Pagina 4 van 6

Geplaatst: 14 jun 2012, 12:21
door MMaddict
Mr2lover2 schreef:vind ik leuk

Yup, 1998mr2 is terug...


Waarom anders een topic van 6maand+ opzoeken en er dit op reageren?

Geplaatst: 14 jun 2012, 12:55
door shenron
denk ik ook :P

Geplaatst: 15 jun 2012, 21:08
door Mr2lover2
Helaas jongens ben geen 1998mr2.

Geplaatst: 16 jun 2012, 17:59
door shenron
he jammer haha.
heb je jezelf al voorgesteld eigenlijk hier? en wat fotos van je 2 neer gezet ?
ben wel benieuwd.

Geplaatst: 17 jun 2012, 12:35
door MMaddict
Het Sensationele waargebeurde verhaal (het stond immers op google):

1998mr2 raakt zijn 98er kwijt met straatracen toen zijn "line-lock" niet unlockte .
Nadat hij op miraculeuze wijze uit Guantanamo bay ontsnapte was hij gedwongen undercover te gaan.

Vandaar dat hij nu in een AW11 rijdt en als Hendrik door het leven gaat.

Geplaatst: 17 jun 2012, 16:09
door m4rcu5
shenron schreef:he jammer haha.
heb je jezelf al voorgesteld eigenlijk hier? en wat fotos van je 2 neer gezet ?
ben wel benieuwd.
Vergeet de dyno printout niet ;)

Geplaatst: 17 jun 2012, 16:13
door Mr2lover2
Biografie: MMADDICT
1998MR2 is mijn (ook mijn) grote voorbeeld

Geplaatst: 17 jun 2012, 16:58
door MMaddict
shenron schreef:he jammer haha.
heb je jezelf al voorgesteld eigenlijk hier? en wat fotos van je 2 neer gezet ?
ben wel benieuwd.

Das toevallig,

Gister stond er nog aw11 1.6 op "Hendrik" zijn profiel. Nu staat er "momenteel toyota loos"

Was ist passiert?

Geplaatst: 25 jun 2012, 23:26
door Mr2lover2
Met de verstelbare nokkenas pulleys, kun je al gauw iets vermogen winnen.
Je moet er voor zorgen, dat je de motor koppel bovenin krijgt.
Met een 3sgte draai je al gauw hoog in de toeren.

meer toeren betekent meer verbrandingen per seconde.. meer vermogen boven in
Nog meer power.

Met de verdraaibare pulleys kun je je nokkenas
Power band omhoog of laag halen. Zonder andere nokkenassen te kopen.

doe dit alleen maar bij de uitlaat zijde met de inlaat zijde ga je met de timing
Spelen..
Verdraai je de pulley met de klok mee spoelt de turbo ook sneller op en je power band komt ook omlaag.
verdraai het tegen de klok in en je turbo slaat later in maar je hebt je power band boven in.. Eingelijk wat we willen hebben als je. hp wilt
Voor staat gebruik zou je met eerder spoelen beter uit zijn.

verschil in spoelen 2800 met de klok mee verdraaien of 3500rpm tegen de klok in

Geplaatst: 26 jun 2012, 13:27
door base86
:'(

Geplaatst: 26 jun 2012, 16:28
door Sherwin
dejavu...

zullen we ook weer beginnen over de bougies?

Geplaatst: 26 jun 2012, 16:30
door frankie-turbo
i'm game ;D

Geplaatst: 26 jun 2012, 21:19
door MMaddict
Laten we gelijk over straat racen beginnen.... heb genoten van hoe het de laatste keer afliep.

Geplaatst: 26 jun 2012, 21:42
door Sherwin
no game..

mijn telefoonnummer kwam opeens bij iemand terecht waar ik helemaal niks mee te maken wilde hebben...

Geplaatst: 26 jun 2012, 22:50
door Mr2lover2
Sherwin schreef:no game..

mijn telefoonnummer kwam opeens bij iemand terecht waar ik helemaal niks mee te maken wilde hebben...
O jah. Vertel eens wat is er gebeurt?

Geplaatst: 28 jun 2012, 11:05
door Sherwin
hou ik liever binnen bepaalde kringen, thanks for the offer

Geplaatst: 28 jun 2012, 22:57
door jeroencharite
pff ik heb al zoveel vermogen. 700pk met standaard injectoren :D

Geplaatst: 28 jun 2012, 23:10
door frankie-turbo
ik heb er 1000...gewoon je stock nokkenassen terug timen..

Geplaatst: 28 jun 2012, 23:14
door MMaddict
frankie-turbo schreef:ik heb er 1000...gewoon je stock nokkenassen terug timen..
Ik trok er laatst een veyron uit bij het stoplicht in mijn vriendins 107, die heeft nu zeker 1002 PK, had airco ook nog eens aan! Dus denk dat ze zonder airco al snel op 1010 pk zal zitten!

Geplaatst: 28 jun 2012, 23:16
door Green Goblin
Wacht maar tot je mijn nieuwe C1 tegenkomt...8)