Waar heb je die vacuum slang per 2m besteld als ik vragen mag?
Shenron's 2tje
Moderator: Pieten
Ziet er goed uit!
Netjes weer.
Ja die motorruimte was zo vies, dat het echt niet meer kon!;D
base86 wrote:Ziet er goed uit!
Hey mannen bedankt voor de reacties!!
de Vacuum slangen heb ik via ebay.co.uk besteld, gewoon gezocht op vacuum hose breather en dan eventueel je kleur erachter zetten.
De kosten waren iets van 12 euro ofzo.
Grt Dennis
Jammer dat je het kruis rood hebt gemaakt! Mooie antraciet kleur had veel minder in your face geweest en had juist de rode accenten mooi uit laten komen!
Verder een goede ontvetter gebruiken voor je blok. APC zou mijn weapon of choice zijn. Al hoor ik ook mensen die Dasty gebruiken...
Verder een goede ontvetter gebruiken voor je blok. APC zou mijn weapon of choice zijn. Al hoor ik ook mensen die Dasty gebruiken...
Xhermes wrote:Jammer dat je het kruis rood hebt gemaakt! Mooie antraciet kleur had veel minder in your face geweest en had juist de rode accenten mooi uit laten komen!
hahah, dat ben ik wel met je eens, het idee was meer dat als de kap dichzit je net nog een rood stukkie stang eronderdoor ziet lopen, maar goed ik ben als het weer en weet ook nooit wat ik wil.
Zou zo maar kunnen dat ik hem volgende week weer een andere kleur doet;D
maar bedankt voor de tips voor het cleanings spul!!! toppie dankjewel.
@Sherwin, was ie zo vies!???!;D
niet zo negatief, hij zag er gewoon goed uit, maar nu ziet hij er BETER uit!:idea8:shenron wrote:hahah, dat ben ik wel met je eens, het idee was meer dat als de kap dichzit je net nog een rood stukkie stang eronderdoor ziet lopen, maar goed ik ben als het weer en weet ook nooit wat ik wil.
Zou zo maar kunnen dat ik hem volgende week weer een andere kleur doet;D
maar bedankt voor de tips voor het cleanings spul!!! toppie dankjewel.
@Sherwin, was ie zo vies!???!;D![]()
![]()
![]()
![]()
shenron wrote:ligt er aan waar je woont, anders kom ik wel een dagje poetsen hahaha:P
Dan staat er hier ook nog een...
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Noord-Oost Groningen. Koffie staat klaar !
Doe je ze alletwee ? Heb anders nog wel een logeerkamer hoor, voor als je meer tijd nodig hebt...
Doe je ze alletwee ? Heb anders nog wel een logeerkamer hoor, voor als je meer tijd nodig hebt...
jeetje wat een aanbiedingen!!! zal er over na denken, jammer dat jullie allemaal zo ver van mij vandaan wonen.
allowel green, ik heb famillie wonen in Groningen.
kan ik het een keer combineren hahaha.
Helaas wel een tegenslag gehad gisteren, mijn remklauw links voor is weer blijven hangen en heeft mijn schijf roodgloeiend gemaakt.
Dus dat wordt nieuwe schijven en een nieuwe klauw denk ik.
had niet het idee dat de schijf krom was maar die is zo hard geworden en hij is tevens verkleurd dus die kan op de schroot hoop.
jammer weer, maar goed nou maar is alles in orde maken.
Dus volgende stappen zijn
1 Remklauw vervangen
2 remschijven vervangen+blokken
3 nieuw flex gedeelte
4 bekeuring betalen 80 waar 50 toegestaan, in mijn naaste omgeving had iemand ook zo'n boete en dat was 242 eurotjes.
Maar ja hadden ze die bocht maar niet zo mooi moeten maken dat daagt uit om er hard doorheen te gaan, en net weer jammer dat er een flitspaal staat aan het eind van de bocht!!!:P
Komt wel weer in orde.
Grt Dennis
allowel green, ik heb famillie wonen in Groningen.
kan ik het een keer combineren hahaha.
Helaas wel een tegenslag gehad gisteren, mijn remklauw links voor is weer blijven hangen en heeft mijn schijf roodgloeiend gemaakt.
had niet het idee dat de schijf krom was maar die is zo hard geworden en hij is tevens verkleurd dus die kan op de schroot hoop.
Dus volgende stappen zijn
1 Remklauw vervangen
2 remschijven vervangen+blokken
3 nieuw flex gedeelte
4 bekeuring betalen 80 waar 50 toegestaan, in mijn naaste omgeving had iemand ook zo'n boete en dat was 242 eurotjes.
Maar ja hadden ze die bocht maar niet zo mooi moeten maken dat daagt uit om er hard doorheen te gaan, en net weer jammer dat er een flitspaal staat aan het eind van de bocht!!!:P
Komt wel weer in orde.
Grt Dennis
Oei, je vertelde laatst toch dat hij al eens eerder vast sloeg, ook linksvoor toch?shenron wrote: Helaas wel een tegenslag gehad gisteren, mijn remklauw links voor is weer blijven hangen en heeft mijn schijf roodgloeiend gemaakt.
...
Grt Dennis
nou hopelijk dat het snel opgelost is!
ps: ik woon in Zoetermeer, *hint*wat je met jou blok heb gedaan, zou ook met mijn blok kunnen *hint*:P
hey broertje:P
Ja het is best wel vervelend, maar ja kan gebeuren net nog even gouw een heel klein stukkie gereden en weer heet dus de zuiger gaat niet goed terug.
over je motor ruimte.
Dat dat kan, als je wat vacuum slangetjes regelt in een kleur die je mooi vind kom ik wel een keer poetsen hoor hahah, ik heb het wel druk komende tijd.
Eerst mijn eigen mr, dan een volkswagen kever die klaar gemaakt moet worden voor de spuiter, en dan mijn broers mr2.
daarna zien we wel weer verder.
Ook de corrola van mijn buurman moet gedaan worden(ruiten vervangen)
Die ga ik morgen na mijn werk doen.
Druk druk druk:P:P:P
Ja het is best wel vervelend, maar ja kan gebeuren net nog even gouw een heel klein stukkie gereden en weer heet dus de zuiger gaat niet goed terug.
over je motor ruimte.
Dat dat kan, als je wat vacuum slangetjes regelt in een kleur die je mooi vind kom ik wel een keer poetsen hoor hahah, ik heb het wel druk komende tijd.
Eerst mijn eigen mr, dan een volkswagen kever die klaar gemaakt moet worden voor de spuiter, en dan mijn broers mr2.
zo zo zo!! haha maken we ook een vacuumslangen-vervang meeting! ipv een Rigshot meeting hahaah:lach: Succes met het sleutelwerk wat op je staat te wachten hahaha!shenron wrote:hey broertje:P
over je motor ruimte.
Zo Updates!!!!
Remklauw vervangen tijdje geleden, met ZEER grote dank aan krijger!! Probs voor hem.
Remschijven vervangen voor, en jawel de velgen zijn klaar.
Fotos!!! ben er erg blij mee.
Tevens 2 splinternieuwe Toyo's t1r 225 breed achter. kan er weer lekker gereden worden.

Remklauw vervangen tijdje geleden, met ZEER grote dank aan krijger!! Probs voor hem.
Remschijven vervangen voor, en jawel de velgen zijn klaar.
Fotos!!! ben er erg blij mee.
Tevens 2 splinternieuwe Toyo's t1r 225 breed achter. kan er weer lekker gereden worden.