Mooi kl*te zeg!... En ja, eerlijk gezegd denk ik ook dat je aan het kortste eindje trekt omdat hij van rechts kwam, opgevoerd of niet. Hij zal hooguit naderhand een boete kunnen krijgen voor het opvoeren, maar ook dat durf ik niet eens zeker te zeggen of ze dat naderhand mogen doen.
Succ6 met het zoeken naar een nieuwe deur!
mr2
Moderator: Pieten
-
yamato
Sorry dat ik je topic een rotschop geef... maar hoe is het verder afgelopen met de schade?
Btw... volgens mij reed jij laatst achter me? (Je kwam van het europaplein, langs de Shell richting de Spoorsingel).
Btw... volgens mij reed jij laatst achter me? (Je kwam van het europaplein, langs de Shell richting de Spoorsingel).
-
Tim82
En ik reed onlangs voor je, óp de Spoorsingel
Met m'n zwarte Astra GSI met Nürburgring-stickertje achterop. Weet vrij zeker dat je me gezien hebt 
-
Tim82
Nein, voor Jaap DDM. Ik weet niet wat jij zelf rijdt? Eens ff jouw topic opzoeken dan 
Denk trouwens dat ik de enige Astra met ringstickertje ben hier in Beverwijk. Als je het zeker wil weten, de auto staat doorgaans op semi-slicks en er zit geen interieur meer in.
Denk trouwens dat ik de enige Astra met ringstickertje ben hier in Beverwijk. Als je het zeker wil weten, de auto staat doorgaans op semi-slicks en er zit geen interieur meer in.
Yamoto rijd die witte AW waar ik je over verteld heb. En die witte Evo 3.
-
yamato
...en wat loop jij nou weer te roddelen over me, Harm?
Wanneer is de eerste meeting, regio Beverwijk? Hoeven we ook Jap_DMM's topic niet te vervuilen.
Wanneer is de eerste meeting, regio Beverwijk? Hoeven we ook Jap_DMM's topic niet te vervuilen.
Tim heeft zelf ook een witte AW gehad. Nogal nostalgisch aangelegd
Ik overigens ook! Jij nu een 85'er, ik had een 86'er en Tim had een originele NL 87'er.
Stippel een route uit en organiseer een meeting zou ik zeggen.yamato wrote:...en wat loop jij nou weer te roddelen over me, Harm?![]()
Beverwijk begint een aardig aantal 2tjes te krijgen zo langzamerhand
Goed voorbeeld doet volgen 
Die zwarte met rode kuipen rijd. Rijd die nog rond? Stond regelmatig op de plantage en bij Papilon geloof ik.
Die zwarte met rode kuipen rijd. Rijd die nog rond? Stond regelmatig op de plantage en bij Papilon geloof ik.
Die staat bij de plantage inderdaad. Die rijd nog wel gewoon.
Yamato, jou zag ik inderdaad laatst ja, toen je voor me zat. Hij klonk wel vet je mr2. grappig dat je ook hier zit.
tim82, jou heb ik ook toen gezien ja. je zat achter me toen.
Een beverwijk meeting is een goed idee inderdaad.
Kunnen een leuk clubje mr2's supra's en celica's optrommelen denk ik
Yamato, jou zag ik inderdaad laatst ja, toen je voor me zat. Hij klonk wel vet je mr2. grappig dat je ook hier zit.
O, enne de schade, haha dat is waar het om ging natuurlijk.
Volgende week bij hans(de sloper) een nieuwe deur en flexibel stuk ophalen, en dan moet alleen de dorpel nog worden gefixt.
Verder krijg ik ook spacers, en een andere draagarm rechtsachter, en ik heb eindelijk me lampen erin zitten:D (met veel dank aan roderick)
Volgende week bij hans(de sloper) een nieuwe deur en flexibel stuk ophalen, en dan moet alleen de dorpel nog worden gefixt.
Verder krijg ik ook spacers, en een andere draagarm rechtsachter, en ik heb eindelijk me lampen erin zitten:D (met veel dank aan roderick)
-
Tim82
Nein ik reed voor je, was al donker. Zag al dat er iets sportiefs achter me zat, pas bij het stoplicht bij de spoorwegovergang ging het gas er op. Je reed een stuk achter me aan, Broekpolder in. Nouja we sporten nog wel een keertjeJap_DMM wrote:Die staat bij de plantage inderdaad. Die rijd nog wel gewoon.
Die zwarte van de Plantage mist z'n voorlip, stoor me er mateloos aan als ik 'm zie
Harm, ik heb 2 witte gehad hè
Dan moet je die 85'er van Yamoto nog een keer overkopen. Dan heb je alles wel gehad 
Ja klopt ja, je zat voor me inderdaad.
Je reed toen behoorlijk weg ja, was wel ff leuk.
Bij die zwarte ben ik altijd afgeleid door de rooie kuipstoeltjes, heb verder nog niet echt op de auto gelet.
Maar mannen, wanneer en waar?:D
Je reed toen behoorlijk weg ja, was wel ff leuk.
Bij die zwarte ben ik altijd afgeleid door de rooie kuipstoeltjes, heb verder nog niet echt op de auto gelet.
Maar mannen, wanneer en waar?:D
Tim82 wrote:Je reed een stuk achter me aan, Broekpolder in. Nouja we sporten nog wel een keertjeZag je gister nog bij de ex-muziekschool.
Ik werk daar, Restaurant Westerhout is het nu, dus klopt dat ie daar 5 a 6 dagen in de week te vinden is:D
Je rijdt blijkbaar vaak langs! Zal is ff beter opletten
-
yamato
Ik sta zaterdag avond wel eens met wat vrienden (geen hobby-bob-tuning :p) bij de Mac in Alkmaar... misschien een idee?
-
Tim82
Prima idee, dan kan Maarten ook komen vanuit Heerhugowaard met z´n nieuwe SW20 
Werkt mijn nichtje Sanne K. nogsteeds bij restaurant Westerhout? En werkt Linda N. er nog?
Ik woon trouwens vlakbij je restaurant!
Werkt mijn nichtje Sanne K. nogsteeds bij restaurant Westerhout? En werkt Linda N. er nog?