Lachgas in Sw20 N/A

Alles over de SW20. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20.

Moderator: Pieten

JPMR2
flip wrote:ik ben het met frankie eens

NOS/lachgas sloopt egt ALLES en je moet ehct GOED weten wat je doet als je het gaat gebruike

Op welke auto heb je deze ervaring? En met welk set was dit?

JPMR2
Beukema
Wat mij opvalt is dat er (gelukkig) veel reacties over dit onderwerp zijn.

Echter valt mij tevens op dat veel mensen hun mening geven zonder deze te onderbouwen.
Als je aangeeft dat je je motor sloopt dan is dat ergens op gebaseerd. Kan natuurlijk niet zo zijn dat je dat van horen zeggen, via via via via etc hebt.

Ik ben opzoek naar ervaringen van mensen die ook objectief advies kunnen geven.
frankie-turbo
Type MR2: AW11
feit is gewoon dat het link spul is als je niet precies weet hoe je het moet gebruiken, en geef toe.. veel mensen hebben het verstand van een krant.. ik ben zelf iemand die meer van continu meer vermogen houdt, ik steek dat geld liever in onderdelen die iedere keer als ik gas geef meer vermogen geeft, het is betrouwbaarder en leuker, en het blijft geen geld kosten (navullingen van je gasfles)

maargoed ieder moet het voor zichzelf weten, ik wilde het alleen melden zodat ze weten dat ze er niet raar van op moeten kijken als het een keer mis gaat..
het spul staat erom bekend dat het niet de betrouwbaarste vorm van tuning is, en iedereen die een beetje in de tuning zit weet dat het niet goed is voor een blok om 50 of meer pk's uit een blok te halen met een druk op een knop zonder andere aanpassingen te maken, extra belasting betekend extra slijtage, en zeker op deze manier
franksmits
Ik heb wel eens gehoord dat de olie iedere keer vervangen moet worden wanneer het gebruikt is? Geen idee of dit waar is, maar dat wordt dan ook een leuke aangelegenheid. 50x boosten.. Kan je een turbo voor kopen.
xander
een maat van me heeft het ook en die heeft het knopje al minimaal 100 x ingedrukt en zijn motor loopt nog steeds als een zonnetje hij heeft een 50 pk shot geval
Post Reply