Okee mensen,
Even terug on-topic en ga lekker verder op MSM of Skype enz.
Het gaat hier om het project van BlackMR2.
Ik heb het topic opgeschoond, alles wat niet met het project te maken heeft, heb ik dan ook verwijderd om het overzichtelijk te houden.
Bij het wederom vervuilen van dit topic zal ik het verwijderen.
Groetjes, GEEL8)
BlackMR2's project
Moderator: Pieten
-
Brum
BlackMR2 wrote:klopt inderdaad, het project is ten einde![]()
ik heb een motor gekocht, daarvoor moet de mr2 plaatsmaken, het is erg jammer maar je moet een keuze maken, ik dnek toch niet dat ik de mr2 binnen nu en 2 jaar af zou hebben, daarom heb ik nu een hele dikke knoop doorgehakt en de mr2 te koop gezet, compleet of in onderdelen.
Ooit komt er echt wel weer een mr2, het blijven schitterende auto's om te zien
Is toch een beetje vreemd. BlackMR2 geeft aan dat hij een motor heeft gekocht ipv de MR2 en dat is het enige waar IK op reageer. Dat is volgens mij toch redelijk on-topic.mrgeel wrote:Okee mensen,
Even terug on-topic en ga lekker verder op MSM of Skype enz.
Het gaat hier om het project van BlackMR2.
Ik heb het topic opgeschoond, alles wat niet met het project te maken heeft, heb ik dan ook verwijderd om het overzichtelijk te houden.
Bij het wederom vervuilen van dit topic zal ik het verwijderen.
Groetjes, GEEL8)
Dat er een of andere piet hier bij de club is die persoonlijke problemen met mij heeft en zijn ''macht'' misbruikt om zijn jaloezie te uiten is toch een beetje jammer.
-
BlackMR2
wat is dit nou voor bullshit! de mr2 staat te koop, dus dit project is dus beindigd, ik geef aan dat ik een motor heb gekocht, daar gingen we dus over verder, ik snap dus niet dat dat off topic is, we praten gewoon over de motor verder, in MIJN!!! topic.
maar als er een aantal mensen zijn die hier niet tegen kunnen, laten ze het dan gewoon tegen mij zeggen, wees dan ook een kerel en zeg het recht in mijn gezicht, wat een kinderachtige bende is het hier, ben er helemaal klaar mee. wij zoeken wel een club op die dit alles WEL respecteerd en niet zo kinderachtig is om alles te gaan verwijderen.
ONS zie je hier niet weer
maar als er een aantal mensen zijn die hier niet tegen kunnen, laten ze het dan gewoon tegen mij zeggen, wees dan ook een kerel en zeg het recht in mijn gezicht, wat een kinderachtige bende is het hier, ben er helemaal klaar mee. wij zoeken wel een club op die dit alles WEL respecteerd en niet zo kinderachtig is om alles te gaan verwijderen.
ONS zie je hier niet weer
-
Nyn
Dit is toch niet te geloven!!!! Je blijft on-topic over het onderwerp MOTOR en dit wordt vervolgens verwijderd!!!! How low can you Go!!!!
Dit is zo ontzettend kinderachtig!!!
We zijn gewoon ON-Topic gebleven!!!
Als jullie wat tegen ons hebben of tegen onze relatie zeg het dan recht in onze face en niet achter onze rug om! Al dat kinderachtige geroddel over ons!
'T IS WEL BEST!!!! BEN KLAAR MET DIT ZOOITJE KINDERACHTIGE KLEUTERGEDOE!!!
Okee mensen,
Veel succes op het motorforum.
Jammer dat jullie hier op het MR2 forum persoonlijke vetes proberen uit te vechten, maar daar zitten wij als MR2liefhebbers niet op te wachten.
Voor alle duidelijkheid;
Ik Probeer alleen het forum schoon te houden en dat heeft in dit geval niets met een andere Piet te maken.
Bij deze gaat dit topic dus op slot.
Gr. GEEL8)
Veel succes op het motorforum.
Jammer dat jullie hier op het MR2 forum persoonlijke vetes proberen uit te vechten, maar daar zitten wij als MR2liefhebbers niet op te wachten.
Voor alle duidelijkheid;
Ik Probeer alleen het forum schoon te houden en dat heeft in dit geval niets met een andere Piet te maken.
Bij deze gaat dit topic dus op slot.
Gr. GEEL8)
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Wel gezellig hier...