zonde dat de strips er niet afgehaald zijn met het spuiten.
zonde dat de ramen er niet uitgehaald zijn?
zonde van het paardje
zonde van het velgje + lood
zonde van de lexus
Ik vind de two tone best mooi, alleen zou ik mn velgen zwart maken.
Dat steekt dan mooi af bij de auto zelf en matched met je roof.
Dat paardje boeit toch niet. De een plakt er een trd logo op omdat ie alleen een stuurnaaf ofzo daarvan heeft, de ander een paard omdat ie dat mooi vind. Boeie.
Gewoon lekker je ding doen, het is jouw wagen toch!
siep wokkel wrote:zonde dat de strips er niet afgehaald zijn met het spuiten.
zonde dat de ramen er niet uitgehaald zijn?
zonde van het paardje
zonde van het velgje + lood
zonde van de lexus
ieder zn ding
Tja, over smaak valt gewoon niet te twisten, dat geel is best leuk, ik zou zelf nooit voor die kleur kiezen zeker niet als de ori kleur donker blauw is (?) goed, wat ik van Siep gequoted heb is helemaal waar.......ik wil die auto over een jaar nog en keer terug zien....dan bladdert de verf van alle naadjes los OMDAT alles is blijven zitten......iemand die zelf (zegt) spuiter / schilder te zijn zou dat ook moeten weten.....als je velgen spuit moet je sowieso de banden er af draaien en de loodjes verwijderen, banden moeten in hun levensloop meerdere malen gebalanceerd worden, dus loodjes worden vervangen dan heb je dus "blote" plekken op je velg. rubber zet uit en krimpt dus de verf laat los vlak langs de rand tussen band en velg....(hoezo eigenwijs??)......hetzelfde geld voor de rand om je voorruit, de spoiler rondom de achterruit, sierstrippen en zij-luchtinkaten ...... bitter om te horen dat je auto welke JIJ persoonlijk de mooiste van de wereld vindt zo wordt afgezeken, en terecht, je vraagt immers zelf om andermans meningen.......kleur, lexuslichten en nep FERRARI emblemen, het is niet mijn ding, maar als jij het mooi vindt...... ik geef daar geen mening over, maar ik heb commentaar over de manier waarop het spuitwerk maar "half" is gedaan..........zonde van je centen en van je auto.....over een jaar denk je vast:" heey!! SHT!! die kale l*l uit Rotterdam had toch gelijk want de verf pleurt er af"..........
Maar goed....wie ben ik??? ......die spuiter mag mijn auto in ieder geval niet spuiten!!
het hangt er ook maar net vanaf hoeveel je er voor uit wilt geven, ik was voor het spuiten 3800 euries verder (was wel een verzekeringskwestie dus normaal zal het wel iets van 2500-3000 euro zijn) lag ook wel de hele auto uit elkaar maar dat geld hebben de meeste ook zo niet even liggen, ik trouwens ook niet meer hoor;D wat ze bij velgen ook wel eens doen is een houten frame maken, de banden laten leeglopen en deze een stuk naar achteren drukken zodat je ook om de rand kunt spuiten maargoed voor een paar tientjes kun je ze er beter even af laten halen. ben je aan nieuwe banden toe laat dan de loodjes aan de binnenkant plakken, dat doe ik zowieso altijd, kun je dit ene loodje laten zitten en krijg je niet heel veel lood er nog bij aan de buitenkant wat de schade beperkt houdt:)
ps zou bij de velgen wel blanke lak laten spuiten als dit niet speciale velgen lak is!
mensen over 10min heb ik de foto`s die ik net heb gemaakt binnen en deze is speciale lak dus blanke lak heeft hij er niet op gedaan.
nu is het zo dat ie wel heel anders klinkt als dat ie was. nu is mijn kofferklep goed afgesteld gelukkig schrok even van die kofferklep maar dat is stellen. over kleine 10min heb ik ze erop staan,owjaa nu over die paard die komt er morgen stijgend op te staan.dus jaa daar hoeven jullie aub niks over te zeggen. jullie zien de foto`s strax
Ziet er goed uit op de foto, maar door de kwaliteit van de foto's (GSM?) is het moeilijk om te zeggen of iets wel of niet staat. Ik ben er zelf nog niet helemaal uit of ik de velgen zo nu wel of niet vind staan.
Tja... ik had ook de velgen anders gedaan je kan nu ook verf krijgen wat heel dicht bij chroom komt worden ook de chromen spiegels bij audi meegespoten.
en over dat "halve" spuit werk zit helaas wel wat in . en ja ik spreek uit ervaring de mijne is voor de import ook slecht overgespoten en de verf valt er hier en daar ook af. dus ik zit ok te denken om m geheel over te spuiten.
Maar ja je probeerd in iedergeval wel dingen uit die anderen niet durfen te doen....