Joshma`s Projectje.....
Moderator: Pieten
- Dorifto Deuce
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Geniale bak man!
-
Basje
pfff, je weet wel wat mooi is,
Vind hem echt heel erg gaaf zeg!
Dit zal heel wat uurtjes bouwen gekost hebben!
En nu lekker rijden ermee!
Vind hem echt heel erg gaaf zeg!
Dit zal heel wat uurtjes bouwen gekost hebben!
En nu lekker rijden ermee!
-
Mcvk
Zag hem gisteravond bij de shell in vianen, wat een dikke bak niet normaal. Mooi geluif ook en dat terwijl je denk ik niet boven de 3k rpm uitkwam
je moet wel vaak je banden oppompen of niet? aangezien die foto.. een paar pagina's terug. Ziet er super uit! 
Mcvk wrote:Zag hem gisteravond bij de shell in vianen, wat een dikke bak niet normaal. Mooi geluif ook en dat terwijl je denk ik niet boven de 3k rpm uitkwamje moet wel vaak je banden oppompen of niet? aangezien die foto.. een paar pagina's terug. Ziet er super uit!
Links voor is het ventiel niet goed...
En deze zijn niet gemakkelijk te krijgen in NL maar er is een nieuwe onderweg
-
aw-emmer
koop gewoon goeie wielen!!!:idea8: dan blijft de lucht erin....hydraMR2 wrote:Links voor is het ventiel niet goed...
En deze zijn niet gemakkelijk te krijgen in NL maar er is een nieuwe onderweg
anders gewoon purschuim erin spuiten.....
- Mr2-wouter
Lol.. grappenmaker 
Wij rijden helaas met budget wielen, ergens moet er een grens getrokken worden
Wij rijden helaas met budget wielen, ergens moet er een grens getrokken worden
- frankie-turbo
budget wielen.. lol 
-
miss2
whoaaaa *kwijl* droomt weg...
ik krijg al kippevel van alleen de foto's en de verhalen *zucht*
ik krijg al kippevel van alleen de foto's en de verhalen *zucht*
wanneer komen er filmpjes? 
- masterpivo
Dit is echt meesterlijk!!
Het is een van de prachtigste MR2's geworden Josh! Zowel de voor- als achterzijde zijn helemaal top! Dit is een echte one-of-a-kind geworden. En voor mij geld ook: ik wil deze zeker een keer irl zien
. Trouwens ook leuk dat je er gewoon je daily ride van maakt, dat zie je toch niet vaak met zo'n exemplaar 
Zo, was al een tijdje niet online geweest ivm drukte op de zaak (ja, ook 's avonds...) maar wordt dan wel opeens verwend met dit topic, waar ik net als velen al lang wachtte op de foto's. Wat een fantastische mr2 is dit geworden, complimenten. Idd voorkant is uniek en helemaal af met die booskijkers in de kap. Achterbumper vind ik ook erg mooi, zo is de intercooler mooi weggewerkt; wat op zich al een knap staaltje creativiteit is geweest; maar met die sleuven erin lijkt ie ook minder massief.
Erg mooi, bedankt voor het toveren van een vette glimlach op mijn gezicht vanavond;D
Erg mooi, bedankt voor het toveren van een vette glimlach op mijn gezicht vanavond;D
-
franksmits
Wanneer ben je eens in de buurt van de amaliastein josh?
Mijne is inderdaad ook eindelijk in de bodyshop :x
Krijg het zelfs nu het buiten zo koud is gewoon warm van alle complimentjes... Is toch super om jullie reacties te lezen!
Ik rijd vrijwel iedere dag langs Amaliastein ,Frank. Hoor je dat dan niet???
De auto is nu trouwens ook legaal op de weg. Ze is sinds vorige week vrijdag APK goed gekeurd.
Eind Januari gaat ze terug naar de spuiter om het een en ander nog te verbeteren.
Hoop aankomende week de problemen met de boost controller op te kunnen lossen zodat de boost naar 17 psi(1,2bar) kan.
Hij staat nu nog op standaard wastegate druk en dat is 11 psi (0,8 bar).
Ik ben er ook achter dat op 5 km van mijn huis en van mijn werkplaats, benzine pomp stations zijn die E85 benzine verkopen
Dit is 105 octaan benzine dus dat wordt 2 bar (28psi) op straat draaien en dat voor de prijs van 95 benzine:devilish:

Ik rijd vrijwel iedere dag langs Amaliastein ,Frank. Hoor je dat dan niet???
De auto is nu trouwens ook legaal op de weg. Ze is sinds vorige week vrijdag APK goed gekeurd.
Eind Januari gaat ze terug naar de spuiter om het een en ander nog te verbeteren.
Hoop aankomende week de problemen met de boost controller op te kunnen lossen zodat de boost naar 17 psi(1,2bar) kan.
Hij staat nu nog op standaard wastegate druk en dat is 11 psi (0,8 bar).
Ik ben er ook achter dat op 5 km van mijn huis en van mijn werkplaats, benzine pomp stations zijn die E85 benzine verkopen
Dit is 105 octaan benzine dus dat wordt 2 bar (28psi) op straat draaien en dat voor de prijs van 95 benzine:devilish:
Gunstig! In sommige delen van Scandinavie en de VS waar het spul goed te krijgen is rijden er al een aantal MR2 turbo's op, en het schijnt wel een goede combinatie te zijn met de 3S-GTE 
Je moet er alleen rekening mee houden dat je wat meer moet inspuiten (AFR is anders bij lambda 1 vergeleken met benzine) maar da's met een EMS natuurlijk no problemo
Je moet er alleen rekening mee houden dat je wat meer moet inspuiten (AFR is anders bij lambda 1 vergeleken met benzine) maar da's met een EMS natuurlijk no problemo
- Mr2-wouter
Proost