wie heeft er ook Griep ???
Moderator: Pieten
-
miss2
ja daardoor ben ik verkouden geworden
je wil mij ook niet zien als ik naar bed ga, haha 6 lagen kleren over elkaar heen 
hernia komt door het werken op kantoor *zucht*
hernia komt door het werken op kantoor *zucht*
-
Wiki_Maaike
dan heb je vast geen arbotechnisch goedgekeurde stoelen;)
6 lagen
das echt veel... ben je net zo'n michelin poppetje... 
6 lagen
-
miss2
jewel, maar 8u achter elkaar stilzitten achter een schermpje doet wonderen...Missy_Maaike wrote:dan heb je vast geen arbotechnisch goedgekeurde stoelen;)
6 lagendas echt veel... ben je net zo'n michelin poppetje...
Wij hebben gewoon een kacheltje op de slaapkamer neergezet. Heeerlijk warm 
Hier, ik heb denk ik ALWEER een griepje te pakken
Een week ziek geweest, week beter, nu weer verkouden
Koorts, koppijn
En ik heb wel eens gehoord dat te "warm" slapen slecht is
Slecht voor je weerstand dan, neem ik aan
Koorts, koppijn
-
miss2
ik slaap dan ook nooit met de kachel aan, ik heb een kacheltje en die zet ik savonds even aan voor het slapen gaan. voor de rest moet ik gewoon frisse lucht hebben (is nu alleen iets te fris
)
-
Wiki_Maaike
Ga dan eens echt werk zoeken johmiss2 wrote:jewel, maar 8u achter elkaar stilzitten achter een schermpje doet wonderen...
"Als het flink warm is kun je je erg lamlendig voelen. Elke beweging die je maakt lijkt teveel. Je lichaam probeert je tevergeefs koel te houden waardoor je moe wordt. Bovendien is slapen tijdens erge hitte een ramp. Je nachtrust is van minder goede kwaliteit waardoor je je overdag minder fit voelt."Markie wrote:Hier, ik heb denk ik ALWEER een griepje te pakken
Koorts, koppijn
Is heerlijk idd, bij mij staat ook bijna nooit de kachel aan op mn slaapkamer...Was alleen laatst op een zondag vergeten mn schuifdeur dicht te doen toen ik wegging... en toen ik 12 uur later weer thuis kwam was t maar 11 graden op mn kamer, das best frismiss2 wrote:ik slaap dan ook nooit met de kachel aan, ik heb een kacheltje en die zet ik savonds even aan voor het slapen gaan. voor de rest moet ik gewoon frisse lucht hebben (is nu alleen iets te fris)
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
tegoed
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
tequila
Mmm kan je nagaan wat voor weerstand ik zou hebben als ik ook nog is zonder kacheltje zou gaan slapen!
-
Wiki_Maaike
Ach joh, lekker veel buiten zijn, gezond eten en lekker veel slapen doet wonderen... 
Zou willen dat ik een keer de zelfdiscipline kon opbrengen om me daar ook aan te houden
Zou willen dat ik een keer de zelfdiscipline kon opbrengen om me daar ook aan te houden
-
orakell
ik geloof dat ik recordhouder ga worden, ben al sinds eind november ziek en heb sinds vandaag pas voor het eerst het idee dat ik misschien, heeeel misschien wel eens beter zou kunnen worden.eaglez_mr2 wrote:loop al een maand te kutten maar gewoon doorwerken tot vandaag aan toe en vanavond ga ik alle bacillen dood zuipen:lach:
en dat terwijl ik eigenlijk zelden ziek ben.
ben ik nu recordhouder slappe zak, watje, mietje, en of eitje op dit forum
-
Wiki_Maaike
nee, want dat zou je pas zijn als je elke dag minimaal 3x zegt hoe ziek en zielig je wel niet bent... 
Maar wel balen trouwens dat je al zo lang ziek bent... Dan heb je t volgens mij op een gegeven moment echt wel weer gehad...
Ik ben mezelf al na 2 dagen ziek zijn zat... (kan natuurlijk aan mij liggen)
Sterkte!
Maar wel balen trouwens dat je al zo lang ziek bent... Dan heb je t volgens mij op een gegeven moment echt wel weer gehad...
Ik ben mezelf al na 2 dagen ziek zijn zat... (kan natuurlijk aan mij liggen)
Sterkte!
-
miss2
nou, dat is echt kut ja! :o en je hebt ook nog een zoontje (toch?)
maar ik ben wel recordhouder hoor, ben al mn hele leven ziek
maar ik ben wel recordhouder hoor, ben al mn hele leven ziek