Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
Aangezien in mijn nieuwe emmer het contactslot aan gort is, heb ik de sloten van de donor verder uitgebouwd; die liggen inmiddels klaar om in in mijn nieuwe emmer geplaatst te worden.
Tevens maar eens eens nieuwe sleutel laten maken. De oude had niet zo'n scherpe tandjes meer.
Hee Joske,
Jij weet dadelijk als geen ander hoe de emmer in elkaar zit. Gaaf werk.
Is het nog gelukt met de rev 6 stadslampjes?
Ik heb zelf eerst ook een soort let geprobeert maar deze gaven alleen goed licht als je er recht inkeek. Deze staan naar boven gericht en dat werkte dus niet. Daarom weer de orginele gemonteerd.
vandaag eerst de zaak weer dichtgebouwd, een ander bakje onder de asbak geplaatst en de asbak vervangen
Vervolgens nog een boel kappen, deurhendels en raambedieningen vervangen (Alles wat een barst of kras had). De cabine is nu zover klaar om de leren stoelen te plaatsen en de audio in te bouwen.
Daarna begonnen met het inbouwen van de Revision 6 koplampen.
Zo zag het er eerst uit:
De oude lamp en motor eruit:
Nieuwe lampen erin:
Et voila, nou alleen nog het lichtbeeld afstellen en dan kunnen de kappen erop:
Ik heb ontdekt dat de schokbrekers aan de voorzijde op 2 manieren aan de bovenkant in de wielkast bevestigd kunnen worden. Daardoor verandert de stand van de schokbreker iets in de wielkast.
Op onderstaande foto kun je zien dat er een verkeerd om (180 graden gedraaid) zit en dat de ene poot verder naar voren/achter vastzit dan de ander:
Wat is het best qua rijgedrag/wegliging, zo ver mogelijk naar voren of zo ver mogelijk naar achteren, oftewel hoe om moet de kopschotel bevestigd worden:
Officieel volgens het boekje moet het zo dat de inkeping naar achteren wijst. Dan zou de poot zo ver mogelijk naar voren staan...