Frank's Turbo

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

mr. toyota
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: SW20/21/22
franksmits wrote:Ik dank god op mijn blote kniën alsie met 3 weken af is. De spuiter kenneden kan het nog wel eens even gaan duren :D. Het rijden is fantastisch! Echt te gek dat er zo'n koppelingshulp in zit :D

Een koppelingshulp??????????????
Wat is dat dan??
franksmits
een soort van pomp die helpt bij het koppelen & ontkoppelen, waardoor je naar mijn mening een stuk sneller bent, beter reageerd. de koppeling op het zelfde niveau houdt bij slijten e.d. (of Zit ik er naast, ben geen techneut).
frankie-turbo
Type MR2: AW11
koppelingshulp zat enkel in usdm mr2 turbo's... ik denk voor americanen die niet met een koppeling overweg kunnen
franksmits
:D Weer een stukje luxe :)
Surferdude
Net als airco, cruise control, stuurbekrachtiging.... nee, geen automaat, das geen luxe, das een tekortkoming...;D
franksmits
die heb ik idd allemaal, alleen airco en cruiscontrol niet aangesloten ;)
frankie-turbo
komt nog wel.. maar je mist nog wat tenopzichte van een JDM mr2

ik heb een GTS met meesturende mistlampen, koper getinte ruiten.., klimaatcontrol, hmmm en nog zelf dimmende dashbord verlichting. uhhh verwarmde voorruit.. electrisch inklapbare spiegels.. en snelheids adaptieve stuurbekrachtiging.. pfff.. mijn zijruiten kunnen aan 2 kanten met 1 druk op de knop helemaal omlaag en omhoog.., normaal is alleen de bestuurdersruit omlaag met 1 druk...

wouter is daar heel erg jalours om.. dat is echt zoon gadget freak :haha:

:P allemaal leuke hebbe dingetjes :P
Wiki_Maaike
;D
frankie-turbo
ik maak wouter zo het leven zuur.. dat hij mij dat Tom's stuur vanzelf geeft ;)

ik had hem ook al een filmpje gestuurd waar ik flink aan het sporten ben met mijn mr2.. hij mist het rijden in zijn mr2 dus dat was wel een gepast moment om dat filmpje te geven :p
Green Goblin
Allemaal gewicht. Al die rommel er uit en je had het gewoon met een NA-blok afgekund.;)
frankie-turbo
lol.. dat heb ik al eens met een n/a geprobeerd.. maar dat was toch niet helemaal waar...
base86
Ik lul al aardig mee !
frankie-turbo wrote:. mijn zijruiten kunnen aan 2 kanten met 1 druk op de knop helemaal omlaag en omhoog.., normaal is alleen de bestuurdersruit omlaag met 1 druk...
hehe hoe kom je daaraan ? (buiten stock op een GTS :P) en is dat redelijk makkelijk aan te passen op een bestande setup ? Das toch wel een functie die ik mis.

Ook zou ik graag mn raam weer met 1 druk/trekje omhoog krijgen, kan jij dat wel ?

ps: ik heb een USDM maar merk weinig van die koppelingshulp ? Niet dat ik ooit met een andere mr2 heb gereden.. maargoe
franksmits
USDM turbo? Ik weet verder ook niet hoe het zit. Heb een Rev3 blok er in, maar daar zal het niet aan liggen denk ik?
frankie-turbo
ne is gewoon het mechanisme waar het pendaal aan zit.. was ook zonder te bestellen

@base86 : alles kan gemaakt worden. maar is wel veel werk.. ik weet ook niet of het bedienings kastje past in een linkse deur.. aangezien het alleen op rechts gestuurde mr2's geleverd is.. en dan nog moet je zelf je kabelboom aanpassen en draden trekken... de moeite niet denk ik
Green Goblin
een pendaal bestaat niet......
frankie-turbo
gheghe batser..pedaal dan
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Je bent een smeerlap meneer van vlierberghe :boos:

Maar je hebt gelijk wat dat gadget gebeuren betreft ;D
frankie-turbo
et komt wel goed schatje..
masterpivo
Zere vingers van het typen..
Die koppelingshulp, komt dat er niet gewoon op neer dat je dan een koppelings bekrachtiging hebt? Dus op dezelfde manier als rembekrachtiging?
franksmits
klopt, je hoeft hem niet zo ver in te trappen, hoef hem maar een klein zetje te geven en hij schakeld perfect.
Post Reply