Woorden schieten te kort...
Gecondoleerd en heel erg veel sterkte met het verlies van Elise.
Onze Elise heeft het niet gehaald.......
Moderator: Pieten
Aii, wat een slecht nieuws... 
Gecondoleerd en heel veel sterkte... meer kan ik er even niet van maken...
Gecondoleerd en heel veel sterkte... meer kan ik er even niet van maken...
-
Madwoody
...voor sommige dingen zijn geen woorden...
in ieder geval sterkte aan jou en je vrouw!
in ieder geval sterkte aan jou en je vrouw!
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Gecondoleerd Gidon, heel veel sterkte in de komende tijd 
Beste allemaal
Langs deze weg wil ik jullie heel erg bedanken voor alle berichten, zoveel reacties hadden wij niet verwacht. Ook al zijn er maar weinig woorden voor, uit deze berichten halen wij toch veel kracht. Heel fijn dat jullie zo meeleven.
Gelukkig hebben we ook veel steun aan elkaar, vrienden en familie en slaan wij er ons wel doorheen.
Ondanks al het verdriet zijn we wel heel trots op onze mooie dochter. Het was een echte blonde stoot geworden!!!!
Ze leeft verder in al onze harten!
Chris en Gidon
Langs deze weg wil ik jullie heel erg bedanken voor alle berichten, zoveel reacties hadden wij niet verwacht. Ook al zijn er maar weinig woorden voor, uit deze berichten halen wij toch veel kracht. Heel fijn dat jullie zo meeleven.
Gelukkig hebben we ook veel steun aan elkaar, vrienden en familie en slaan wij er ons wel doorheen.
Ondanks al het verdriet zijn we wel heel trots op onze mooie dochter. Het was een echte blonde stoot geworden!!!!
Ze leeft verder in al onze harten!
Chris en Gidon
- Surferdude
Fijn om te horen dat we iets voor julie hebben kunnen betekenen Gidon. Het zet je wel even met beide benen op de grond. Opeens lijken MR2's en hun prestaties niets meer te betekenen en zijn er vele belangrijker zaken die jullie bezig houden. Nogmaals veel sterkte toegewenst.
- FreshPrince
- Ik lul al aardig mee !
van mij ook een late reactie
Toch ontzettend veel sterkte toegewenst voor jullie beide!
Hoi Gidon & Chris,
Vandaag aangekomen, we zullen een kaarsje voor Elise branden.
Vandaag aangekomen, we zullen een kaarsje voor Elise branden.
Vroege of late reacties.....dat maakt allemaal niet uit....
Hoe het met ons gaat.....best goed We hebben een vakantie geboekt en proberen zoveel mogelijk te genieten. Aangezien ik ik een eigen zaak heb, heb ik verder genoeg afleiding......en
we zijn alweer aan het oefenen

Hoe het met ons gaat.....best goed We hebben een vakantie geboekt en proberen zoveel mogelijk te genieten. Aangezien ik ik een eigen zaak heb, heb ik verder genoeg afleiding......en
-
Nyn
heel veel sterkte met dit grote verlies.
vergeet je kleine meissie niet, haal kracht uit de herinneringen (tijdens de zwangerschap) met haar...
ze "mag" er nu helaas niet meer zijn, maar weet dat ZIJ over jullie waakt en 'snachts als een klein
helder sterretje aan de hemel staat.
vergeet je kleine meissie niet, haal kracht uit de herinneringen (tijdens de zwangerschap) met haar...
ze "mag" er nu helaas niet meer zijn, maar weet dat ZIJ over jullie waakt en 'snachts als een klein
helder sterretje aan de hemel staat.