Japans Autosport Festival 2013
Moderator: Pieten
op de laatste lijst staan jullie gewoon bij?bitchbak wrote:Hey greenmachine en bitchbak gaan ook mee hoor. Zie ons niet meer in de lijst staan
alleen een auto ticket is toch genoeg? of moet je daarnaast ook nog een normaal ticket kopen?
Edit GG: Alleen een Entreeticket met Clubkorting, Clubautoticket krijg je via ons.
Als je zelf ook naar binnen wilt en de MR2 niet alleen naar binnen mag/kan.
Nee, ze willen wel graag auto's binnen hebben en clubs, alleen moeten de mensjes nog wel entree betalen.
Losse bezoekers krijgen meestal die paddockautokaarten niet.
Vroeger gaven ze altijd een aantal bestuurderskaarten, maar die tijd is al jaren voorbij helaas.
Vroeger gaven ze altijd een aantal bestuurderskaarten, maar die tijd is al jaren voorbij helaas.
- Surferdude
Entree betalen????? Ik haak af... 
-
dubbeledraaideur
Entreetoegang €14,-
Paddockkaart €6,-
Wanneer schrijf btw de mr2 club zich in?
Edit GG: Alleen een Entreeticket met Clubkorting, ( € 12 ) Clubautoticket krijg je via ons.
Paddockkaart €6,-
Edit GG: Alleen een Entreeticket met Clubkorting, ( € 12 ) Clubautoticket krijg je via ons.
Surferdude wrote:Entree betalen????? Ik haak af...
Ah... in dit geval kan ik het me nog voorstellen ook. Er zal vast wel vroegboekkorting/internetkorting zijn, hoop ik.
Ik ben ook ergens daar, vermoedelijk met de MR2 V6, sta op de gecombineerde 'stand' van Toyota Fans en Toyota Club Noord.
Oeps... da's stevig, hopelijk heeft dat geen invloed op het aantal bezoekers, zeker als er nog mensen van heel ver moeten komen (zelf geen last meer van dat het 550 km op en neer is
).
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Is al ingeschreven.dubbeledraaideur wrote:
Ongeveer 440 km op en neer. Maar ja voor de club.MarcoTwo wrote:Oeps... da's stevig, hopelijk heeft dat geen invloed op het aantal bezoekers, zeker als er nog mensen van heel ver moeten komen (zelf geen last meer van dat het 550 km op en neer is).
Die tijd is gelukkig nu niet meer, niet meer om 4 uur opstaan om er rond 8 uur te zijn.
- Green Goblin
15 tot 20 voorlopig...
- Green Goblin
De mensen die mij het meeste betalen komen op de clubstand.....
- Green Goblin
Nee joh,
ik kan vantevoren nog opgeven hoeveel het er precies worden, dus iedereen die zich opgeeft, komt gewoon op de clubstand...
ik kan vantevoren nog opgeven hoeveel het er precies worden, dus iedereen die zich opgeeft, komt gewoon op de clubstand...