... weetje .. als ik 210 pk had gehad ... dan was ik maar peter .... die toevallig een turbo rijdt .... met die stunt ben ik opeens bij iedereen bekend ... als ik zeg peter aan de telefoon ... dan hoor je mensen denken .. en zeg ik dan ... peter met 62 pk .. dan is het altijd ... OWH ... hey Peter ... hey man ...hoe is die ...
anyway ... als we dan toch met stellingen gaan gooien ( en dat bedoel ik niet letterlijk )
stel je staat op een mr2 meeting ... met een s2000 ... iedereen gepassioneerd om de s2000 , met in hun gedachten , de weemoed van terugkeren in hun mr2 .... ... en dan nog een schepje er boven op ... de gemiddelde turbo rijder die dan denkt ... leuk die s2000 maar ik ben sneller , en dan er achter komt dat de s2000 stiekem een Comptech SC kit onder de kap heeft , en een FR mani , wat het totaal op 330 - 340 whp brengt .. en dat die turbo rijder dan ook nog eens kwa vermogen de mindere blijkt te zijn .... Dat is nou pas echt LEUK
hehe ... goed dit heele verhaal zal wel weer eindigen in een s2000 die op een rm2 dyno meeting amper 80 pk maakt ... maar tot die tijd geniet ik wel een beetje .... en vooruit blikken op die blunder die komen gaat ... ik rij Honda .... dat maakt me al de gelukkigste man van de club