Joshma`s Projectje.....

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

frankie-turbo
Type MR2: AW11
heeeel erg bruut josh!!! super, en de goede kleur ;)

dus je bent er 13dec ook bij op zandvoort? voor een test rondje?:P
mr2eddy
Dat ziet er echt brut uit Joshma , prachtig :dux-blij_thumb-up:

;) Eddy
hydraMR2
Ik lul al aardig mee !
Een test rondje hoop ik volgende week te kunnen maken.
Dan direct APK keuren.
En dan weer terug de schuur in om hem af te maken.

Denk niet dat ik 13dec er bij ben, als hij rijdt komt het afstellen van alle onderdelen. Denk aan uitwegen,responsie schokbrekers,rembias,motorvermogen enz.::)
En dan weer opnieuw leren rijden want deze mr2 zal compleet anders rijden dan ik gewend ben van mr2`s.

En me dan nog over het punt heen zetten om het vermogen te gebruiken nadat ik zoveel tijd en geld in de body heb gestopt zal ook wel even duren...:P
Surferdude
RESPECT! :applaus-smiley: :applaus-smiley:

Vraagje: Hoe denk je dat het regenwater zich gedraagd tussen de koplampen en de voorklep? Heb je dat afgedicht of ga je gewoon niet rijden in de regen..
TychoMR2
Ik lul al aardig mee !
Gaaf! Ik had hem nog niet gezien met de zijruiten en spiegels gemonteerd. Mooie foto's, maar in het echt is ie nog veel bruter! :kwijl_ani:
The Elementz
Ik lul al aardig mee !
Zeker strak, ik vind die koplampen wel gaaf man.

Succes met afstellen, de rest komt nog ;D.

GreetZ
BST
Zere vingers van het typen..
Type MR2: SW20/21/22
Ziet er goed uit Josh!! 8) Tis bijna niet meer herkenbaar als een MR2 aan de voorkant ;D
Mr2-wouter
Surferdude wrote:RESPECT! :applaus-smiley: :applaus-smiley:

Vraagje: Hoe denk je dat het regenwater zich gedraagd tussen de koplampen en de voorklep? Heb je dat afgedicht of ga je gewoon niet rijden in de regen..

Koplampen zijn gewoon dicht hè arthur, het zijn nieuwe fiat coupe koplamp kappen. Verder denk ik niet dat de auto veel regen zal zien, denk niet dat joshma ermee naar het werk rijd ;D
Arnie
:::| zeer indrukwekkend :applaus-smiley::applaus-smiley::applaus-smiley:
franksmits
Met je rose.. Hondekop! :D

Super netjes man, ben benieuwd naar die proefrit. Wit staat hem heel erg goed!
TRD2000
franksmits wrote:Met je rose.. Hondekop! :D

Super netjes man, ben benieuwd naar die proefrit. Wit staat hem heel erg goed!
Hij is ook roze, met photoshop kan je veel;D Daarom duurde het zo lang voordat de fotos op het forum stonden.
Groeten
TRD2000 (wim)
Mr2-wouter
Dacht dat dat geheim zou blijven tot hij af is :huh: ;D
rmmr2
ja, dacht ik ook.... naja maar iig mijn complimenten voor het resultaat ziet er super uit!!! TOPPIE!!!
frankie-turbo
in januari zijn ook vrij rijden dagen josh ;) geen haast dus haha
jack
Ik lul al aardig mee !
brute bak,zeer mooi geworden :applaus-smiley:
de voorklep kun je daar geen closeup foto van maken,tis moeilijk te zien hoe die loopt,volgens mij is die verre van standaard ;D
BlackMR2
holy shit :::|
wat is dat een zeer dikke wagen geworden zeg
respect Josh, voor wat je hebt gedaan
was het 4 jaar wachten wel waard
hydraMR2
Ik lul al aardig mee !
Mij komt zeker niet alle eer toe...

Wim(TRD2000), de belg, heeft idioot veel geholpen met de body. Zonder hem was de auto nu lang niet zover geweest. Denk niet eens dat de auto in de zomer 2009 klaar zou zijn zonder hem.
Hij heeft mij ook vaak zat aangespoord om door te gaan met mijn eigen mr2. Had er anders misschien niet zoveel tijd voor vrij gemaakt als ik alles alleen moest doen.Heb immers ook een hoop andere projectjes voor derden

Ik heb nog nooit iemand gekend die met zoveel toewijding en plezier iemand anders helpt, "hij vindt dit project dan wel een grote uitdaging" was zijn reden.

Elke keer komt hij uit belgië (zo`n 1,5 uur rijden) om te helpen, al is het om te poetsen dan komt hij. Echt geweldige man :dux-blij_thumb-up: :dux-blij_thumb-up:
Green Goblin
Tussendoor doet ie ook nog zijn eigen project...
BlackMR2
hydraMR2 wrote:Mij komt zeker niet alle eer toe...

Wim(TRD2000), de belg, heeft idioot veel geholpen met de body. Zonder hem was de auto nu lang niet zover geweest. Denk niet eens dat de auto in de zomer 2009 klaar zou zijn zonder hem.
Hij heeft mij ook vaak zat aangespoord om door te gaan met mijn eigen mr2. Had er anders misschien niet zoveel tijd voor vrij gemaakt als ik alles alleen moest doen.Heb immers ook een hoop andere projectjes voor derden

Ik heb nog nooit iemand gekend die met zoveel toewijding en plezier iemand anders helpt, "hij vindt dit project dan wel een grote uitdaging" was zijn reden.

Elke keer komt hij uit belgië (zo`n 1,5 uur rijden) om te helpen, al is het om te poetsen dan komt hij. Echt geweldige man :dux-blij_thumb-up: :dux-blij_thumb-up:

ok, ook hulde voor de man uit Belgie ;D
Bijrijder
ziet er goed uit heren hebben jullie netjes gedaan;D
Post Reply