mr2

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

masterpivo
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Mooi kl*te zeg!... En ja, eerlijk gezegd denk ik ook dat je aan het kortste eindje trekt omdat hij van rechts kwam, opgevoerd of niet. Hij zal hooguit naderhand een boete kunnen krijgen voor het opvoeren, maar ook dat durf ik niet eens zeker te zeggen of ze dat naderhand mogen doen.
Succ6 met het zoeken naar een nieuwe deur!
yamato
Sorry dat ik je topic een rotschop geef... maar hoe is het verder afgelopen met de schade?

Btw... volgens mij reed jij laatst achter me? (Je kwam van het europaplein, langs de Shell richting de Spoorsingel).
Tim82
En ik reed onlangs voor je, óp de Spoorsingel ;) Met m'n zwarte Astra GSI met Nürburgring-stickertje achterop. Weet vrij zeker dat je me gezien hebt ;)
yamato
Voor mij? :p
Kan me wel een GSI herinneren met een sticker namelijk.
Tim82
Nein, voor Jaap DDM. Ik weet niet wat jij zelf rijdt? Eens ff jouw topic opzoeken dan :)

Denk trouwens dat ik de enige Astra met ringstickertje ben hier in Beverwijk. Als je het zeker wil weten, de auto staat doorgaans op semi-slicks en er zit geen interieur meer in.
Xhermes
Yamoto rijd die witte AW waar ik je over verteld heb. En die witte Evo 3.
yamato
...en wat loop jij nou weer te roddelen over me, Harm? :P

Wanneer is de eerste meeting, regio Beverwijk? Hoeven we ook Jap_DMM's topic niet te vervuilen. :P
Xhermes
Tim heeft zelf ook een witte AW gehad. Nogal nostalgisch aangelegd :) Ik overigens ook! Jij nu een 85'er, ik had een 86'er en Tim had een originele NL 87'er.
Knuckles
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: SW20/21/22
yamato wrote:...en wat loop jij nou weer te roddelen over me, Harm? :P

Wanneer is de eerste meeting, regio Beverwijk? Hoeven we ook Jap_DMM's topic niet te vervuilen. :P
Stippel een route uit en organiseer een meeting zou ik zeggen.
Beverwijk begint een aardig aantal 2tjes te krijgen zo langzamerhand ;)
Xhermes
Goed voorbeeld doet volgen ;)

Die zwarte met rode kuipen rijd. Rijd die nog rond? Stond regelmatig op de plantage en bij Papilon geloof ik.
Jap_DMM
Ik lul al aardig mee !
Die staat bij de plantage inderdaad. Die rijd nog wel gewoon.
Yamato, jou zag ik inderdaad laatst ja, toen je voor me zat. Hij klonk wel vet je mr2. grappig dat je ook hier zit.
tim82, jou heb ik ook toen gezien ja. je zat achter me toen.

Een beverwijk meeting is een goed idee inderdaad.
Kunnen een leuk clubje mr2's supra's en celica's optrommelen denk ik
Jap_DMM
Ik lul al aardig mee !
O, enne de schade, haha dat is waar het om ging natuurlijk.
Volgende week bij hans(de sloper) een nieuwe deur en flexibel stuk ophalen, en dan moet alleen de dorpel nog worden gefixt.

Verder krijg ik ook spacers, en een andere draagarm rechtsachter, en ik heb eindelijk me lampen erin zitten:D (met veel dank aan roderick)
dooierick
der kan bij mij toch een meeting voor de deur ;)

en meteen een klein toertje
Tim82
Jap_DMM wrote:Die staat bij de plantage inderdaad. Die rijd nog wel gewoon.
Yamato, jou zag ik inderdaad laatst ja, toen je voor me zat. Hij klonk wel vet je mr2. grappig dat je ook hier zit.
tim82, jou heb ik ook toen gezien ja. je zat achter me toen.

Een beverwijk meeting is een goed idee inderdaad.
Kunnen een leuk clubje mr2's supra's en celica's optrommelen denk ik
Nein ik reed voor je, was al donker. Zag al dat er iets sportiefs achter me zat, pas bij het stoplicht bij de spoorwegovergang ging het gas er op. Je reed een stuk achter me aan, Broekpolder in. Nouja we sporten nog wel een keertje ;) Zag je gister nog bij de ex-muziekschool.

Die zwarte van de Plantage mist z'n voorlip, stoor me er mateloos aan als ik 'm zie :P

Harm, ik heb 2 witte gehad hè ;) Een gare US-spec '86-er en de witte Nederlander uit 1987. En toen nog een rooie '89-er en jouw zwarte '88-er.
Xhermes
Dan moet je die 85'er van Yamoto nog een keer overkopen. Dan heb je alles wel gehad :)
Jap_DMM
Ik lul al aardig mee !
Ja klopt ja, je zat voor me inderdaad.
Je reed toen behoorlijk weg ja, was wel ff leuk.
Bij die zwarte ben ik altijd afgeleid door de rooie kuipstoeltjes, heb verder nog niet echt op de auto gelet.
Maar mannen, wanneer en waar?:D
Jap_DMM
Ik lul al aardig mee !
Tim82 wrote:Je reed een stuk achter me aan, Broekpolder in. Nouja we sporten nog wel een keertje ;) Zag je gister nog bij de ex-muziekschool.

Ik werk daar, Restaurant Westerhout is het nu, dus klopt dat ie daar 5 a 6 dagen in de week te vinden is:D
Je rijdt blijkbaar vaak langs! Zal is ff beter opletten
yamato
Ik sta zaterdag avond wel eens met wat vrienden (geen hobby-bob-tuning :p) bij de Mac in Alkmaar... misschien een idee?
Tim82
Prima idee, dan kan Maarten ook komen vanuit Heerhugowaard met z´n nieuwe SW20 ;)

Werkt mijn nichtje Sanne K. nogsteeds bij restaurant Westerhout? En werkt Linda N. er nog? :) Ik woon trouwens vlakbij je restaurant!
Jap_DMM
Ik lul al aardig mee !
Sanne ken ik wel, die is net weg bij ons.
Linda, nee die ken ik niet.

@ yamato, als je je nummer in een pb stuurt, sms ik je morgen avond anders, kan wel even na het werk komen. Als jullie er dan zijn tenminste
Post Reply