Nou dat is Krijgah ze mr, waarvan de radiator was lek geraakt op de rijs naar huis:DSurferdude wrote:Ik vind het niet raar dat die uitlaat van Shenron niet meteen gerepareerd werd... Volgens mij zit die aan de andere kant, maar ik kan het mis hebben natuurlijk..
Reacties Duderstadt 2010
Moderator: Pieten
shenron wrote:Ja hoor 7 man staat te kijken en wie ligt er weer onder de auto;D;D;D
en ja gun gum is je beste vriend!!! oja ducktape ook.
Ik zeg niks:lach:
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Hier een paar foto's van onze "handyman" in actie..

- whitespyder
- Ik lul al aardig mee !
Duderstadt meeting was weer top!
We hebben het heel erg naar ons zin gehad, iedereen bedankt!
Van deze kant dan ook maar ff een paar foto's

We hebben het heel erg naar ons zin gehad, iedereen bedankt!
Van deze kant dan ook maar ff een paar foto's

- whitespyder
- Ik lul al aardig mee !
He Green, die spyder heeft al niet veel ruimte, maar waar heb je die hond dan toch gelaten?;D

Duderstadt was weer gezellig zo maar zeggen volgend jaar weer!!! (bij deze weer aangemeld!:P)weer genoeg mr2's gezien veel bijgekletst
enkele pechgevallen gehad hier hebben we dus ook een treintje van gemaakt dit hebben we maar het invalide treintje genoemd:lach:.
Ik ben nog met me mr2 bezig rem is beter alleen het geluid is nog niet weg, waarschijnlijk wat ik denk is het iets met de schroefset.
Foto's volgen nog
enkele pechgevallen gehad hier hebben we dus ook een treintje van gemaakt dit hebben we maar het invalide treintje genoemd:lach:.
Ik ben nog met me mr2 bezig rem is beter alleen het geluid is nog niet weg, waarschijnlijk wat ik denk is het iets met de schroefset.
Foto's volgen nog
- Mayo MR-2 Fan
- Knop gevonden hoor !
Offroad???????????????????:::|
- Green Goblin
Die belgen gehen immer ofroad...
@Whitespyder: had je die originele tassenset gezien ? Was je opgevallen dat ik Droopy het kleinste tasje niet had gegeven om te proberen ?
@Whitespyder: had je die originele tassenset gezien ? Was je opgevallen dat ik Droopy het kleinste tasje niet had gegeven om te proberen ?
barra wrote:Duderstadt was weer gezellig zo maar zeggen volgend jaar weer!!! (bij deze weer aangemeld!:P)weer genoeg mr2's gezien veel bijgekletst
Ik zeg het zelfde
Topweekendje weer he, had niet anders verwacht 
De Hyundai C1000 heeft t prima gedaan heen en terug, wat een heerlijke kar is dat toch
Maaaaar volgend jaar weer met een emmertje, misschien een loop/sloop 2tje voor dr bij op de kop tikke en kijken of ie t red
Foto's heb ik deze keer helaas niet, had t te druk met genieten
De Hyundai C1000 heeft t prima gedaan heen en terug, wat een heerlijke kar is dat toch
Maaaaar volgend jaar weer met een emmertje, misschien een loop/sloop 2tje voor dr bij op de kop tikke en kijken of ie t red
Foto's heb ik deze keer helaas niet, had t te druk met genieten
- Green Goblin
Ik baal ook dat ik de eerste editie gemist heb...
- mr2PUNTfreak
Ik ook.Green Goblin wrote:Ik baal ook dat ik de eerste editie gemist heb...
- Green Goblin
Jij hebt er wel meer gemist....mr2PUNTfreak wrote:Ik ook.
-
Melle
- Zere vingers van het typen..
O trouwens, er zijn een aantal treintjes terug gereden. Wij zijn achter Arthur aangegaan. En ik spreek namens mijn vrind Hans (denkk ik) dat we een schitterende route hebben gereden. Met goed eten trouwens.
Omdat we een turbo mee hadden en tevens geen gele, zijn we de oudjes op een gegeven moment op kilometers achterstand gaan zetten. Kwam ook omdat ik genoeg had van het rijden. Moe en voldaan zijn we richting Apeldoorn gereden.
Iedereen bedankt voor het weekend. Ik heb ontzettend genoten en Hans laten zien dat je ook op een andere manier van een MR2 kunt genieten. Toen we naar Duderstadt reden, gaf hij zelfs al aan dat we wel nog even de auto moesten wassen

Omdat we een turbo mee hadden en tevens geen gele, zijn we de oudjes op een gegeven moment op kilometers achterstand gaan zetten. Kwam ook omdat ik genoeg had van het rijden. Moe en voldaan zijn we richting Apeldoorn gereden.
Iedereen bedankt voor het weekend. Ik heb ontzettend genoten en Hans laten zien dat je ook op een andere manier van een MR2 kunt genieten. Toen we naar Duderstadt reden, gaf hij zelfs al aan dat we wel nog even de auto moesten wassen
mr2PUNTfreak wrote:en de 2e en 3e keer.
En de vierde keer
twee keer met een MR2 naar Duderstadt geweest en twee keer met de Honda. Even kijken waar ik volgend jaar mee kom.
- mr2PUNTfreak
Nee de 4e x war ich dabei.krijger wrote:En de vierde keer
twee keer met een MR2 naar Duderstadt geweest en twee keer met de Honda. Even kijken waar ik volgend jaar mee kom.
ohnee toch pas de 5e keer.