Jeroen's Tubby
Moderator: Pieten
- Surferdude
Ja, dat wel, maar dan heb je niet de juiste..
Surferdude wrote:En nog bedankt Paulus!
Het stripje tussen de deur en het voorscherm is inmiddels al weer teruggeplaatst..
Erg jong al geïmporteerd, lijkt me een prima koop.
- Surferdude
Klopt, de eerste eigenaar was een Amerikaanse Militair die hem, toen de auto een half jaar oud was, meegenomen heeft naar Duitsland waar hij gelegerd was.
Hoeft niet strikt een half jaar geweest zijn, USA auto's worden of op 28 februari of op 30 juni als eerste registratie gezet, maar jong was het zeker en dat is niet verkeerd.
Ik dacht even dat het een originele Nederlander kon zijn, gezien het kenteken.
Ik dacht even dat het een originele Nederlander kon zijn, gezien het kenteken.
- Surferdude
Is er iemand die interesse heeft in deze Turbo? Persoonlijke omstandigheden wijzigen nou eenmaal.
- Surferdude
Er bleek wel belangstalling te bestaan voor deze auto, en Jona1985 is de winnaar!
Deze mooie Turbo is dus aan hem verkocht, veel plezier en veilige KM's gewenst Jonathan!
Deze mooie Turbo is dus aan hem verkocht, veel plezier en veilige KM's gewenst Jonathan!
Gelukkig weer een mr2 liefhebber!
- Surferdude
Dan bedoel je toch de OZ's hoop ik, de Borbet's hebben heeeel lang te koop gestaan zonder belangstelling.
Thanks Arthur! Hij rijd super, hoop dat ik hem gewoon kan houden alsk later met mn meisje wil gaan samenwonen (A)Surferdude wrote:Er bleek wel belangstalling te bestaan voor deze auto, en Jona1985 is de winnaar!
- Surferdude
Zoals eerder vermeld is de SW20 verkocht aan Jona1985 en is er een Volvo S40 1,8 aut voor in de plaats gekomen: