Niet dat ik ongeduldig word
TRD replica Strutbars (265€)
Moderator: Pieten
-
mr2eddy
bankma wrote:Is er al nieuws....
Niet dat ik ongeduldig word
Hier enkele foto's van de strutbars ,

De achterste strutbar past zeer goed ,
Bij de voorste waren er enkele punten die aangepast moesten worden omdat deze niet naar mijn goesting paste ,maar het komt goed ,zo worden allen aangepast.
Ik lever niks uit als het niet 99% past, daar zijn jullie niks mee en ik zeker ook niet.
Nogmaals sorry dat het zo lang duurt.....
Grtz Eddy
Ziet er goed uit eddy!
En voor mij hoef je je niet te excuseren voor wat betreft de leveringstijd hoor, het ziet er allemaal super uit en het gaat zeker goed komen!
Ik vind dat je het allemaal netjes afhandelt!
Alvast heel erg bedankt!
Gr, Thierry
Ik vind dat je het allemaal netjes afhandelt!
Alvast heel erg bedankt!
Gr, Thierry
O niks naar jouw toe hoor Eddy, ben allang blij dat je deze buy op wilde zetten. Wil ze er gewoon graag op hebben zitten..!
Maar inderdaad, liever dat het gelijk goed is als dat het terug moet en worden aangepast.
We wachten gewoon nog even af! Thanks voor de update!
Maar inderdaad, liever dat het gelijk goed is als dat het terug moet en worden aangepast.
We wachten gewoon nog even af! Thanks voor de update!
- The Elementz
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
Ik sluit me helemaal aan bij deze heren.
GreetZ
GreetZ
- The Elementz
- Ik lul al aardig mee !
We zijn weer een paar weken verder. Ik was benieuwd of je nog aanvullende informatie hebt over de TReDdy strutbars
.
Ik wacht geduldig
af.
GreetZ
Ik wacht geduldig
GreetZ
-
mr2eddy
Het probleem met de voorste strutbar is opgelost en zijn vol bezig met het bouwen van de rest ,deze zouden begin volgende week klaar zijn ,dan nog alles ophalen en laten lakken.het gaat eindelijk de goede richting uit.
Grtz Eddy
Grtz Eddy
Ik ben ook wel benieuwd hoe het ermee staat. Zijn ze inmiddels gelakt?
-
mr2eddy
Ze zijn bezig met lakken ,daarmee hoop ik dat ik ze tegen volgende week kan gaan ophalen.
- The Elementz
- Ik lul al aardig mee !
Lekker, dus eerste week van juli zullen deze wel binnen zijn.
.
mrEddy.
GreetZ
GreetZ
-
mr2eddy
ik hoop zo snel mogelijk ,doe mijn best ,maar de producent van de bars laat het wel lang duren deze reeks ,ik doe er alles aan om ze weldra te kunnen uitleveren,jullie bekomen zeker de bestelde sets.
Grtz Eddy
Grtz Eddy
Eddy,
Begrijp dat het niet in jouw handen ligt maar ik hoef me toch geen zorgen te gaan maken. In eerste instantie zou het maart zijn, inmiddels zitten we al midden juli.
Ik ken je persoonlijk niet maar gezien de reacties hier op het forum ben je bij mij al een vertrouweling maar het gaat wel erg lang duren zo! Ik ben het met je eens, net als iedereen hier, dat ze helemaal super moeten zijn! Ook jij zit niet op deze vertraging te wachten maar heb je nu wel een echte definitieve datum dat ze gaan afkomen?
Hoop dat je een beetje begrijpt waar ik vandaan kom, echter blijft voorop staan dat ik het hulde vind dat je dit soort zaken voor andere mensen doet!!:D
Hoop dat me bedoelde nuance ook zo is overgekomen!
Begrijp dat het niet in jouw handen ligt maar ik hoef me toch geen zorgen te gaan maken. In eerste instantie zou het maart zijn, inmiddels zitten we al midden juli.
Ik ken je persoonlijk niet maar gezien de reacties hier op het forum ben je bij mij al een vertrouweling maar het gaat wel erg lang duren zo! Ik ben het met je eens, net als iedereen hier, dat ze helemaal super moeten zijn! Ook jij zit niet op deze vertraging te wachten maar heb je nu wel een echte definitieve datum dat ze gaan afkomen?
Hoop dat je een beetje begrijpt waar ik vandaan kom, echter blijft voorop staan dat ik het hulde vind dat je dit soort zaken voor andere mensen doet!!:D
Hoop dat me bedoelde nuance ook zo is overgekomen!
-
mr2eddy
Ik voel mij zelf rot dat het zolang duurt,ik ga komende dagen weeral richting producent ,om alles te regelen ,heeft nu lang genoeg geduurd,ik meldt mij zo snel mogelijk weer.
Grtz Eddy
Grtz Eddy
- The Elementz
- Ik lul al aardig mee !
Ik vroeg me inderdaad hetzelfde af
. Het komt helemaal goed lees ik al.
GreetZ
GreetZ
-
mr2eddy
Komt zeker goed jongens , het gaat hier over een project van ongeveer 8000 euro , en dat is veel geld ,dat het zo lang ging duren ,dat had ik ook nooit gedacht . Ik heb het sample al maanden thuis liggen ,heb het in mijn eigen mr gepast en goedgekeurd ,ze zijn toen onmiddelijk gestart met de productie ervan , zijn alleen de mensen van het poederlakbedrijf die wat moeilijk doen .maar het komt goed ,jullie hebben mijn woord .
Greetz Eddy
Greetz Eddy