Gidon's V6

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Gidon-V6
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
frankie-turbo wrote:kijk wel iut met het oppakken van je mr2 zo.. als je een beetje schud met de lepels zakt er zo een vouw in je dorpel... en met een beetje pech is dan je chassis krom door het gewicht, en je koelbuizen vinden stress ook niet zo fijn..

Het is inderdaad niet idiaal. We hadden nog 2 u balken in de lange weg onder de auto gelegd zodat hij volledig ondersteunt is. Daarna de bokken op de krikpunten gezet.
decipherer wrote:Ziet er netjes uit Gidon, knap stukje werk :)
Begrijp ik goed dat je maar 1 flexi erin hebt zitten? Men raadde mij aan er twee te gebruiken om de spanningen op te vangen en zo scheuren van de uitlaat te voorkomen.

Zo wordt het voor de 1mz orgineel geleverd. Ik hou het in de gaten. Er kan altijd nog een extra tussen gezet worden.
MarcoTwo wrote:Hi Gidon,

Leuke klus! Ziet er prima uit zo.

Was het Engelse bak- en braadwerk niet zo top?

Ik zie dat je een katvervanger (nu een dempertje) bij de Skytune tussen kan zetten, bij de Classic (met 2 dempers en flens in het midden) heb je dat niet.

Dat wist ik dat dat niet top was. De spruitstukken lagen hier ook al een jaar.:)
Ik heb de nieuwere uitvoering, daar wordt standaard ook een katvervanger bijgeleverd.
MarcoTwo
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Yep, ik dacht dat daar ook een katloze versie van was.
Gidon-V6
Vorige week heb ik nog een walbro pomp gemonteerd. In combinatie met de brandstofdrukregelaar loopt ie al een stuk beter. De ecu is wel nodig om de auto perfect te laten lopen. Die is al een tijdje geleden besteld maar Sky-engineering is daar in ieder geval niet echt snel mee tot nu toe......

Wat het geluid betreft. In de lage en rustige toerentallen is het mooi, maar ga je gassen dan wordt het toch wel erg hard en schel. Ik ga er dus een grotere tussendemper tussenzetten. De grootste die past is een ovale versie. Het probleem is alleen dat je wat moet bestellen, maar je nooit weet hoe het gaat klinken...
Ook komt er nog een extra flexibel tussen de y-pijp.
Weer wat te doen dus....
franksmits
[quote="Gidon-V6"].....Die is al een tijdje geleden besteld maar Sky-engineering is daar in ieder geval niet echt snel mee tot nu toe......

quote]

Dat is toch de partij waar Frankie turbo weg is gegaan wegens een geld issue? Heb je aanbetaald ?

Project ziet er verder fantastisch uit!
Mr2-wouter
Ik denk niet dat dat relevant is of uberhaupt er iets mee te maken heeft Frank.
Gidon-V6
Frank heeft hier niks mee te maken......
Ik ben gewoon gaan googlen op standalone en heb zo 5 prijzen opgevraagd. Zo kwam ik ook bij sky-engineering. Die kon me de Link G4 leveren die mijn voorkeur heeft, en ligt het minst ver van mij vandaan. Hij heeft ook een nette website. We moeten dus nog effe afwachten.....
franksmits
Off-topic: Als er een kans bestaat dat een bedrijf niet uit kan betalen omdat het misschien wel op wankelen staat bedoelde ik. Persoonlijk zou ik het jammer dat jij zo je geld kwijt bent. Echter heb ik geen flauw idee wat er uberhaupt aan de hand is, pure speculatie. Excuses !
Huub
Ik lul al aardig mee !
Ziet er allemaal perfect uit Gidon! Alle upgrades zijn van een superkwaliteit! Al met al een erg mooie MR2!
frankie-turbo
Ben je nog langs gegaan bij sky gidon?
Gidon-V6
Ik ben inderdaad daar geweest en heb met Jonne gesproken. Hij heeft natuurlijk weer een hoop beloofd. Ik ben benieuwd of ie het waarmaakt. Ik wacht nog effe af, maar mijn geduld raakt ook een keer op.
Gidon-V6
Huub wrote:Ziet er allemaal perfect uit Gidon! Alle upgrades zijn van een superkwaliteit! Al met al een erg mooie MR2!

Danje Huub. Ik ben er ook erg tevreden mee.
white lightning
Ik lul al aardig mee !
Hy gidon erg mooie wagen een van de vetste die ik tot nu toe heb gezien.
en natuurlijk top al die gave opties die jij hebt op en aan je mr2.
blijf het altijd volgen wat je doet .
hij is echt van top spullen opgebouwd en dat kun je gelijk zien wat een vette bak respekt hoor ga zo door.

groeten chris mr2
franksmits
Hey, je hebt een Fan :D
frankie-turbo
Gidon-V6 wrote:Ik ben inderdaad daar geweest en heb met Jonne gesproken. Hij heeft natuurlijk weer een hoop beloofd. Ik ben benieuwd of ie het waarmaakt. Ik wacht nog effe af, maar mijn geduld raakt ook een keer op.

snap ik.. hij was besteld maar nog niet binnen zeker?
Gidon-V6
frankie-turbo wrote:snap ik.. hij was besteld maar nog niet binnen zeker?

Inderdaad. Je had me overigens wel wat meer mogen vertellen over de werkwijze van Jonne. Dan was ik meteen ergens anders naartoe gegaan.
Gidon-V6
Vandaag binnengekomen.....
Dit zal wel genoeg dempen. Ook een extra flexibel voor de y-pijp. Grappig hoe de demper vanbinnen uitziet.....

Image
Image
Gidon-V6
white lightning wrote:Hy gidon erg mooie wagen een van de vetste die ik tot nu toe heb gezien.

Dank je maar........niet overdrijven he ;)
Green Goblin
Kan ook zijn dat ie er nog niet zoveel gezien heeft natuurlijk ;)
krijger
Green Goblin wrote:Kan ook zijn dat ie er nog niet zoveel gezien heeft natuurlijk ;)
Volgens mij ook, anders had hij mijn coupe de mooiste gevonden.... ;D :P
frankie-turbo
Gidon-V6 wrote:Inderdaad. Je had me overigens wel wat meer mogen vertellen over de werkwijze van Jonne. Dan was ik meteen ergens anders naartoe gegaan.

probleem is dat hij met losse onderdelen vaak wel snel is aangezien het makkelijk verdiend is, maar wist ook niet dat je 100% vooraf moest betalen, dan heeft hij zijn geld al en wordt hij zo lui als dikke stront
ik ga der zoiezo zaterdag heen dus dan zal ik het ook nog wel een keer bovenhalen, ik ben tegenwoordig iets grover en directer tegen hem, dat werkt opzich wel
Post Reply