tilma800 wrote:Zo'n scene is er in Nederland niet.
een mr2 is een typisch stukje JDM erkenning ... de mensen die een mr2 opvalt weten vaak wat meer dan dat hun auto 4 wielen en een stuur heeft. daarbij ... op het circuit , drag baan / dyno / meeting.. ga je wel af als een baksteen met nepwielen .. no offense .... maar daar zitten wel de mensen die bekend zijn met veel spul ... en dan sta er best lullig bij met je fakes tussen de net wat echtere wielen .....
voor gewoon op straat ach .. who cares ... en eigenlijk doet het mij zelf geen kloote hoor ... maja .. bevind me eigen straks met de SW veelal op plekken waar mensen er wel bekend mee zijn .. vadaar dat ik al zei ... ik wil geen staartreaties als je met en ( vermoedelijk ) 600+ pk mr2 aan komt kakken .... en nouja .. die 2 ruggen extra kom ik ook wel weer overheen ... ti's maar 1 malig zo'n uitgaaf... in dat geval dan liever ook gelijk wat goeds .. en "ECHT" moois
maar hey ...WTF ben ik ...om over anders mans wielen en financien te oordelen ... het is puur mijn mening ... neem het dus niet persoonlijk op .