J_mr2 Ride
Moderator: Pieten
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
J_MR2 wrote:Wat foto's van Ter apel gistermiddag;)
![]()
Pinautomaat zit met de hand in het haar...
controle code zeker...
- Green Goblin
Foto's van de heels aub...
-
Demo
Die stomme wijven altijd bij die auto's...snap dat nooit.
Iig succes met je ride, hoop dat je nog een x tot inkeer komt en hem mooi maakt, lees origineel
Iig succes met je ride, hoop dat je nog een x tot inkeer komt en hem mooi maakt, lees origineel
- Surferdude
Kleur? Ik zie het niet, ga hem eens snel wassen!! 
- Racewortel
- Ik lul al aardig mee !
Achterlichten en ramen blinderen maken em af! Achterbumper strak is toch wel nice ga ik ook doen denk.
Achterklepje zit niet goed dicht, maar zit ook niet 100% op zijn plaats, dit soort dingen vallen altijd gelijk op hé 
Ramen zou ik in de toekomst wel gecoat willen hebben..
Eerst de auto maar eens wassen haha (A), wit hé!
Ramen zou ik in de toekomst wel gecoat willen hebben..
Eerst de auto maar eens wassen haha (A), wit hé!
-
Demo
Elke keer als ik de internetpagina sluit sluit ik af met, nee teun niet strak maken.
dan open ik hem een dag later weer en zie je ride en denk ... fuck ik wil hem toch strak!
zit met een enorme discussie met mezelf
. ik mis namelijk wel de werkplek die jij hebt, en het gereedschap ( die schuurmachine
).
bumpers aan het chassis doe ik iig niet,dat vind ik ook niet zo logisch, 1 botsing en hele auto kan opnieuw worden gespoten omdat alles scheurt. Magoed
..
het is mooi man
dan open ik hem een dag later weer en zie je ride en denk ... fuck ik wil hem toch strak!
zit met een enorme discussie met mezelf
bumpers aan het chassis doe ik iig niet,dat vind ik ook niet zo logisch, 1 botsing en hele auto kan opnieuw worden gespoten omdat alles scheurt. Magoed
het is mooi man
Eindelijk, mooi weer!
Gistermiddag de MR2 heerlijk gewassen met meguiars gold class, wieltjes netjes gepoetst met meguiars deep crystal polisch, zelf genoten van een gouden rakker ...
Vandaag was het zover, alles werd geregeld en de MR2 mocht vanavond zijn ding doen
Foto's !

Nu hopen dat het mooi weer blijft
J_MR2
Gistermiddag de MR2 heerlijk gewassen met meguiars gold class, wieltjes netjes gepoetst met meguiars deep crystal polisch, zelf genoten van een gouden rakker ...
Vandaag was het zover, alles werd geregeld en de MR2 mocht vanavond zijn ding doen
Foto's !

Nu hopen dat het mooi weer blijft
J_MR2
- Green Goblin
Hopen dat ze je stuur teruggeven...