en dat vind je al duur?
ga maar niet verder zoeken dan:P
ik wou work meister S1 3delige velgen, tot ik de prijs kreeg
85J = 790 eur
95J = 810 eur
prijs per stuk minus 25% korting.
en dan nog banden
top-secret sw20
Moderator: Pieten
Waar vindt jij die dan zo goedkoop???
Mr2-wouter wrote:ja 2500, dat zal ik wel kwijt zijn en dan heb ik het over 17inch voor en 18 achter of 18inch rondom.
Geloof dat die 57Pro wat ik uitgekozen heb (waarschijnlijk) 370 euro per stuk zijn. + banden
![]()
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Waar ik de rest van mijn spul ook in japan heb besteld. Je kunt precies in tabellen zien, wat de prijs is voor welke maat. Het bedrijf besteld ze vervolgens rechtstreeks weer bij de fabriek. Tis weer niet in Nederland en je zult er dus ff op moeten wachten.
Ik weet het, komen verzendkosten bij en banden. Maakt het allemaal niet goedkoper
Laat het volgende week wel zien
www.nengun.com
Edit: ff gekeken naar de juiste prijs voor de volgende maten als voorbeeld:
17x8 ET 35
18x9 ET 38
+ shipping en paypall kosten: 1770 euro. maakt ze wel iets duurder, 440 euro het wiel zeg maar.
Je kunt er dan ook nog voor kiezen om samen met anderen te bestellen, maakt shipping goedkoper
Ik weet het, komen verzendkosten bij en banden. Maakt het allemaal niet goedkoper
Laat het volgende week wel zien
www.nengun.com
Edit: ff gekeken naar de juiste prijs voor de volgende maten als voorbeeld:
17x8 ET 35
18x9 ET 38
+ shipping en paypall kosten: 1770 euro. maakt ze wel iets duurder, 440 euro het wiel zeg maar.
Je kunt er dan ook nog voor kiezen om samen met anderen te bestellen, maakt shipping goedkoper
- Dorifto Deuce
Ik heb echt geluk gehad met mijn wielen. Helft van de nieuwprijs maar wel in nieuwstaat. 
- Mr2-wouter
roald wrote:ik wil wel mee bestellen
als er meer zijn kunnen we flink wat besparen op verzendkosten
meldt je aan op nengun, zoek je wielen uit. Plaats ze in het mandje. CHECKOUT mandje vervolgens payment: Credit card/paypal daarna verzenden EMS.
Zie daar je prijs incl. verzenden.
Ik denk niet dat ik een lading van 5 sets wielen ofzo ga organiseren. Merk dat veel mensen al moeite hebben 50 euro bij elkaar te krijgen
Maar... als er mensen serieus wielen nodig hebben en daar willen bestellen. Kan ik wel voor die mensen gaan mailen met Nengun. Maar dat komt wel een keer.
verder genoeg hierover... bij vragen mogen jullie pm-en. Dis Kurt's topic... niet zo bevuilen
-
mr2ke
lang geleden he,
ondertussen is de lex heel zwaar veranderd,
is nu 12cm verlaagd, 17 duimse rota's slipstream in zwart zodat ik plat kan blijven rijden
is is beetje verzwaard, heldere koplampen van 2005 model inclusief xenon, k&n vervangfilter ( voorlopig tot ik zelfgemaakt airbox heb ) en chip van +17pk en 80nm koppel meer. rijd nu wel lekker, foto's volgen nog..
en nee d kleur is nog niet veranderd, is nog steeds antraciet ipv top-secret goud
zou nu eerder voor het parelmoer wit gaan van lexus zelf
ondertussen is de lex heel zwaar veranderd,
is nu 12cm verlaagd, 17 duimse rota's slipstream in zwart zodat ik plat kan blijven rijden
en nee d kleur is nog niet veranderd, is nog steeds antraciet ipv top-secret goud
- Mr2-wouter
Goed bezig Kurt, wist wel dat je het niet kon laten 
hey kurt, alles goed man?
post eens wat fotos he.
post eens wat fotos he.
- Dorifto Deuce
Idd, post foto's van je Lexus!