mooie spulletje heb je gekregen
Frank Smits zijn project!
Moderator: Pieten
-
Etter
post de plaatjes zou ik zeggen...er zullen dan vast wel mensen iets proberen 
-
franksmits
Vandaag mijn originele 3S-GE motor verkocht.
Vanochtend om 7 uur zijn we met zijn 3e begonnen aan de helse klus. We hadden in het begin een krik, 4 steunen en een set gereedschap. Dus dat was knap lastig. Rond een uur of 9 hadden we eindelijk stroom en konden we de compressor gebruiken.
Enkele dingen die tegen zaten:
Aandrijfassen zaten muurvast
Carosserie kon niet echt super hoog, met een paar stenen opgelost
De ophanging ging er moeilijk in en uit (rechtsachter, door het ongelukje) Dit is nu opgelost door een knikje uit het zijpaneel te tikken (wat vervangen gaat worden)
Ergens volgende week koop ik een 3s-gte Generation 3. Deze word er door Joshma ingezet.
Omdat de man die de schade hersteld een lading werk tussen door krijgt gaat het erg langzaam. Daarom gaan we eerst de motor opknappen, koelvloeistof lijdingen reiningen, wat steunen vervangen, motorruim schuren en tectieleren etc etc.
Hier wat foto's:

Cheers
Vanochtend om 7 uur zijn we met zijn 3e begonnen aan de helse klus. We hadden in het begin een krik, 4 steunen en een set gereedschap. Dus dat was knap lastig. Rond een uur of 9 hadden we eindelijk stroom en konden we de compressor gebruiken.
Enkele dingen die tegen zaten:
Aandrijfassen zaten muurvast
Carosserie kon niet echt super hoog, met een paar stenen opgelost
De ophanging ging er moeilijk in en uit (rechtsachter, door het ongelukje) Dit is nu opgelost door een knikje uit het zijpaneel te tikken (wat vervangen gaat worden)
Ergens volgende week koop ik een 3s-gte Generation 3. Deze word er door Joshma ingezet.
Omdat de man die de schade hersteld een lading werk tussen door krijgt gaat het erg langzaam. Daarom gaan we eerst de motor opknappen, koelvloeistof lijdingen reiningen, wat steunen vervangen, motorruim schuren en tectieleren etc etc.
Hier wat foto's:

Cheers
-
franksmits
Iemand geinteresseerd in bepaalde onderdelen?
(op de voorbumper & remsysteem na dan). Zie 'te koop' !
(op de voorbumper & remsysteem na dan). Zie 'te koop' !
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Wat is dit nou dan? Ga je niet verder met je project?
-
franksmits
mr2PUNTfreak wrote:Wat is dit nou dan? Ga je niet verder met je project?
Nope, herstellen word niks meer. Wordt een veel te groot proces om alles uit te meten en dat soort dingen. Ik heb nu het chassis van een amerikaanse Mr2 Turbo gekocht met Airco, stuurbekrachtiging, cruisecontrol & airbags.
Ik ga mijn remmerij overzetten naar deze turbo en ook de dingen zoals de radiator, tank, stoelen, bekleding & voorbumper worden overgezet. Ook komt er een 3e generatie turbo in en wordt hij opnieuw gespoten met mijn 98+ spoiler en 94+ lampen.
-
decipherer
- Zere vingers van het typen..
Eigenlijk heb je nu dus een complete mr2 turbo als bouwpakket gekocht 
Succes!
Succes!
- masterpivo
Je stopt met het ene project en gaat dan toch maar weer met een nieuwe beginne
Keep on going strong!! 
-
franksmits
:p thnx thnx.
Ik moet mijzelf bewijzen: "Even a beast can be tamed"
. Mr2's zijn prachtmachines.
Ik moet mijzelf bewijzen: "Even a beast can be tamed"
- masterpivo
franksmits wrote::p thnx thnx.
. Mr2's zijn prachtmachines.
+600000
-
franksmits
Zo, De auto is opgehaalt. Er mag een slotje op dit project. Ik zal over een +- maand een nieuw project openen van mijn turbo
.
*CLOSED*
*CLOSED*
-
Dutchs2k
Hey da's m'n oude emmer. Zonde om te zien dat -ie afgeschreven is. 't was echt een plaatje!
We wachten het volgende project af.