Liefdesmailtjes via Contact Formulier op site

Ouwehoer hier een end weg

Moderator: Pieten

miss2
als psychiater zou ik zeggen: halsbandje om, kapje op, eenzame opsluiting aan de ketting dr mee ;D :P
Melle
Zere vingers van het typen..
Als Hoofpiet zou ik zeggen: IEZ HUMOR ;D
miss2
ja nu ik jou wat meer snap.. ja iez best wel humor ja ;D :P
Melle
haha, verstand komt met de jaren Miss... kan jij ook niet helpen... zal de leeftijd zijn... ;)
bomijani
hoofdpiet wrote:haha, verstand komt met de jaren Miss... kan jij ook niet helpen... zal de leeftijd zijn... ;)

Is niet de leeftijd, ze heeft het in een ander topic al toegegeven:
miss2 wrote:? *ben blontd*

;D ;D ;D
BST
Type MR2: SW20/21/22
:P
miss2 wrote:als psychiater zou ik zeggen: halsbandje om, kapje op, eenzame opsluiting aan de ketting dr mee ;D :P

Misschien helpt dat niet echt goed om het probleem te verhelpen... 8)

Misschien kunnen we hem/haar/het beter een MR2 geven dan hoeft ie/ze/het niet meer jaloers te zijn en dat is volgens mij op lange duur goedkoper dan die eenzame opsluiting :P
miss2
zou het, na een poosje geisoleerd te hebben gezeten knapt menig persoon aardig op hoor ;D laten we het daarna los op n mr2 haha :p
@melle: ik wil niet stoken hoor, maar bomijani heeft gelijk ;D :P
mag
Skoon blont is niet domm hihi;D ;) ;)
patjuh_GTI
misschien een beetje last van dr bormonen ... moet kunnen.;D
Melle
miss2 wrote:@melle: ik wil niet stoken hoor, maar bomijani heeft gelijk ;D :P
@Miss: ik wil niet lullig overkomen hoor, maar dat had ik allang door
Leliev
Type MR2: AW11
BST wrote::P

Misschien helpt dat niet echt goed om het probleem te verhelpen... 8)

Misschien kunnen we hem/haar/het beter een MR2 geven dan hoeft ie/ze/het niet meer jaloers te zijn en dat is volgens mij op lange duur goedkoper dan die eenzame opsluiting :P
als psychologisch deskundige (thans, ik weet n beetje hoe paarden werken) lijkt het me niet verstandig om een persoon een positieve beloning te geven (mr2 geven) voor een negatieve daad (deze brief).
BST
leliev wrote:als psychologisch deskundige (thans, ik weet n beetje hoe paarden werken) lijkt het me niet verstandig om een persoon een positieve beloning te geven (mr2 geven) voor een negatieve daad (deze brief).

Op zich heb je daar gelijk in, maar eenzame opsluiting leek me ook een beetje overdreven.. ;D
krijger
Gewoon als straf een FORD geven:lach:
bomijani
Wat hebben ze hier tegen FORD??????:boos:
barra
ja ford .... Ford Onderdelen Rammelen Dagelijks ... rij er dagelijks in eentje :P
krijger
Je rijdt een mr2 en nog vraag je af wat er mis is aan FORD :huh:
bomijani
Ik had het dan ook over een ECHTE ford waarmee niks mis mee is:
Capri 2300 V6

Over de rest kan ik het er wel mee eens zijn, als je eenmaal een mr2 hebt dan heb je een mr2-virus te pakken;D
BST
bomijani wrote:Wat hebben ze hier tegen FORD??????:boos:

Ik heb met twee fords gereden voor mijn werk en het was een onverdeeld ongenoegen... nog los van het feit dat ze echt foei, foei en foeilelijk zijn..
Ducky
Ik lul al aardig mee !
BST wrote:Ik heb met twee fords gereden voor mijn werk en het was een onverdeeld ongenoegen... nog los van het feit dat ze echt foei, foei en foeilelijk zijn..
Da's normaal dat ze lelijk zijn,ze worden in Duitsland ontworpen en in Belgie gemaakt:lach:
miss2
wat een onzin zeg!! ford heeft mooiere auto's gemaakt dan toyota hoor... dat toyota nu toevallig n mr2 en n supra heeft gemaakt, voor de rest zuigt dat merk ook de pan uit!!
kijk dan naar bv. ford mustang, shelby cobra, ford gt (alle soorten) zoiets zie je toyota niet maken...
;D :P
Image

Image

Image
Locked