of heb ik iets over het hoofd gelezen
Project MR2
Moderator: Pieten
-
BlackMR2
wat ben je er verder mee van plan eigenlijk, helemaal restylen en opnieuw laten spuiten?
-
mr2online
- Alle body delen die los kunnen demonteren
- Stralen, schuren om de roest te verwijderen
- bewerken om roest weg te houden
- Spuiten in Candy Black met blauwe gloed door laklaag
- Nieuwe velgen
- Coilovers
- Big Brake kit voor (mischien later nog achter)
- Nieuwe bekleding interieur
- Dashboard volledig restylen (side-project)
- Wat verder nog mijn pad kruist

-
Marcel748s
Dat word dus nog ff hobbyen aan de dorpels 
Ik heb binnenkort hoop ik een voorbeeldstaal van de kleur
Ik heb binnenkort hoop ik een voorbeeldstaal van de kleur
-
mr2online
*****Even een update*****
Afgelopen week heeft Thimo mijn oude veren opgehaald en dus zijn we weer een klein stukje verder in het project met demonteren.
De stabilisatie steunen die aan de veerpoten vastzaten zaten ook echt muurvast en hebben we moeten doorzagen, maar goed die waren dus ook echt aan vervanging toe.

Afgelopen week heeft Thimo mijn oude veren opgehaald en dus zijn we weer een klein stukje verder in het project met demonteren.
De stabilisatie steunen die aan de veerpoten vastzaten zaten ook echt muurvast en hebben we moeten doorzagen, maar goed die waren dus ook echt aan vervanging toe.
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Dat ziet er allemaal erg kaal uit. Ofterwijl dat wordt weer een goed project. Ik ga er gewoon vanuit dat de emmer er als nieuw uit gaat komen
-
mr2online
@Masterpivo:
Dat is zeker de bedoeling
al is het nu wel even doorbijten hoor, zo'n kale MR2
Dat is zeker de bedoeling
- masterpivo
Ach ja, dat hoort er dan bij he 
-
mr2online
Zoals jullie al hebben gezien heb ik al wat spullen te koop gezet,
Ik ben dus van plan om toch iets meer te gaan doen dan ik in eerste instantie van plan was.
Ik wil nu als eerste de motor eruit hebben en verder de auto totaal te strippen en vervolgens de carosserie onderhand te gaan nemen.
Daarna wil ik een Turbo blok er in gaan leggen met eventueel een LSD bak.
Wat betreft de dingen die ik al van plan was te monteren staan die nog steeds in de planning.
Al met al zal mijn MR2 waarschijnlijk dit jaar niet meer op de weg komen, wel een domper maar als hij er straks uit komt is hij wel helemaal tiptop.
Ik ben dus van plan om toch iets meer te gaan doen dan ik in eerste instantie van plan was.
Ik wil nu als eerste de motor eruit hebben en verder de auto totaal te strippen en vervolgens de carosserie onderhand te gaan nemen.
Daarna wil ik een Turbo blok er in gaan leggen met eventueel een LSD bak.
Wat betreft de dingen die ik al van plan was te monteren staan die nog steeds in de planning.
Al met al zal mijn MR2 waarschijnlijk dit jaar niet meer op de weg komen, wel een domper maar als hij er straks uit komt is hij wel helemaal tiptop.
-
mr2online
- masterpivo
Kijk aan, de plannen zijn weer gewijzigd
Maar dat is in dit geval allen maar positief te noemen 
-
mr2online
Ja, helaas heb ik een heleboel ideeën en dan is verandering mogelijk 
Uiteindelijk blijft het leukste over
Uiteindelijk blijft het leukste over
-
BlackMR2
dat zijn weer veel plannen Paul
ben zeer benieuwd hoe de 2 er straks uitziet
ps. ik heb nog wat voor jou he

ben zeer benieuwd hoe de 2 er straks uitziet
ps. ik heb nog wat voor jou he
-
mr2online
Vanwege de aankoop van de 92-er is het project omgedoopt tot project-92
ideeën en plannen blijven bestaan alleen is er nu wat minder restauratie werk
ideeën en plannen blijven bestaan alleen is er nu wat minder restauratie werk
-
mr2online
Vanaf a.s. zaterdag gaan de werkzaamheden echt beginnen,
veel nagedacht.... turbo of geen turbo en hoe één en ander aan te pakken.
Nu is er wat meer duidelijkheid gekomen, geen turbo voorlopig maar dus de 92-er opknappen en de 90-er in onderdelen verkopen.
De motor en de bak zijn al verkocht en ga ik a.s. zaterdag eruit halen.
nog wat andere kleine onderdelen heb ik ook verkocht en gaan zaterdag of maandag ook de deur uit.
Dan ga ik nog een heleboel onderdelen van de 90-er overzetten naar de 92-er zoals de deuren en andere kleine onderdelen.
Heb ook een Skytune gekocht en die ga ik volgende week zaterdag ophalen, al met al wordt het dus de komende maanden ook meetings bezoeken
veel nagedacht.... turbo of geen turbo en hoe één en ander aan te pakken.
Nu is er wat meer duidelijkheid gekomen, geen turbo voorlopig maar dus de 92-er opknappen en de 90-er in onderdelen verkopen.
De motor en de bak zijn al verkocht en ga ik a.s. zaterdag eruit halen.
nog wat andere kleine onderdelen heb ik ook verkocht en gaan zaterdag of maandag ook de deur uit.
Dan ga ik nog een heleboel onderdelen van de 90-er overzetten naar de 92-er zoals de deuren en andere kleine onderdelen.
Heb ook een Skytune gekocht en die ga ik volgende week zaterdag ophalen, al met al wordt het dus de komende maanden ook meetings bezoeken