Liefdesmailtjes via Contact Formulier op site
Moderator: Pieten
-
miss2
als psychiater zou ik zeggen: halsbandje om, kapje op, eenzame opsluiting aan de ketting dr mee

-
bomijani
hoofdpiet wrote:haha, verstand komt met de jaren Miss... kan jij ook niet helpen... zal de leeftijd zijn...
Is niet de leeftijd, ze heeft het in een ander topic al toegegeven:
miss2 wrote:? *ben blontd*
miss2 wrote:als psychiater zou ik zeggen: halsbandje om, kapje op, eenzame opsluiting aan de ketting dr mee![]()
Misschien helpt dat niet echt goed om het probleem te verhelpen...
Misschien kunnen we hem/haar/het beter een MR2 geven dan hoeft ie/ze/het niet meer jaloers te zijn en dat is volgens mij op lange duur goedkoper dan die eenzame opsluiting
-
miss2
zou het, na een poosje geisoleerd te hebben gezeten knapt menig persoon aardig op hoor
laten we het daarna los op n mr2 haha :p
@melle: ik wil niet stoken hoor, maar bomijani heeft gelijk

@melle: ik wil niet stoken hoor, maar bomijani heeft gelijk
als psychologisch deskundige (thans, ik weet n beetje hoe paarden werken) lijkt het me niet verstandig om een persoon een positieve beloning te geven (mr2 geven) voor een negatieve daad (deze brief).BST wrote:![]()
Misschien helpt dat niet echt goed om het probleem te verhelpen...![]()
Misschien kunnen we hem/haar/het beter een MR2 geven dan hoeft ie/ze/het niet meer jaloers te zijn en dat is volgens mij op lange duur goedkoper dan die eenzame opsluiting
leliev wrote:als psychologisch deskundige (thans, ik weet n beetje hoe paarden werken) lijkt het me niet verstandig om een persoon een positieve beloning te geven (mr2 geven) voor een negatieve daad (deze brief).
Op zich heb je daar gelijk in, maar eenzame opsluiting leek me ook een beetje overdreven..
Gewoon als straf een FORD geven:lach:
ja ford .... Ford Onderdelen Rammelen Dagelijks ... rij er dagelijks in eentje 
Je rijdt een mr2 en nog vraag je af wat er mis is aan FORD 
-
bomijani
Ik had het dan ook over een ECHTE ford waarmee niks mis mee is:
Capri 2300 V6
Over de rest kan ik het er wel mee eens zijn, als je eenmaal een mr2 hebt dan heb je een mr2-virus te pakken;D
Capri 2300 V6
Over de rest kan ik het er wel mee eens zijn, als je eenmaal een mr2 hebt dan heb je een mr2-virus te pakken;D
bomijani wrote:Wat hebben ze hier tegen FORD??????:boos:
Ik heb met twee fords gereden voor mijn werk en het was een onverdeeld ongenoegen... nog los van het feit dat ze echt foei, foei en foeilelijk zijn..
Da's normaal dat ze lelijk zijn,ze worden in Duitsland ontworpen en in Belgie gemaakt:lach:BST wrote:Ik heb met twee fords gereden voor mijn werk en het was een onverdeeld ongenoegen... nog los van het feit dat ze echt foei, foei en foeilelijk zijn..
-
miss2