemeen geen tweemaal aan dezelfde steen...
aaso
Ewoud wrote:Heb besloten dat de irritaties die ik bij dagelijksgebruik heb aan de AW11 zwaarder wegen dan de irritaties van het af en toe gebruiken
wat is dit nou toch weer voor prietpraat :huh:

klinkt alsof je ermee zit :lach: :lach: wil je er over praten
Ewoud
Het is vrij simpel: Stilstand is achteruitgang, de auto lang stilzetten wordt ie niet beter van, gevolg: kost een hoop geld per keer dat je er mee rijd.

Maar dagelijks bevalt ie helemaal niet, dus dan maar weer stilzetten en een paar keer perjaar er met plezier in rijden tegen hoge kosten ;)
BST
Gefeliciteerd met de 480! Fijne auto..
Danny0677
Heeft dat model volvo nou ook achterwielaandrijving eigenlijk? Wel heftig met turbo en al!
BST
nee, hij heeft helaas voorwiel aandrijving, dat is ook een van de redenen dat ik nog steeds een 360 heb als dagelijks vervoer, die heeft in ieder geval de aandrijving wel op de goede wielen (en met 1070 kg en 111 pk scheelt het qua prestaties niet eens zoveel met de 480 Turbo met 120 pk) anders zou ik het wel weten. 5 jaar geleden heb ik de mijne weggedaan en ik mis hem nog steeds ;D
Post Reply