Goedemorgen.....
Moderator: Pieten
Schijnt vandaar in het oostelijke deel erg warm te worden, moet ik de hele dag binnen zitten.... morgen ook, maar die dag autoklaarmaakdag vrijgehouden.
Aardige omweg gemaakt.
Goodmeurning......
Al meer als 2000km gereden met de emmer. Verbruik.....tjonge bijna 1:15 gemiddeld. Dat is zuiniger als de Starlet, de Yaris die we hebben gehad. Had ik niet gedacht zeg :whistle:
Wordt weer een mooie dag vandaag. Ga zo even Kroepie naar haar werk brengen en dan de Avensis eens wassen en poetsen. Tjonge die heeft een tijdje stil gestaan en ziet uit zeg.....
Al meer als 2000km gereden met de emmer. Verbruik.....tjonge bijna 1:15 gemiddeld. Dat is zuiniger als de Starlet, de Yaris die we hebben gehad. Had ik niet gedacht zeg :whistle:
Wordt weer een mooie dag vandaag. Ga zo even Kroepie naar haar werk brengen en dan de Avensis eens wassen en poetsen. Tjonge die heeft een tijdje stil gestaan en ziet uit zeg.....
Dacht ik ook vanmorgen: mooi ritje Zwartsluis met de MR2.
Tiktiktik...
Tiktiktik...
Goeje Smorgens!!
Wat een heerlijke dag vandaag zeg, zonnetje schijnt, de poeskes slapen nog, maar niet lang meer want vandaag komt nummer 3

En dan is het natuurlijk ook een hele mooie dag om de MR-tjes een keer te wassen en te poetsen en misschien nog wel een beetje te gaan BBQ-en.
Tja, wat is het toch een heerlijke dag vandaag
Dus een Hele Goeje Smorgens iedereen!!
Wat een heerlijke dag vandaag zeg, zonnetje schijnt, de poeskes slapen nog, maar niet lang meer want vandaag komt nummer 3

En dan is het natuurlijk ook een hele mooie dag om de MR-tjes een keer te wassen en te poetsen en misschien nog wel een beetje te gaan BBQ-en.
Tja, wat is het toch een heerlijke dag vandaag
Dus een Hele Goeje Smorgens iedereen!!
Zonnetju???? Geen zonnetju te zien hier.....eigenlijk best wel fris ook.
By the way.....gisteren al de eerste "jaloezie krassen" op onze MR2 ontdekt tijdens een wasbeurtje.
precies op hand hoogte met een ring of sleutel.....
Niet ernstig gelukkig en heb ze al ver eruit weten te polijsten.
By the way.....gisteren al de eerste "jaloezie krassen" op onze MR2 ontdekt tijdens een wasbeurtje.
Niet ernstig gelukkig en heb ze al ver eruit weten te polijsten.
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Goedemorgen...nu eerst even een paar Dark roasts in m'n mik donderen..